Ga naar inhoud

Recente info gezocht Diana Gabriels


Barbielena

Aanbevolen berichten

Ik ben ook via Diana geholpen maar heb gaar niet gezien. Eerste consult was meteen met de PC en alles is verder via Kliniek Amstelveen gegaan behalve de betaling.

En ik vind de kliniek prima! A aardige mensen, goed bereikbaar.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 gesprek gehad met Diana en zie Dr Straaten woensdag. Ja het liep bij mij ook dik een half uur uit maar tijdens het gesprek snapte ik wel waarom: ze nam uitgebreid de tijd voor me! Dr Straaten was aanwezig maar wilde graag een nieuwe afspraak inplannen omdat hij een lange dag had gehad en de volgende dag moest opereren. Ik praat liever met iemand die de tijd neemt dan het afraffelt. We zullen zien hoe het woensdag is:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerst een afspraak bij Diana Gabriels

ik was netjes ruim op tijd in de piep kleine en overvolle wachtkamer!!

ik kreeg al direct te horen dat het iets uit zou lopen ik dacht dat kan....

na een uur wachten ben ik toch nog even gaan vragen hoelang het nog zou gaan kunnen duren? waarop ik te horen kreeg dat dit nog wel een uurtje kon duren (totaal 2 uur) omdat er wat afspraken tussendoor waren gekomen van mensen die veel te laat waren gearriveerd!! :mad:

ik was netjes op tijd en diegene die te laat waren mochten toch voor ik heb mijn ingevulde formulieren terug gevraagd en ben weggegaan!!

heel de middag naar de knoppen oppas geregeld voor de kids en nog niks bereikt!

thuis heb ik direct een afspraak gemaakt bij kliniek Veldhoven met dokter Vito koeiers

ik kon snel terecht / werd netjes op tijd geholpen / en er werd ook nog eens ruim de tijd genomen

operatie gepland 10 december in Amstelveen door dokter Vito koeiers :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd via Diana Gabriels. Heb haar maar 1x gezien tijdens consult. Ben door Frans Straten geopereerd en ook tevreden! Fijne chirurg, mooi resultaat en goede nazorg tot nu toe (3, 5 week p.o.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.