Ga naar inhoud

Onder of boven borstspier?


Aanbevolen berichten

En wat is dual plane dan?

Nee ik heb nog geen afspraak. Ik ben 20 en woon nog thuis bij m'n moeder, en zij weet het eigenlijk nog niet.
Ik was van plan om het er gisteren over te hebben, maar ik vond het ideale moment niet. Hopelijk lukt het deze avond wel.

Het is voor mij allemaal nog nieuw en ik ben ook totaal nog niet zeker. Ik ben vooral bang voor de gevolgen als het 'mislukt' of als er complicaties zijn.

Ik weet ook totaal niet naar wie of waar ik moet gaan. Wie is goed, wie 'minder' goed,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

je hebt 3 soorten plaatsing

op de spier, je inplantaat komt volledig op de borstspier

dualplane, er word een sneetje/knipje gemaakt in de borstspier en de bovenkant van het inplantaat word ertussen geschoven.

onder de spier, het inplantaat komt volledig onder de borst spier.

boven de borstspier word gezien als de minstpijnlijke manier en onder de borstspier als de meest pijnlijke manier van plaatsen.

op de borstspier en dual plane bewegen meer mee met de borst waardoor het als natuurlijker word gezien. onder de borstspier blijven de dames zelfs als je op je rug ligt meer naar voren kijken, ze zakken niet opzij zegmaar.

hoe er geplaatst word is volledig afhankelijk van jou voor situatie, meiden met weinig of geen eigen weefsel of een dunne huid moeten meestal altijd achter de spier zodat je geen randen ziet van het inplantaat, tewijl als je meer eigen weefsel of een dikkere huid heb kan je kiezen voor dual plane of voor de spier!

welke PC je kiest is helemaal afhankelijk van je gevoel, advies is om meerdere consulten te plannen, dan hoor je meerdere ideeen over wat er met jou borsten kan en kan kan jij zelf kiezen waar jij je fijn bij voelt.!

ik zou vooral lekker veel lezen en foto's kijken meid, het is niet een beslissing die je zomaar moet nemen, tis geen brood wat je koopt natuurlijk!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

je hebt 3 soorten plaatsing

op de spier, je inplantaat komt volledig op de borstspier

dualplane, er word een sneetje/knipje gemaakt in de borstspier en de bovenkant van het inplantaat word ertussen geschoven.

onder de spier, het inplantaat komt volledig onder de borst spier.

boven de borstspier word gezien als de minstpijnlijke manier en onder de borstspier als de meest pijnlijke manier van plaatsen.

op de borstspier en dual plane bewegen meer mee met de borst waardoor het als natuurlijker word gezien. onder de borstspier blijven de dames zelfs als je op je rug ligt meer naar voren kijken, ze zakken niet opzij zegmaar.

hoe er geplaatst word is volledig afhankelijk van jou voor situatie, meiden met weinig of geen eigen weefsel of een dunne huid moeten meestal altijd achter de spier zodat je geen randen ziet van het inplantaat, tewijl als je meer eigen weefsel of een dikkere huid heb kan je kiezen voor dual plane of voor de spier!

welke PC je kiest is helemaal afhankelijk van je gevoel, advies is om meerdere consulten te plannen, dan hoor je meerdere ideeen over wat er met jou borsten kan en kan kan jij zelf kiezen waar jij je fijn bij voelt.!

ik zou vooral lekker veel lezen en foto's kijken meid, het is niet een beslissing die je zomaar moet nemen, tis geen brood wat je koopt natuurlijk!

xx

Hey!

Bedankt voor de info!

hoe meer ik lees en foto's bekijk, hoe meer mijn gevoel dubbel word.

Ik zie hier heel wat mooie operaties met mooie gevolgen, maar jammer genoeg treden er ook complicaties op en zie je het implantaat of is het verschoven of dergelijke. Daar ben ik echt zo bang voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

je ziet indd meer compliaties voorbij komen maar dat komt doordat meiden met complicaties sneller naar dit soort site komen plus als je complicaties heb blijft zo'n topic langer lopen, als alles goed gaat verwaterd het haha!

er gaan echt 20x meer operatie's goed als slecht hoor meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is misschien wel een handig topic voor je: http://www.borstenforum.com/topic/10260-faq-borstvergroting/

en wat Pearll al zegt, staar je niet blind op de negatieve verhalen. Mensen bij wie het fout gaat zoeken eerder antwoorden op het internet dan mensen bij wie het goed gaat. Er worden dagelijks zoveel operaties uitgevoerd dat de kans heel klein is dat het fout gaat. Maar! natuurlijk is het niet risico vrij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.