Ga naar inhoud

Hoe snel na borstlift/vergroting op vakantie?


Aanbevolen berichten

ik vond autorijden erg zwaar,ondanks stuurbekrachtiging. als je niet te zwaar sjouwt kan het wel denk ik.. en je armen?. tja? het mag weer wel zwemmen (sporten) maar ik zou na 6-7 weken nog wel voorzichtig doen. ik ben wel gaan skiën maar tillen én skiën was te veel hoor. en dan doe je toch zeer weinig met je armen. dusja? ik zou er langer voor uittrekken maar wie ben ik haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat verschild van persoon tot persoon,ik kon vrij vlot autorijden,maar sjouwen duurde weer wat langer.

de ene heeft een wat langer herstel nodig dan de ander ook.

weet niet hoe snel jij geneest,dus we kunnen eigenlijk niet echt een duidelijk antwoord geven.

zoiezo tot de 6weken mag je niet tillen en je armen boven je hoofd reiken,maar dat wist je vast al.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

nu me 2de herstel,gaat heel vlot,kan echt haast alles al,maar met voorzichtigheid geboden natuurlijk.

heb zelfs vandaag al autogereden,denk dat me kop koffie vasthouden vermoeider is momenteel hahahahahaha

maar goed,vermoeiend is weer iets anders dan pijn.

je zal het vanzelf zien hoelang je zelf erover doet,je lichaam fluit je wel terug als je teveel doet,maar na 6weken kan je al een berg hoor,zelfs met me eerste moeizame herstel kon en deed ik alles gewoon weer na de 6weken.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag in principe na 6 weken weer sporten zeggen ze, maar ik weet wel dat ik met precies 6 weken nog niet alles kon doen in de sportschool, pas na 8 weken kon ik weer met wat gewichten tillen.. de rest ging wel met fitness...

Autorijden ging me weer goed af, maar het verschilt zo veel per persoon, ik denk dat wij je dit niet kunnen zeggen. Ik zou je aanraden om niet gelijk met 6 weken op vakantie te gaan, auto te rijden, spullen sjouwen etc. je doet al gauw te veel en als je een weekje (of 2) later kan gaan, zou ik dat eerder doen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.