Jump to content

Een droom die nog info nodig heeft.

Beauke

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen !

Ik kwam toevallig op dit forum terecht en besloot mij even aan te melden.

Ik ben een meisje van twintig jaar die toch al enkele jaren met het gedacht zit om een borstvergroting te ondergaan.
Ik heb cupmaat A70 en ben 1m70 groot en voel me toch niet erg vrouwelijk :(. Vaak vind ik geen passende bh's, en ook een passende bikini zoeken is een ramp voor mij. Ik zou mij graag trots willen voelen en toch eens een topje kunnen dragen met een 'diepe' decolleté.

Nu, ik heb totaal nog geen ervaring in dit onderwerp en ik ben ook wel een beetje bang van de gevolgen.. Het is geen operatie zonder risico's..

Ik heb het hier enkel nog maar met mijn vriend over gehad, en die zegt natuurlijk dat alles perfect is. Nu, dat gevoel heb ik jammer genoeg niet.

Is er zo iets als een 'ideale' leeftijd? Zal ik nog te jong zijn om in 'aanmerking' te komen?

Alle info en ervaringen zijn welkom, je zou er mij een groot plezier mee doen !!

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi en welkom hier!

Als je informatie wil kun je het beste een consult aanvragen bij een kliniek of ziekenhuis.

Over de leeftijd! Er is volgens mij geen leeftijdsindicatie, ik weet alleen uit ervaring dat je na een zwangerschap niet meer je borsten hebt als daarvoor! Ik ben 12 jaar geleden geholpen, daar heb ik een prothese gekregen ivm geen borstgroei links, nu 12 jaar en twee zs later zijn mijn borsten flink groter en slapper geworden en is mijn prothese te klein voor de holte, daardoor kreeg ik veel pijn en ben vorige week geopereerd om de prothese eruit te halen en te liften. Misschien een idee om dat ook na te vragen ivm eventuele kinderwens?

Posted

Bedankt voor het antwoord!

Ik zal zeker eens contact opnemen bij een kliniek of ziekenhuis, maar daar begint mijn eerste vraag al: is er een verschil (buiten de prijs), qua kwaliteit in een privé kliniek of een ziekenhuis?