Ga naar inhoud

onzeker voor alles !!! F. Niessen ??


Aanbevolen berichten

Hoi dames met mooie grote borsten.

Beetje over me:
eeftijd: 25
Lengte: 1,68
Gewicht: 52
Voor: 75AA /75A
NA : ik hoop op een grote C

een heb geen kinderen "misschien ooit "

Hoe begint het :

Toen ik klein was jongens lachen op me in klaas dat mijn maat is 70 AA-5 ( ik schaam me ook dat hier te zeggen zo pijnlijk was dat )

Andere meisjes gaden toen mooie grote borsten door dat heb ik echt erg kompleksen :102:

Ik kijk nooit naar die kleine, en ik weet niet hoe moet ik dat zegen maar alle manen (echte relaties ) die heb ik gehad kijken naar grote borsten die heb ik niet dat maakt me meer pijn. :103:

En nu:

ik heb afspraakje voor me eerste consult op 7.09.2014 bij Dr. F. Niessen esthetisch centrum Amsterdam (was iemand door hem geholpen ? ) maar ben wel bang of ik moet echt borsten laten makken, of zal worden hoe ik wil.
ik heb wel opgezocht hoe ik wil dat zal zie lijken, laat ik een foto onder


ik schaam me beetje hier te schrijven omdat mijn NL taal is niet zo best goed maar wel versta alles ( ben paas 5 j in NL en nooit naar school gegaan :74: ) ik hoop dat jullie kunnen me goed verstaan door die alle fouten


Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schaam je niet.

Voor iemand die nog maar 5 jaar in nl. woont schrijf je verdomd goed!

Ik woon hier al 36 jaar en schrijf niet veel beter;)

Ook ik had geen borsten meer,

maar gelukkig...wat je niet hebt kun je kopen:)

Ik kan je niet aan je chirurg helpen,

heb geen ervaring met hem.

Ik heb ervaring met accz en dat is niet zo best, zou hier niet heen gaan.

Als je bovenin de balk z'n naam typt kom je veel over hem te weten.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor jou antwoord :)

Ik voel me echt allen met me problem soms probeer ik spreken met me vrind maar denk Ik dat hij neemt me niet zo echt serieus.

Ik heb hem gevraagd wat hij denkt over bv en krijg ik antwoord:

Wel lekker ( GROTE borsten zijn altijd lekker ik ben gekk op) maar moet je eerst geld sparen.

( Ik ben zelfstandig woon allen en nooit geld gevraagd van niemand)

Ik heb wel spaargeld maar nog niet genoeg voor. Ik denk dat betekende niet, dat we kunnen niet spreken over. Door stomme antwoorden van hem wordt ik allen zenuwachtig en soms wil ik echt huilen.

Gr. Monika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.