Ga naar inhoud

proudmom : 29 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik heb 2 jaar geleden een borstvegroting gedaan 475 cc high profiel .. nu ben ik 14 weken geleden bevallen van een zoontje, helaas zijn mijn siliconen erg uitgezakt.. dus nu moet ik weer een nieuwe borstvergroting laten uitvoeren. zelf zat ik te denken aan 600cc maar ben bang dat dat niet genoeg zou zijn.

ik wil er zelf max 800 inlaten zetten... nu wil ik graag in contact komen met dames die het zelfe hadden naar een zwangerschap of dames die een groteborst vergroting hebben laten uitvoeren... (600-800cc)

Groetjes, Kell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kelly,

Er zijn er meerdere met 700 a 800. Barbielena heeft 825 onlangs gekregen. Tijgertje35 heeft 700 dacht ik. En Moeder gaat ook een wissel doen naar 800 cc.

Je kunt ook in de zoekbalk invullen 800cc dan zul je ook wel e.e.a. vinden.

Succes!!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 16juni van 345/390 naar 650/700 gegaan, geen zwangerschap maar wilde graag een maatje meer!

verschil is omdat ik van nature ook een verschil had dus is om het gelijk te maken..

foto`s kan je gewoon kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Dames,

ik zal mijn even voorstellen.. ik ben een jonge moeder van 23... heb 2 jaar geleden een borstvergroting gehad, na de geboorte van mijn zoon is het erg gaan zakken...

Nu heb ik besloten om weer onder het mes te gaan.. mijn voorkeuring ging uit naar een vergroting van 800 cc helaas was dat niet mogelijk.. DR van straten melde mij dat ik een borstlift nodig heb, na even twijvelen toch besloten om voor een 600cc te gaan dual plane met een borstlift.. mijn vraag is nu zijn er meer dames met een borstlift+ een hoop cc...

29 septeber is het al zover.... hopelijk kunnen jullie mij wat informatie geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Newbie

ik heb een borstlift gehad met 405 CC en dat is niet goed gegaan. Wat de reden is weet ik niet, maar het kan goed aan de grootte gelegen hebben. Maar ik denk dat ik een uitzondering ben, want anders waren ze er niet aan begonnen denk ik. De wonden willen bij mij niet sluiten en nu na 5 weken worden ze er a.s. maandag uitgehaald. Daarna alles laten genezen. Bij een borstlift is de spanning op de wond groter, ik heb de lift als sleutelgatmethode gehad, dus niet het anker. Echter is het onderaan waar de huid samengenomen wordt niet goed gegaan en heb ik nu een gat waar de prothese doorheen komt. Het is bij mij niet dual plane gedaan omdat ik al redelijk veel borstweefsel had.

Maar nogmaals het zegt niets voor jou uiteraard. Ik denk echter wel dat je het advies van je dokter op moet volgen en dus voor de 600cc gaan.

Heel veel succes!

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar om te lezen dat het toch vaak mis gaat,ik maak mij daar erg zorgen om.. wil graag van mijn "hang" borsten af.. ze passen totaal niet bij mijn lichaam en leeftijd. Heb totaal 4900 euro betaald voor deze operatie en dat is een hoop geld.. hopelijk valt het restultaat niet tegen... (2 jaar geleden waren ze nog zo mooi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly,

het is nu bij mij mis gegaan en bij booby. Hetzelfde verhaal. Ik denk achteraf ook dat er een ontsteking bij is gekomen, echter omdat ik vrij veel pijn had slikte ik veel pijnstillers en heb de koorts niet gemerkt. Nu zit ik preventief aan de antibiotica en word de pijn in mijn linkerborst in elk geval minder. De rechterborst is het gat zo groot dat ik al bang begin te worden dat de prothese er uit gaat vallen. Morgen wordt ik geopereerd en gaan beide prothesen eruit, de linker is wel dicht, maar de huid wil niet genezen. En ik ben dan precies 5 weken onderweg, de pijnlijkste van mijn leven.

Dit gebeurt bij 1% van de operaties. Het is gewoon botte pech hebben, iets wat ik niet vaak heb, en het dus ook niet verwacht heb.

Wat ik me wel afvraag, je geeft aan dat je 1 kindje hebt en je bent 23. Weet je zeker dat je niet nog meer kinderen wilt? Want als je nu laat liften, wat zeker meer littekens meebrengt en straks krijg je nog een kindje, kun je wellicht met een beetje pech weer beginnen.

Statistisch gezien liggen jouw kansen nu dus beter, na mijn pech en die van booby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kelly,

het is nu bij mij mis gegaan en bij booby. Hetzelfde verhaal. Ik denk achteraf ook dat er een ontsteking bij is gekomen, echter omdat ik vrij veel pijn had slikte ik veel pijnstillers en heb de koorts niet gemerkt. Nu zit ik preventief aan de antibiotica en word de pijn in mijn linkerborst in elk geval minder. De rechterborst is het gat zo groot dat ik al bang begin te worden dat de prothese er uit gaat vallen. Morgen wordt ik geopereerd en gaan beide prothesen eruit, de linker is wel dicht, maar de huid wil niet genezen. En ik ben dan precies 5 weken onderweg, de pijnlijkste van mijn leven.

Dit gebeurt bij 1% van de operaties. Het is gewoon botte pech hebben, iets wat ik niet vaak heb, en het dus ook niet verwacht heb.

Wat ik me wel afvraag, je geeft aan dat je 1 kindje hebt en je bent 23. Weet je zeker dat je niet nog meer kinderen wilt? Want als je nu laat liften, wat zeker meer littekens meebrengt en straks krijg je nog een kindje, kun je wellicht met een beetje pech weer beginnen.

Statistisch gezien liggen jouw kansen nu dus beter, na mijn pech en die van booby.

Idd, wil je nog een kindje...beter wachten dan...je bent nog jong. Straks is het weer nodig. Geen kids meer, dan kan je het geruster doen...en idd, pech kan je hebben. Je weet het toch nooit. Blijft een risico voor iedereen die geopereerd word!

Uiteindelijk is het jou lijf, jou keus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijk verhaal Wendy hopelijk kunnen ze er nog wat moois van maken ( wat zei de chirurg? hoe gaan ze het oplossen).. mijn man is een stuk ouder als ik (loopt al bijna tegen de 50 en heeft in totaal 5 kinderen, dus die wil niet meer en laat zich helpen.. dus voor mij is het wel duidelijk.. . eerlijk gezegd wil ik ook niet langer met deze borsten lopen ze maken me echt ongelukkig! en er is al betaald.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

dan zou ik het zeker laten doen, je moet niet ongelukkig worden.

Het flauwe van mijn verhaal is een beetje dat ik eigenlijk niet eens zo heel ongelukkig was en door de fase waarin wij ons nu bevinden ik dacht, lijkt me wel fijn om weer mooie borsten te hebben. Ik ben inmiddels net 43 en we hebben de financiele middelen. Maar om nu te zeggen dat ik ongelukkig was, nee. Maar ik heb altijd wel beetje het idee gehad dat ik geboren was voor het geluk en ik heb ook veel geluk, of ik dwing het af, dat ik me hierom maar heel kort zorgen heb gemaakt.

Tot nu dus. Ik weet niet, ze gaan er morgen uit, beide zijden en ze gaan hun best doen om het zo mooi mogelijk te hechten. Waar ik erg bang voor ben is dat ik nu een slappe B-cup over ga houden omdat er ook nog best veel verwijderd is van mijn grootste borst. En ik vraag me af hoe ze in een grote wond willen gaan hechten. Als er nog veel huid weggehaald moet worden dan kan ik een flinke borstvergroting wel schudden daarna. Er werd nu al gesproken over kleinere implantaten. Ik kwam nu met 405 CC uit op een vermoedelijk flinke E-Cup want mijn sportbeha F cup met dikke maandverbanden werd net aan uitgevuld nu de implantaten aan het uitdraaien zijn. Ik ben 1,80 en niet heel slank, dus deze maat viel mij al redelijk tegen eigenlijk. Ziet er nu niet bijzonder groot uit.

ik heb er maar vertrouwen in dat het ooit goedkomt, maar ik ben wel bang voor bergen littekens en dat terwijl ik voor mijn leeftijd helemaal geen lelijke borsten had. Dus ja ik heb wel spijt dat ik er aan begonnen ben, maar daar heb ik nu weinig meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Help lady's

Ik heb een stukje pleister verwijderd maar ik zie dat vooral de onderkant nog rood en gevoelig is. Hoe kan ik dit het best behandelen. Pleisters ruiken niet zo fris meer dus ik wil ze er af hebben!

Hopelijk hebben jullie tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even goed laten drogen aan de lucht en nieuwe pleisters erop?

Ik heb ze om de twee dagen vervangen net na de operatie. En dat ging goed. Wel met schone handen etc. Hygiëne is erg belangrijk.

En morgen even om raad bellen, lijkt me een goed idee als je onzeker bent. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben best in shock van de littekens, ik heb gister ook geen reactie gehad van mij pc vind dat persoonlijk niet kunnen! dus zelf maar aan de slag gegaan, gespoeld goed droog gemaakt betadine op de pleister en weer vastgeplakt.

Nu opnieuw een bericht gestuurd, hopelijk nu wel reactie! voel me wel een beetje een zeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan ik je wel een beetje geruststellen, een week of 2 geleden zag het er bij mij ongeveer zo uit als jouw rechterkant op de foto en ik heb de littekens de afgelopen 2 weken 2x per dag gemasseerd met littekencrème. Ik had me voorgenomen intussen niet meer te kijken omdat ik er de kriebels van kreeg en bang was dat het zo zou blijven, maar nu ik een foto maak voor jou zie ik dat het echt al een heel stuk minder is geworden :) Ik heb nog ff gekeken maar heb helaas geen foto ervan van een paar weken geleden x

Link naar reactie
Delen op andere sites

grrrr, spannend is het he. word er zelf kriebelig en onrustig van! hopelijk trekt het idd weg. Moet het ook meer de tijd gunnen..

Bij jou ziet het er al beter uit, hopelijk is dit bij mij ook het geval!

WAT BEN IK BLIJ ALS DIT ACHTER DE RUG IS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.