Ga naar inhoud

Betty-Boopp : 8 december 2014 : Dr. Straten (kosteloze prothese wissel )


Aanbevolen berichten

Haii meiden,

Het is even stil geweest vanaf mijn kant. Wat familieomstandigheden en ben daarna heerlijk 15 dagen op vakantie gegaan. Voor mijn vakantie is er op hoop gebeurd, zoals de meeste weten heb ik last van rimpelvorming. Rimpelvorming zit niet in de garantie bepalingen van mentor en de meeste pc doen hier dan ook niks aan. Raar eigenlijk, want je zou toch denken dat je pc zulk werk niet wil afleveren. Ik ben meerdere malen met mijn klacht op extra consult geweest bij mijn pc, werd voor mijn gevoel niet gehoord. Ik heb toen de stap gezet om 2x voor een second opinion bij verschillende artsen. Hiermee ben ik op consult gegaan bij Diana zelf, was een zeer positief gesprek. Dit ook omdat ik tijdens mijn eerste consult hier uitgebreid met haar over gesproken heb, zij heeft toen ook opgeschreven dat ik aan wedstrijd fitness doe. Zij zou na ons gesprek contact zoeken met Frans, maar hierna werd ik voor mijn gevoel aan het lijntje gehouden. Ik heb dan ook tips gehad van meiden op dit forum en heb contact gezocht met NVPC en kreeg een zeer fijne reactie terug van hun. Ik heb dan ook een mega lange mail gestuurd naar Diana met daarna mijn beklacht en mijn verdere stappen. Zij stond de volgende ochtend in mijn voicemail dat ze me protheses gingen wisselen. Ik ben vandaag op gesprek geweest bij Diana en ik krijg een geheel kosteloos prothese wissel naar cohesief 2 tussen de 450cc a 500cc. Ik moet 26 november op gesprek komen bij Frans om me goed op te laten meten en ik wordt 8 december geopereerd. Waarom dan pas? Dit vanwege mijn wedstrijden in oktober en omdat ik dan zo laag mogelijk in me vetpercentage zit kunnen ze een beter beeld krijgen hoeveel te plaatsen en wat de mogelijkheden zijn om zo rimpelvorming te voorkomen. Tuurlijk zou ik net nu willen doen, maar dan red ik zoieso mijn wedstrijden niet dus nu eerst de focus op trainen en daarna me nieuwe twins. Ik heb het ook direct op papier laten zetten!

Nu hoor ik een aantal meiden al zeggen: "Waarom ga je weer bij Frans?"

Ik heb hiervoor gekozén, omdat ik weet dat ik anders zo lang zou moeten procederen en of ik me gelijk dan ga krijgen is nog maar de vraag. Ook heeft Frans mij eerder geopereerd en weet hij wat voor werk hij verricht heeft. Ik zou mezelf moeten afvragen wil ik wel dat een andere arts in de pocket gaat snijden van Frans? Het is tenslotte zijn werk en alleen hij kent zijn werk het beste. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ze weten dat ik het er nu niet bij liet zitten dus een tweede fout zullen ze echt niet maken hoor.

Kortom ik ben zeer blij met dit resultaat en het is nu aftellen :-D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat het kosteloos wordt gedaan uiteindelijk (ze moeten eerst bang worden voordat ze iets toegeven)

Alvast succes voor december en natuurlijk ook je wedstrijden.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Wat goed dat het kosteloos wordt gedaan. Diana wilt ook geen slechte naam op haar geweten hebben natuurlijk.

Eerst nu lekker focussen op het trainen (welke niveau zit je en kan je volle bak trainen of nog steeds beperkt?) en dan kan je aftellen :D yeeyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat super goed!!

Echt klasse!

Kan accz nog een voorbeeld aan nemen!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er nu een keer weer positief nieuws is!

Op naar goede wedstrijden en daarna het resultaat bij je borsten waar je van droomt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.