Ga naar inhoud

menl : 4 september 2014 : Velthuis Kliniek


menl

Aanbevolen berichten

Ik ben een 40 jarige vrouw zonder kinderen, samenwonend met een partner en mijn 3 katten.

Mijn borsten zijn voor mijn postuur aan de hele kleine kant, ik heb maat 90b, ( en dat is een ramp om bh's te kopen)

Daarom wil ik heel graag een volle D cup.

Ook heb ik mij altijd geërgerd aan mijn dikke buik. Mensen vragen ook regelmatig of ik zwanger ben.. nee dus.

Wat ik ook doe, sporten, buikspieroefeningen, verschillende diëten het gaat er gewoon niet af.

En daarom: staat er een mommy make over gepland op 4 sept! Ben zo blij! Zie er totaal niet tegenop..

Ik denk de pijn gaat vanzelf wel over, en hopelijk is het resultaat dan super, en daar doe ik het voor.

Ik krijg dus een borstvergroting dual plane ( met anatomisch prothese) en een liposculptuur en buikwandcorrectie met reven vd spieren.

Ik ben hier om verhalen te lezen, en om met anderen in contact te komen die hetzelfde als mij hebben gedaan of gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...

Dat is een behoorlijke ingreep , waar laat je die doen ?

Maar kan me voorstellen dat je re niet tegen op ziet ...want als je iets graag wilt leef je er naar toe .

Zelf ben ik het afgelopen jaar 33 kg afgevallen , heb in maart een Bvk gehad en zou ook heel graag een bwc willen .

Al moet ik zeggen dat ik met mijn huid erg geluk heb ...maar het vel wat er nu nog zit word niet meer strak .

Maar eerst flink sparen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi menl,

Spannende plannen allemaal. Goed dat je het allemaal ineens laat doen....

Ik ben ook geintereseerd in een bwc...maar een mini.....laat jij een mini uitvoeren of een totale?

En waar?

Ook ik heb zo een buikje waar niks tegen te beginnen is....ik heb gelijnd, gejogd, buikspieroefeningen gedaan...maar het nuikje blijft een beetje uitpuilen...

Grts. Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo menl,

Wat fijn om een gelijkgestemde te treffen en wat goed dat je al een datum hebt om naar toe te leven.

Waar ga je de ingreep ondergaan?

Ik ga ook in nov. een combi operatie laten doen, bwc groot incl reven spieren+ dual plane bv in het ziekenhuis.

Je zou ook nog op het buikwandcorrectieforum kunnen kijken, daar zitten ook wel ervaringsdeskundigen en staan foto's van resultaten.

ik ga je volgen hoor de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat ik reacties krijg! Ben helemaal geen forum mens, ( moest zelfs mijn vriend om uitleg vragen haha) En ik heb ontzettend snel last van mijn handen achter de pc..Maar ik wil er ook zo graag over vertellen en lezen gewoon ervaringen delen, dat ik toch maar hier ben gaan staan...

Ik laag de ingreep bij Veldhuis in Rotterdam doen, de 4e sept staat vast tijd nog niet... Ik weet dat het na die tijd zwaar wordt, maar ik heb zoiets ga liever 1x onder narcose dan 2, en gedaan is gedaan toch?

Ik krijg dus druppelvormige prothese's, ik ben wel nieuwsgierig wie daar ervaring mee heeft.

En mijn buikwandcorrectie wordt ook een zware denk ik, veel vet wat eerst weggehaald wordt, dan de spieren reven en navel verplaatsing. En dan natuurlijk dichtnaaien haha..

Maar goed hoop van mijn '6 maanden ' zwangere buik af te zijn...

Maar ommekeer als ik het goed begrijp..Ga jij dus het zelfde doen?? Wat spannend?

Ik ga zeker ook nog op het buikwandcorrectieforum kijken ( welke zit jij?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

menl,

Ik ben ook niet zo'n forumtype, maar je leert hier ontzettend veel en helpt je heel goed om de vragen beantwoord te krijgen.

En inderdaad onder narcose liever één keer dan 2 en ook één keer herstellen daarna.

ik lees ook af en toe mee op het buikwandcorrectieforum, maar ben niet actief aan het mee"kletsen"

Voor mij duurt het nog wel even, november, maar je ziet wel de resultaten van de ingrepen en het herstel, dan kun je daar alvast wat rekening mee houden.

heel veel succes met aftellen, want dat mag je al een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

Ik heb ook een bwc en bv in 1x laten doen.

Ben blij dat ik t heb gedaan want dan heb je alles in een x achter de rug:)

Succes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Thanks... zal zo mn spulletjes even bij elkaar zoeken en dan lekker mijn bedje opzoeken.

Zal vannacht nog heerlijk slapen.. Maar dan?? Ik heb totaal nog geen besef dat ik vanaf morgen veel pijn zal hebben.

Blij dat jij je al weer goed voelt.. heerlijk zeg mommy 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Succes vandaag! Ik heb hetzelfde 4 jaar geleden laten doen, en ben er nog altijd superblij mee. Hopelijk valt de pijn je mee, maar anders moet je maar denken dat t maar een paar dagen is en je kan je verdere leven van het resultaat genieten!! (wel blijven trainen he haha)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen na de operatie gaat het redelijk, mag niet klagen. Ik heb totaal geen last van mijn bv. Ik ben daar echt verbaasd over. Met mijn buik gaat het redelijk, last van het litteken, en van het reven van mijn buikspieren Helaas heb ik erg last van mijn rug.baal baal. Morgen hopelijk mijn buik drains eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week donderdag geopereerd aan een bv en bwc met reeven en liposuctie.

Ik heb redelijk wat last gehad van mijn bwc etc. Vooral rugklachten.

Maar ik heb totaal geen last van mijn borstvergroting gehad.

Toch heb ik 445cc anatomisch achter de spier gekregen.

Ik snap er helemaal niets van, ik lees bij mensen over drukkende pijn enzo.

Ik heb alleen als ik ga douchen en mijn bh uitdoe wat steekjes, en iets wat vocht er nog in.

Maar voor de rest is het net alsof ik niets heb laten doen.

Hebben meer dames deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.... Ik hoop het ook voor je..

Zo heerlijk is het..

Moet ook zeggen ik denk er ook wel om wat ik doe hoor. Maar heb mijn armen toch veel gebruikt omdat ik dat nodig had ivm enorme rugpijn, en verzitten.

En ik nog niet veel dingen doe momenteel. Maar dan nog ... het valt me qua borsten 100% mee.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.