Ga naar inhoud

Recente info gezocht Diana Gabriels


Barbielena

Aanbevolen berichten

Haaj Jongens..

Misschien gaat dit een beetje rot overkomen maar ik wil graag van mensen horen die recent (afgelopen 6 maanden) via Diana Gabriels geholpen zijn.

Welke PC heeft je behandeld en ben je tevreden?

Ik krijg nl vanwege mn blog veel vragen erover en stuurde mensen graag door, maar ik krijg de indruk dat het een beetje los aant lopen is daar..

Opeens allemaal nieuwe chirurgen (Eerst waren t alleen Schiettecatte, Straten en nog eentje.. vergeet zn naam steeds.. wilde ze mij ook naar toe sturen, maar ik vertrouwde het niet) en ik zie opeens steeds vaker klachten voorbij komen mbt meiden die geholpen zijn bij deze (hier vaak) onbekende chirurgen.

Nu wil ik Diana of haar chirurgen niet zwart maken vandaar dat ik naar eerlijke ervaringen vraag, maar als dit iets is doordat ze zo uitgebreid/veranderd is, stuur ik liever niemand meer zomaar door..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 10-6 geopereerd door Drs Refaat Karim, dit via Diana.. Ik ben zeer tevreden vooral met mijn resultaat! ( zie mijn foto's ). Ik heb Diana maar 1 keer gezien/gesproken en dat was met mijn eerste consult, vanaf het moment dat ik bij Drs Karim naar binnen stapte was ik zijn client en het enige wat ik nog met Diana te maken zou hebben was de betaling ( Dit is wat hij mij letterlijk gezegd heeft, misschien ook niet zo een goede ervaring van zijn kant met haar? ) Mensen in mijn omgeving raad ik het dus echt aan :).

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er schijnt ook een Hay Winters te werken voor Diana.. al zie je daar niet veel van langskomen hier op het forum...

Weet wel dat hij een goed plastisch chirurg is en de beste ongeveer in handchirurgie. Ook heeft hij 'gezichtstransplantatie' gedaan bij iemand met veel brandwonden..

Hij is echt een pietje precies..

Echter, hoe 'zijn' borsten zijn, weet ik niet.. Er zijn niet veel verhalen, en die verhalen die er zijn, hebben geen lange looptijd....

Refaat Karim is idd de nieuwe.. Beoordeel zelf anders ;) Zoek hem ff in de zoekbalk, en dan vragen aan de meiden hier of je foto's mag zien? Ik roep maar wat hihi..

Hoop echter (scheelt je een hoop werk haha) dat je hier meer ervaringen krijgt van dames die door hem geholpen zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevens is nazorg bij Karim echt top, ik kon anytime langskomen als ik me ergens druk om maakte zonder afspraak te maken. Op een zondag avond maakte ik me ergens druk om rond 22:30 ik heb hun gemaild en binnen 10 minuten had ik reactie na aanleiding daarvan zelfs het telefoonnummer om te kunnen whatsappen. Kortom altijd te bereiken dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik afgelopen maandag 7-7-14 geopereeerd door F. Straten via Diana.

Zelf een positieve ervaring met Diana en Straten. Ik heb 1 consult gehad bij Diana En vervolgens nog 1 bij Straten. Voor de operatie belde ze van Diana op, om alles nogmaals voor te bespreken en dag na de operatie om te vragen hoe alles is gegaan.o

Tot nu toe gelukkig nog niets te klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Ik ben 05-05-14 via diana door willem roosenburg geopereerd niks meer als lof diana indd 1x gezien niks met haar te maken behalven de betaling. Bem in kliniek amstelveen geholpen heb het als erg prettig ervaren!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er geopereerd door dokter roosenburg en ging ook langs diana... met beide heb ik goede ervaringen. Nu 1 prothese na 3 maanden nog steeds te hoog zit heb ik wel de garantie van dokter roosenburg gekregen dat ik in december terug mag komen en als het dan nog niet goed is dan gaat hij me opnieuw opereren.. het is een beetje klote, maar het is niet anders en zonder mokken of tegenstand stemde hij er gelijk mee in dat het inderdaad niet helemaal goed zat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik reageer als eerste op dit verhaal, omdat ik een vervelende ervaring had met Diana Gabriels. Ik ben bij haar geweest voor het eerste consult. Daarna ging alles verkeerd. Ik heb in totaal 8 keer gebeld en 12 keer per mail geklaagd en info gevraagd maar ze reageren nergens op.

Mijn afspraak werd steeds veranderd en verzet, zo vaak dat ik uiteindelijk niet meer wist wie mij ging opereren, waar en wanneer. Waardeloos! Ze heeft nooit gereageerd op enkele mail van mij en toen ik kwaad belde wilde ze me niet spreken..

Uiteindelijk in april geholpen door Refaat Karim en deze man is werkelijk geweldig! Zoals iemand anders al schreef heeft hij idd geen hoge pet op van Diana en haar bedrijf, maar neemt hij alles over en heb je met Diana alleen nog maar te maken voor de betaling.

Ik zou niet opnieuw met haar in zee gaan, simpelweg omdat die vrouw alleen maar wil verkopen, maar niet eens de juiste mensen in dienst heeft om de administratie te behandelen. 2 weken na mijn operatie had ze ook nog het gore lef om een sleutelhanger te sturen met een formulier of ik iemand wilde werven.

Het ergste was nog dat er een leus op de hanger stond iets in de trant van: customer first..

Ja dag, Diana! Je moet je leus veranderen: Money first...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben december 2013 via diana bij frans terecht gekomen. Als ik het over moest doen zou ik rechtstreeks naar frans gaan omdat ik een joekel van bloeduitstorting had, heb toen gemailt (met foto's) en kreeg maar geen antwoord. Toen nogmaals gemailt, weer geen antwoord... Toen heb ik gebeld en iemand zou erachteraan gaan, je raad het al weer geen antwoord... WEER gebeld en toen heb ik persoonlijk naar diana gevraagd en zij heeft frans voor me opgebeld en die belde mij een een half uur later terug. Let wel, er is 5 dagen overheen gegaan eer ik antwoord kreeg. Stel er was wel wen nabloedig of iets dergelijks geweest? Je moet ook altijd SUPER lang wachten want ze lopen altijd uit. Ik heb een keer in de wachtkamwer gezeten en alles is er heel gehorig, we hoorden een meisje schreeuwen en huilen. Toen ze weg was vroeg iemand aan de dochter van diana dat ze nu ook wel konden vertellen wat er aan de hand was aangezien we nu toch de helft hadden meegekregen. Ging ze fijn in geuren en kleuren vertellen wat er met haar aan de hand was, privacy is er dus ver te zoeken....

Al met al redelijk tevreden over de borstvegroting al ben ik nog steeds van mening dat er twee verschillende protheses in hadden gemoeten...

Sorry als er typefouten inzitten, heb heel snel getypt op mn telefoon en heb geen zin om alles terug tel ezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik hierop gereageerd had gisteren maar is niet goed gegaan dan...

Ik ben ook bij diana geweest en ben er erg over te spreken..

Leuke vrouw en luisterd naar wat je wil...

Zij heeft me doorgestuurd naar Drs koeijers

Daarover is nog niet veel te lezen op het forum maar begint wel te komen..

Ik heb er veel vertrouwen in!

Ik word 23/7 geopereerd..

Ik ben ook op consult geweest bij kliniek Veldhoven bij schiettecatte.

Die was na 5 min weer weg en zijn assistent mocht de rest doen.

Erg jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er schijnt ook een Hay Winters te werken voor Diana.. al zie je daar niet veel van langskomen hier op het forum...

Weet wel dat hij een goed plastisch chirurg is en de beste ongeveer in handchirurgie. Ook heeft hij 'gezichtstransplantatie' gedaan bij iemand met veel brandwonden..

Hij is echt een pietje precies..

Echter, hoe 'zijn' borsten zijn, weet ik niet.. Er zijn niet veel verhalen, en die verhalen die er zijn, hebben geen lange looptijd....

Refaat Karim is idd de nieuwe.. Beoordeel zelf anders ;) Zoek hem ff in de zoekbalk, en dan vragen aan de meiden hier of je foto's mag zien? Ik roep maar wat hihi..

Hoop echter (scheelt je een hoop werk haha) dat je hier meer ervaringen krijgt van dames die door hem geholpen zijn :)

xx BB

Jaa idd die Refaat, maar ook Rysavy en idd Winters. Vooral die Rysavy had ik een slecht gevoel bij toen ze me daarheen wilden sturen..

Maar ik zie hier alweer 2 extra namen voorbij komen en eens voor de verandering iets negatiefs over Frans! Wauw..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbielena,

Ik ben niet geholpen via Diana, maar misschien heb je hier wel wat aan. Ik ben zelf niet te spreken over Diana hoe het daar gaat.. (en dan ben ik niet eens geholpen via haar, dat wilde ik niet meer)
Ik ben via het forum bij Diana terecht gekomen en had een afspraak gemaakt.
Ik kwam daar aan en wat al iemand hierboven eerder zei is dat er totaal geen privacy is daar. Kleine wachtruimte die nog kleiner is dan mijn kantoor, het was heet, vies en het stonk (mijn mening ;-))

Anyway.. ik kwam binnen, volle wachtruimte. De afspraak zou zo'n 1,5 tot 2 uur uitlopen (wtf) en toen heb ik besloten een nieuwe afspraak te maken.. ga niet mijn zaterdagavond daar verpesten in een stinkwachtruimte..

dus een nieuwe afspraak gemaakt, met dat meisje achter de balie voor 2 weken later. Half 7 's avonds zodat ik de eerste was. Dat is goed zei ik.
kwam ik daar.. kijkt ze me aan en vraagt verontwaardigd wat ik eigenlijk kwam doen. Ik zeg nou.. ik heb een intake met Diana.
Zegt ze doodleuk dat Diana er niet is die avond.
TOen werd ik wel ff pissig.. 2e keer dit dat het niet door kon gaan. ik had nb met haar een afspraak gemaakt..

Toen mocht ik toch een formulier invullen en zei ze, wacht maar je, wordt geholpen.
niet veel later werd ik een kamer ingeroepen en toen had ik een gesprek met de anesthesist van dr Straten, die de nacontroles deed. Had ik dus ook ff grof gezegd geen reet aan.
Gelukkig had ik al voor een week later direct met dr Straten een afspraak staan.
Daar heb ik mijn verhaal uitgelegd en toen direct besloten lekker direct bij dr Straten te gaan... dan maar wat meer geld maar ik heb geen
zin om mijn geld uit te geven aan een ongeorganiseerde organisatie als dat van Diana.

en wat denk je... ik had al mijn gegevens daar achtergelaten.. nooit meer wat gehoord.
of nou ja, 2 maanden later kreeg ik een kaart in de bus met 'welkom bij diana'
die heb ik gelijk bwvs ritueel verbrand ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik afgelopen maandag 7-7-14 geopereeerd door F. Straten via Diana.

Zelf een positieve ervaring met Diana en Straten. Ik heb 1 consult gehad bij Diana En vervolgens nog 1 bij Straten. Voor de operatie belde ze van Diana op, om alles nogmaals voor te bespreken en dag na de operatie om te vragen hoe alles is gegaan.o

Tot nu toe gelukkig nog niets te klagen.

Haay !

Volgens mij heb ik jou gezien in de verkoeverkamer !!!

Ik werd rond half 11 naar binnen gereden en toen was jij volgens mij net geholpen ?

Lag je recht tegenover de deur ?

Zoja zag je er heeeel blij uit haha

Ik plaats vanavond even mijn ervaring, zit nu op mijn mobiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb direct via Frans een intake gehad, ging snel , vriendelijk en zakelijk , tja ... dat is Frans.

Maar zo was ik ook , dit is wat ik wil en zo wil ik het ... En zo is het ook gegaan :7: En zeer tevreden .

De wachtkamer daar in tegen is inderdaad erg klein met 5 stoeltjes , En dat te bedenken dat het er altijd erg druk is. Ik weet niet beter dat mijn man en ik altijd wachtend moeten staan . Er is altijd standaard een uitloop van minimaal ander half uur !! Daar moeten ze wat aan doen en meer stoelen of een andere locatie zoeken waar iedereen netjes kan zitten . De gesprekken mee kunnen luisteren van andere , daar 'sta' ik niet op te wachten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbielena,

Ik ben niet geholpen via Diana, maar misschien heb je hier wel wat aan. Ik ben zelf niet te spreken over Diana hoe het daar gaat.. (en dan ben ik niet eens geholpen via haar, dat wilde ik niet meer)

Ik ben via het forum bij Diana terecht gekomen en had een afspraak gemaakt.

.....

of nou ja, 2 maanden later kreeg ik een kaart in de bus met 'welkom bij diana'

die heb ik gelijk bwvs ritueel verbrand ;-)

Heej Lotjekapotje,

Dit was niet precies waar ik naar zocht maar toch bedankt hoor. Idd die volle wachtruimte is ook meer dan belachelijk en dat je afspraken zo in de soep lopen. Als mij dat gebeurd was (ik moest er 2uur voor reizen) dan was er echt wel even dikke oorlog geweest haha.

Iig fijn dat je nu goed geholpen bent en je datum hebt bij Frans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik wordt 1september door frans van straten geopereerd via diana zelf ben ik over diana niet zo tte spreken zij geeft hele anderen informatie dan frans de maat vorm van de proteses etc ddit is best verwarrend waardoor je gaat twijfelen. Frans is volgens mij wel een goeie arts misschien kan iemand mij ook meer over frans vertellen want blijf nog steeds wel twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 11 mrt geholpen door Frans v Straten via Diana Gabriels.

heb gelijk mn afspraak bij Frans gemaakt, datum operatie vastgezet en na de operatie een controle bij Frans gehad, wachttijd 10 minuten, de laatste controle was pas geleden ook bij Frans, wachttijd 30 min, ik ben zeer te vreden heb Diana zelfs nog nooit ontmoet! Alleen betaling via haar gedaan.

vorige week belde ze en vroeg ze hoe alles ging, dus ik ben 1 van de gelukkige denk ik haha ben vol lof over hun hoor. Als ik belde met vragen werd ik gelijk beantwoord en had mail adres van kliniek heyendael waar Frans werkt, dus kon ook zelf in contact met hem komen, nooit nodig geweest, alles is goed en zoals Frans zei je borsten zijn perfect en natuurlijk, dus goede en gelukte operatie. Gelukkig!

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben 2 sept geopereerd door dr Rysavy via Diana Gabriels. Baalde ervan dat mn operatie op het laatste moment verzet is van 5sept naar 2 september waardoor ik gigantisch in de knoei kwam met mn werk (kon niks anders meer doen dan me 3 dgn ziek melden..)
Zou eigenlijk door dr Keulers geopereerd worden maar dit is toen verzet. Voelde me bij Rysavy wel meer op mijn gemak dan bij Keulers.


Qua herstel, controle afspraken allemaal prima. Werd laatst nog gebeld hoe het ging en dit hebben ze ook wel regelmatig gedaan.
Blijf wel veel last houden van mn linkerborst, dit is de ene dag erger als de andere. Maar ik geef het nog even de tijd tot het einde van het jaar. Moet zeggen dat ik ook wel vrij intensief sport weer dus daar kan het ook aan liggen.

Eindresultaat tot nu toe vind ik iig super mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben via Diana bij dr. Schiettecatte gekomen, behandeld in Amstelveen. Lopende band werk, maar alles is prima gegaan. Had een verkeerd BH advies van Diana opgevolgd (aangeschaft bij haar webwinkel) en dit netjes vergoed gekregen (ondanks dat ik het dus wel gedragen heb na de operatie). Wilde graag 400cc maar uiteindelijk ook de 350cc gekregen. Aangezien ik pas 11 dagen po ben kan ik nog niet zeggen hoe het eindresultaat me bevalt maar ik wilde een natuurlijke look en ga ervan uit dat dat wel goed komt als eea ingedaald is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.