Ga naar inhoud

proudmom : 29 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

mocht jij zo snel de pleisters al verwijderen? Ik ben 16 oktober geholpen door Plovier, lift met prothese van 775cc. Ik mag pas op 5 november langs om de pleisters te verwijderen. Ben wel al elke week mogen langskomen om ze te vervangen? Nu ik dit zie ben ik een beetje bang voor wat ik woensdag te zien ga krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeer tevreden over beclinic en de mensen die er werken. Van aankomst tot vertrek zijn ze super attent en geven ze topservice. Ook alle controles of consulten nadien zijn inbegrepen in de prijs. Wat het resultaat betreft kan ik nog niet veel zeggen omdat ze hun plaatsje nog moeten vinden. Ik draag ook geen sportbh zoals de meesten hier maar een thongbh die mijn borstbeen moet platdrukken en symnastia moet voorkomen. Daardoor loop ik ook gans de tijd met men borsten bloot.

Mijn tepels zijn nog heel erg gezwollen wat mijn borsten een puntig uitzicht geeft waar ik niet blij van word. Enfin, ik weet dat ik nog wat geduld moet hebben. Ik ben nog maar 17 dagen PO en bovendien al na 5 dagen aan het werk gegaan. Dat vertraagt het herstel natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaaas zijn mijn borsten extreem aan het veranderen...

Het begint nu een enorme teleurstelling te worden. heb mij pc gemaild.. (hopelijk is hij het met mij eens)

Zien jullie ook wat ik zien. IK HEB ER BUIKPIJN VAN!

Ik begrijp dat mijn borsten wel extreem waren uitgezakt maar voor 4900 euro mag een mens toch best tevreden zijn! ( van helemaal happy naar een extreem kut gevoel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi proudmommy,

Je bent pas 5 weken po toch? Er kan nog veel veranderen, maar zo extreem is het echt niet.

Ze zijn hartstikke mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

de linker vorm klopt totaal niet... de bolling is anders.. ben ik nou gek aan het worden?

mijn man zegt ookal ik vind ze best mooi, en boos dat ik werd.. maar dat vind je dus echt XXXX

denk je ook dat mijn pc mij voor gek verklaard?

Ik zie het niet....ik zie het echt niet...

Het enige dat ik zie zijn twee mooie volle ronde borsten die nog aan het genezen zijn...:-)

Geef het wat tijd,je gaat er verliefd op worden...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er met jouw tepels niets mis is :(. Moet je het allemaal niet een beetje tijd geven? Het is nog niet lang geleden. Het is normaal dat ze veranderen na de operatie. Ik denk dat je niet moet panikeren :P. Ik vind ze nochtans ook mooi. Het is normaal dat ze een beetje zakken hé als de protheses op hun plaats komen...

Ik vind het jammer dat je teleurgesteld bent :(.

Hopelijk komt alles goed met je!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ik vind ze juist helemaal niet hangen. Maar er veranderd nog heel veel he. Ik ben nu 5 weken PO maar elke dag zien ze er anders uit.

Geduld houden meis - ze zijn prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens bedankt voor julie reactie.. fijn dat jullie het niet met mij eens zijn.

haha..

Blijkbaar stel ik mij enorm aan...

XXX

Je stelt je helemaal niet aan,als jij je zo voelt over iets,kan je zelf niets aan doen he...maar ben er zeker van dat je ze heel binnekort prachtig gaat vinden en ze niet meer gaat kunnen missen!!!

En de meningen van anderen vragen kan idd je helpen ze sneller te accepteren...ze zijn mooi...geniet ervan...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wil hier even op reageren met de vraag, wat is hier mis aan deze mooie borsten?

En je bent pas 5 weken po? Ohh meisje, je moet nog even doorzetten hoor. Het moet allemaal nog zo gaan veranderen hoor.

Er is helemaal niks mis met jouw borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.