Ga naar inhoud

Deniess : 4 november 2014 : Dr. Beekmans : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een keuze te maken.

Er zijn zoveel klinieks maar welke is nou goed? En hoe weet je ongeveer hoeveel cc welke maat wordt?

Sinds dat ik borsten kreeg ben ik er al niet tevreden mee maar na mijn zwangerschap/borstvoeding 1,5 geleden is het alleen maar slaper geworden.

Tijd voor wat opvulling dus ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik,mijn moeder en een vriendin hebben ons allemaal laten opereren bij dokter plovier in beclinic in brussel. Allemaal mooi resultaat, en heel goede nazorg, ze zijn steeds te bereiken per telefoon voor vragen en je mag altijd langsgaan bij de clinic als je je echt onzeker voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We wonen in noord holland,20 min van amsterdam vandaan!

Maar voor mooie borsten rijd ik ook wel door naar belgie hoor ;).

Ik weet wel ongeveer wat ik wil,volle natuurlijke borsten. Heb nu een kleine b cup maar wil graag een volle d cup denk ik.

Heeft iemand ervaring met het MC Amstelveen kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is toevallig dat je daar word geholpen. Dan ben ik benieuwd naar je operatie enzo.

Over het consult had je dus een goed gevoel!?

Ja de kliniek ziet er super mooi uit op de site.

Heb jij zelf een cupmaat in gedachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via diana gabriels in contact gekomen met Vito koeijers..

Een arts waarover hier op het forum nog niet heel veel staat maar wel begint te komen..

Ik wilde het heel graag op de spier als het mogelijk was en dan een mooie goeie c oftewel een kleine D!

Het gesprek met Drs koeijers was echt heeeel fijn en voelde me

Erg op mijn gemak en vertrouw erop dat hij het aantal cc erin gaat doen waar hij mij het gelukkigst mee maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen in het SLAZ Sint Lucas Andreas Ziekenhuis te Amsterdam en mijn dochter toevallig ook

Door Dr.Nio hij heeft er een goede kijk op echt een vakman is ook werkzaam in de Parkkliniek te Rotterdam.

Maar daar is een BV een paar 100 euro duurder.

Ga gewoon bij een aantal pc op consult en dan vergelijken.

Succes Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik woon zelf ook in Noord-Holland

En heb nu een aantal positieve berichten gehoord over Kliniek Amstelveen.

Ik ga net zo goed naar een goede kliniek in Noord Holland, dan wanneer ik voor hetzelfde resultaat ver weg moet.
Heb jij al een keuze gemaakt waar je heen wilt Deniess?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik word 11 aug geopereerd door dr. Nio in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam.

Hij heeft een aantal vriendinnen van mij ook geholpen en ik lees ook veel goede ervaringen hier.

Ik ken hem zelf persoonlijk en hij is echt heel kundig, lief en grappig!!

Waar je op uit komt qua cc's is voor iedereen anders. Ik zelf heb veel cc's nodig, omdat ik van mezelf helemaal plat ben.

Wat voor cup heb je nu en wat zou je graag willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.