BBeauty Posted July 11, 2014 Posted July 11, 2014 Hoi allemaal!Ik ben inmiddels een paar weken aan het meelezen met jullie en ben super blij dat ik deze site hebt ontdekt! Ik heb mijn eerste consult gehad op 24 juni bij de Bergman Clinics in Amsterdam.Na twee volgende consults bij dezelfde chirug Dr Corion heb ik samen met hem en zijn deskundigheid besloten welke implantaten het gaan worden. Ik heb nu een kleine b cup! en wil graag een volle c!Het wordt Natrelle Allergan 325 cc high profile. Mn nieuwe boobs worden Dual Plane geplaatst!! Wel een beetje angstig voor de pijn...Door al jullie verhalen ben ik zo benieuwd naar hoe mijn eigen borsten eruit zullen zien. Het is misschien gek, maar ik droom alleen maar over borsten:OZijn er dames hier die ook piercings hebben en hoe hebben jullie dat gedaan tijdens de operatie? Mij is verteld dat ze eruit moeten:(Hoop gauw van jullie te horen!Groetjes BBeauty
kleinEtje Posted July 11, 2014 Posted July 11, 2014 Allereerst gefeliciteerd met je datum!Piercings moeten er idd uit voor de operatie...Ik weet niet waar je piercings hebt maar veel kun je daarna weer gewoon terug plaatsen toch?
BBeauty Posted July 11, 2014 Author Posted July 11, 2014 Thnx KleineBtje! Ik heb een rook en een tragus. De rook is nog niet helemaal genezen! Hoop dat ik op tijd ben voor mijn datum!
Guzzi Posted July 11, 2014 Posted July 11, 2014 Ik heb een tragus, die mocht ik gewoon laten zitten bij mijn pc.
BBeauty Posted July 11, 2014 Author Posted July 11, 2014 Oooh echt waar! Hmmm misschien heb ik geluk. Kan het altijd voor de operatiedag nog vragen
mariette2 Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Bij mij is alleen gezegt dat ik mijn tong peircing eruit moet halen en voor derest heb ik niks gehoord.En in de brief staat ook nagellak dat dat niet mag dus baal er wel van dat ik mijn nagels eraf kan gaan halen(ben zelf nagelstyliste).Maar over piercings zeiden ze bij mij wel dat na de operatie dat het er gelijk weer in mag.Groetjes Mariette
Barbielena Posted July 19, 2014 Posted July 19, 2014 Bij mij is alleen gezegt dat ik mijn tong peircing eruit moet halen en voor derest heb ik niks gehoord.En in de brief staat ook nagellak dat dat niet mag dus baal er wel van dat ik mijn nagels eraf kan gaan halen(ben zelf nagelstyliste).Maar over piercings zeiden ze bij mij wel dat na de operatie dat het er gelijk weer in mag.Groetjes MarietteDat zeiden ze bij mij ook en ik heb gelnagels. Maar ik hoorde van anderen dat het erom ging dat ze je nagels in de gaten moetne houden omdat die meteen blauw worden als je een zuurstoftekort hebt, dus ik heb ze gewoon doorzichtig gelaten (alleen gel, geen lak) zeg maar en heel goed schoongemaakt.Is niks meer over gezegd verder.Al mn piercings mocht ik dit keer ook gewoon inhouden, vorige keer moest wel even alles uit, behalve mn dermals (en die zitten onder mijn sleutelbeen), want ja dat kan niet eens.
Eviie Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Hoi hoi'Ik ben aantal weken geleden Door dr Corion geopereerd. ..hele aardige man.Ik moest al mijn piercing uit en mocht ind geen nagellak of make up op.Gefeliciteerd met je datum.
mariette2 Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Ik wil zelf toch nog even terug voordat ik geopereerd word om nog even voor de maat te kijken.Begin nu toch een beetje te twijfelen of ik 375cc wel genoeg vind. Mijn man zei ook al van nou gewoon even bellen en dan nog een keertje langs gaan.Zit met nog wat meer vragen want na de operatie word ook paracetamol voorgeschreven maar ik wil ibuprofen 600mg bruisgranulaat (paracetamol werkt bij mij niet of nauwlijks)Dus dan kan ik gelijk vragen voor de nagels.Groetjes Mariette
BBeauty Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 Heeey zie nu pas jullie reacties! Ik doe de piercings gewoon uit. Kwam er ook achter dat het in het info boekje staat die ik ook heb ondertekend. Nog 11 dagen!! Ik tel elke dag af en kan niet wachten. Wel twijfel ik of ik niet iets groter moet gaan:( wil natuurlijk geen spijt krijgen achteraf dat het kleiner is uitgevallen.
BBeauty Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 Ojaaa @Eviie ben je tevreden over het resultaat door Dr.Corion?? Ben heel benieuwd
mariette2 Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Spannend hoor nog maar 11 dagen ik krijg ze over 4 weken en dan de 19e nog even terug voor de zekerheid ook omdat ik twijfel over de grote van de inplantaten.Ben heel benieuwd hoe ze worden bij je!!Groetjes Mariette
best_boobie Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Gefeliciteerd met je datum!! Ik heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij Zo kun je ook straks na je operatie hier gewoon verder schrijven en je operatieverslag in plaatsen Staat alles handig bij elkaar Veel plezier met aftellen nog!! xx BB
BBeauty Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Dankjewel best_boobie!! Als ik ze heb zal ik zeker een operatieverslagje tikken en foto's plaatsen:D
BBeauty Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Spannend hoor nog maar 11 dagen ik krijg ze over 4 weken en dan de 19e nog even terug voor de zekerheid ook omdat ik twijfel over de grote van de inplantaten.Ben heel benieuwd hoe ze worden bij je!!Groetjes MarietteJaa heel spannend! Het gaat ineens heel snel. Ik ben zelf ook heel benieuwd!Ja heel verstandig. Ik twijfel ook nog steeds en ga volgende week nog even langs om te passen.Hopelijk komen we er beide uit welke maat het gaat worden:DGroetjes
mariette2 Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 En BBeauty al wezen passen ben benieuwd voor hoeveel cc je nu zal gaan!!! Van welke maat kom je en naar welke maat wil je?Ik heb zelf aa/ kleine a en wil zeker naar een volle C maar misschien nog groter dat is mijn twijfel nu dus ook!!En ja hoop idd dat we allebij vinden wat we willen. Maar ja de keuze blijft lastig ik moet nog 2 weken wachten voor ik weer mag passen.Word allemaal wel spannend want als ik gepast heb is het nog maar 10 dagen voor de bv.Groetjes Mariette
BBeauty Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 En BBeauty al wezen passen ben benieuwd voor hoeveel cc je nu zal gaan!!! Van welke maat kom je en naar welke maat wil je?Ik heb zelf aa/ kleine a en wil zeker naar een volle C maar misschien nog groter dat is mijn twijfel nu dus ook!!En ja hoop idd dat we allebij vinden wat we willen. Maar ja de keuze blijft lastig ik moet nog 2 weken wachten voor ik weer mag passen.Word allemaal wel spannend want als ik gepast heb is het nog maar 10 dagen voor de bv.Groetjes MarietteHooi Mariette! Ik heb 5 augustus opnieuw gepast en heb gekozen voor 345cc. Dat is 20cc meer dan ik eerst zou laten plaatsen. Dr.Corion liet weten dat 345cc de max is bij mij. Meer past er niet in. Ik ben tevreden met het aantal cc's maar vooral erg benieuwd hoe het resultaat zal zijn. Ik kom van een volle a cup, draag eigenlijk altijd bcups.Het blijft inderdaad een lastige keuze al helemaal omdat je niet weet hoe het eruit komt te zien. Worden ze bij jou voor,achter de spier geplaatst of dual plane?Hebben ze niet eerder een plekje voor je om te passen? Twee wachten is best lang als je twijfelt. Heel spannend allemaal! Had jou pc al gesproken over het aantal cc's wat het zou kunnen worden om een volle C te krijgen? Hoor graag van je waar je uiteindelijk voor hebt gekozen.
mariette2 Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Hoi BBeauty,Ze hadden komende week wel plek maar dan heb ik geen auto tot mijn beschikking dus daarom gekozen voor de 19e.Maar moet zeggen ben alles nu wel aan het aftellen zowel voor de pas sessie als de bv zelf.En ook weten we niet meer zeker of die 375cc nou het maximale is wat erin kan of voor de volle C cup het maximale.En ook voor na de bv moet ik even informeren of ze andere pijnstilling willen voorschrijven omdat paracetamol bij mij niet werkt voor dit soort dingen.Dan heb ik helaas iets sterkers nodig maar als ik het uitleg verwacht ik ook wel dat ze dat gaan doen.Bij mij word het onder de spier geplaatst als ze het boven de spier gaan doen heb ik teveel risico dat het zichtbaar gaat worden en mijn voorkeur was ook voor onder de spier dus dat komt bij mij wel heel erg goed uit.En ook heb ik 1 grotere en 1 kleinere borst dus wil ook vragen of het mogelijk is om in 1 borst wat minder cc's om het zo gelijk mogelijk te krijgen en dat dan mn ene tepel niet een stuk hoger zit als de andere dat vind ik zelf ook niet zo heel mooi. Klein beetje verschil maakt niet uit maar ze sprak nu over 1cm verschil geloof ik dat vind ik zelf persoonlijk niet leuk en ben ook bang dat ik me daaraan ga iriteren.Voor een volle c was het 375cc of 350cc en toen heb ik al gelijk gezegt dat ik 375cc wil maar wil toch nog ff checken of ik dat genoeg vind en zou zelf graag de 450cc en de 400 cc nog willen passen.Groetjes Mariette
BBeauty Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Sorry voor de late reactie! Krijg geen melding als er een nieuw bericht is binnengekomen. Weet iemand hoe je dat kan installeren?@ Mariette ben erg benieuwd voor hoeveel cc je uiteindelijk kiest. En het verschil in borsten komt vast goed. 1cm valt voor de persoon zelf heel erg op denk ik, maar voor een ander niet. Het is en blijft moeilijk om te kiezen vind ik en je weet pas na de operatie hoe het er een beetje uit gaat zien. En dan nog het herstel..Beter iets te groot dan te klein denk ik dan. Morgen is mij dag:) Mag om kwart over 8 melden en half 10 word ik geopereerd.Heel veel succes de 19e en lekker veel vragen stellen! Groetjes
Eviie Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Je moet naar mijn inhoud gaan daar zie of er ergens iets gezegd is
mariette2 Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hey heel veel succes morgen.Ik ben heel erg benieuwd naar je resultaat.Morgen is het voor mij nog 1 week voor de passessie!!! Zou nu echt willen dat ik de klok vooruit kon zetten en dan weer vooruit naar de dag van de bvGroetjes Mariette
BBeauty Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Heel erg bedankt voor de wensen! JAAAAA ik heb ze ben zo blij met het resultaat tot nu toe. Gisteren te beroerd om iets op te schrijven . I k kom vanaaf ff een uitgebreid verslag neerzetten
Bobpi Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Super dat je ze hebt! Lekker genieten en uitrusten
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.