Ga naar inhoud

Een droom die nog info nodig heeft.


Beauke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik snap je reactie.

Ik vond het ook heel lastig om te vertellen.

Ik belde mijn moeder op na mijn eerste gesprek en zei we moesten praten.

Ik vond het heel moeilijk te vertellen gezien het feit mijn ouders van Oost europese en Nederlandse afkomst zijn.

Mijn moeder schrok behoorlijk en vroeg idd ook van hoe veel kost het etc.

In het begin was ze er dan ook op tegen ook.

Uiteindelijk kwam ze naar me toe ern vroeg of ze de volgende keer mee mocht naar het gesprek.

Uiteindelijk begreep ze mijn keuze wel ik ben extreem veel afgevallen en had ontzettende hangborsten geeneens een cup A had ik over. Wel moest ik ook mee naar de huisdokter,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mama weet totaal nog niet dat het mij dwars zit. Ik heb het gisteren ook pas tegen mijn vriend gezegd..

Ik wou het gisteren ook tegen mijn moeder zeggen, maar ze kwam boos thuis van haar werk, dus geen ideaal moment.. Zo iets moet je in alle rust kunnen zeggen en ik voelde dat moment niet als ideaal aan. Jammer!

Ik weet ook niet zo goed hoe ik er over moet beginnen.. En vooral het financiële aspect maakt mij wat bang..

Als alles goed gaat 'valt het nog mee', maar het is maar als er iets niet goed is gelukt of als er complicaties optreden na de operatie..

Ohja, een afspraak voor informatie kan nooit kwaad he!

een informatief gesprek kan inderdaad nooit kwaad! Als ik het goed heb gelezen in je andere topic is het nu met je moeder gelukkig ook allemaal goed gekomen en kun je samen zoeken naar informatie! Ik snap je angst voor complicaties, dat had ik op het begin ook. Dat was ook echt waar ik het bangst voor was toen ik definitief het besluit had genomen de bv te ondergaan. Uiteindelijk hier toch wat los van kunnen komen omdat ik het echt graag wilde en je er natuurlijk niet van uit moet gaan dat het fout gaat. Vaakhoor je de slechte verhalen wel, maar meestal gaat het gewoon goed en daar hoor je minder van. Maarja, het blijft wel een operatie en dat is nooit geheel risicoloos... succes met je beslissing! Je moet doen waar jij je goed bij voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.