Jump to content

Nietje : 31 Juli 2014 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum omdat ik begin 2014 een borstvergroting overweeg. Ik ben 38 (bijna 39 in januari) en getrouwd. Wij hebben twee leuke meiden van 3 en 5 jaar.

Ik zit al heel lang te denken aan een borstvergroting..Ik heb het elke keer weer voor mijn uitgeschoven omdat ik of het geld niet had of ivm de kinderen. Maar nu hebben we het geld er wel voor en als ik nog langer wacht hoeft het helemaal niet meer omdat ik voor mijn gevoel weer te oud voor ben haha! Mijn borsten zijn eigenlijk nooit ontwikkeld..ik heb nog steeds AA en ik hoef geen bh aan.Ik heb altijd een bh met vulling omdat ik plat helemaal niet mooi vind..

Op donderdag 5 december heb ik een consult bij Contourkliniek in Bussum..( amstelveen heb ik het consult..) Ik zou graag een grote B/kleine C willen omdat ik zelf verder smal ben..Ik wil het zo natuurlijk mogelijk en niet van die ronde opplakborsten..( daar ben ik dus wel een beetje bang voor)

Mijn vraag is natuurlijk of iemand hier in deze kliniek ervaring heeft? En of iemand een kliniek kan aanraden? ik woon in Noord-holland dus het zou fijn zijn om niet te ver van huis te zijn..Ik ben heel benieuwd! Maar mijn besluit staat al wel vast, ik ga het doen alleen weet ik nog niet waar..

Bedankt alvast voor het reageren!!!

Nietje

Posted

Hoi Nietje,

Welkom op het forum!!

Ben zelf niet bekend met deze kliniek, maar misschien kun je even zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Ik kom zelf ook uit noord holland, maar ben voor mijn bv naar Dr. de Meyere uit Gent geweest( Belgie). Het is even een stukje rijden, maar het was het dubbel en dwars waard.

Heel veel plezier op het forum!!!

Guest cindytje1985
Posted

Welkom op het forum!!

Ik ben ook niet bekend met deze kliniek, maar er zijn volgens mij wel meiden hier op de site geholpen daar dus je moet zeker wel verslagen er over kunnen vinden...

Ik kom zelf ook uit Noord Holland en ik ben geopereerd door dr. Nio in het SLAZ in Amsterdam.. Hij staat hier, net als dr. Demeyere, bekend als de chirurg met de gouden handjes!!

Het is verstandig om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat je opties zijn en waar jij je het meest op je gemak voelt... Je kunt foto's mee nemen naar het consult van borsten die jij graag zou willen hebben zodat het voor de chirurg goed duidelijk is wat jouw wensen zijn!!

Veel leesplezier op het forum en succes met je zoektocht!!

Posted

Welkom!

Jou situatie klinkt een beetje zoals de mijne idd.

Ik heb geen ervaring met de kliniek waar jij naar toe gaat dus daar kan ik je niet verder mee helpen, maar mijn wens was ook een volle b/c cup..

Ben bijna 38 jaar en heb een zoon van bijna 8. Ik wilde dit al heel lang maar durfde t aan de ene kant ook niet goed.

Ik ben 31 oktober geopereerd door dr v. Tits in t mmc. Hij heeft bij mij gekozen voor anatomische protese van natrelle 290 cc en duel plane geplaatst.

Ik moet zeggen dat ik echt super tevreden ben met t resultaat.. Aangezien ik dus echt perse een heel natuurlijk resultaat wilde en geen mega boobs! Dat zou gewoon niet bij me passen, ben maar een smalle meid hahaha.

Je moet gewoon goed luisteren naar je eigen gevoel en al zeker bij welke arts jij je prettig voelt... Dat is t belangrijkste..

Ik zou zeggen succes en go for it!

Posted

Bedankt voor de reactie's. Ik had inderdaad al wat gelezen over dr. Nio van het SLAZ. En ik ben inderdaad van plan om meerdere consults te gaan doen.

En Bietske, ik ben zelf verder smal dus ik wil ook niet al te grote borsten! Eerst maar samen met mijn man naar de Contourkliniek in Bussum.

Ik zal hier even kijken naar de ervaringen daar!

• 7 months later...
Posted

Hallo,

Ik zit alweer een tijdje op dit forum, steeds weer stelde ik het uit maar nu heb ik echt een datum..31 juli gaat het gebeuren!

Afgelopen maandag had ik een consult bij Dokter Nio in het SLAZ. Goede voorlichting, aardige man. Alleen twijfel ik nog over het aantal CC.

Ik heb nu 75 aa en zou graag een mooie B/C willen. Ik heb gepast ( ronde prothesen,85% gevuld high profile) en we kwamen of, 280 cc of 320 cc. Ik mag gelukkig 28 juli nog even passen. Maar dat het door gaat is zeker. Ik ben 39 maar heb nooit borsten gehad..Hoop maar dat het mooi wordt!!!

Posted

yayy je hebt een datum ! super gevoel is dat he,

krijg je ze dual plane of voor de spier ? als je twijfelt kun je beter voor de grootste gaan,

xx

Posted

Ja heerlijk gevoel..Ik krijg dual plane..ik twijfel inderdaad of ik 280 cc moet doen of 300 of 320 cc. Weet jij, ik heb ook 75aa en ik ben nu niets gewend, ben zo plat als een dubbeltje dus ik ben al blij met iets meer! ik heb gepast met 280 en 320..nou vond ik die 320 cc aardig groot maar misschien is het wennen?? bedankt voor je reactie!

Groetjes Nietje

Posted

Leuk en spannend, bij de maat kan ik je niet helpen. Behalve als je twijfelt voor de grote gaan, maar het is maar net wat bij jou en je lijft past. Gefeliciteerd met je datum!

Posted

pasprotheses zijn altijd groter dan na de operatie & bij dual plane valt er ook nog wat cc weg,

die 320 cc is echt niet groot, en het went blijkbaar wel heel snel, en als je wilt dat het oogt als een B

heb je met nepborsten ongeveer 1 a 2 cups groter, want nepborsten tonen kleiner, hier zijn veel meisjes die cupmaat F hebben maar het ziet eruit als een D

xx

' is trouwens ook genoeg geld, je kunt beter op een volle C zitten, denk dat dat de gemiddelde maat zowat is, bijna iedereen die klein gaat gaat op een duur voor een wissel voor groter :D ofja, dat leesi k toch veel hier xx

Posted

Wat fijn dat je een datum heb meid!

Ik zal gelijk je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Zal je voorsteltopic ook even samenvoegen zodat alles bij elkaar staat ;)

Succes met aftellen!

• 3 weeks later...
Posted

Bedankt voor jullie reactie's!! ondertussen is het gisteren gebeurd! ben erg blij..heb nu gewoon borsten..was zo plat als een dubbeltje..Heb toch de 325 cc gedaan en ben blij dat ik het gedaan heb..nu nog erg opgezwollen en alles kneiterhard maar wordt beter hoop ik..zal snel foto's van voor en na erin zetten..moet nog even kijken waar en hoe ik het operatieverslag erin kan zetten. maar daar kom ik wel achter.. nu lekker nog in bed..

Guest Jennifer120884
Posted

Hey meid!

Hartstikke gefeliciteerd met je geslaagde operatie en een goed herstel gewenst!! Ze worden vast prachtig en ik ben heel benieuwd naar het resultaat!!

Veel liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.