Ga naar inhoud

Tine : 26 april 2010 : Dr de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Zo hier weer een berichtje van mij. Zit nu lekker weer even in bed met de laptop. Hier mijn verslag; Na een super heerlijke nacht te hebben geslapen (zeer verbaasd)waren we gisteren ruim op tijd en kreeg al snel een eenpersoons (!) kamer toegewezen, dat was wel fijn want ik had me ingesteld op zaal te liggen. Even voor 12.00 uur kwamen ze zeggen dat ik me om mocht kleden en dat het dan zover was. Ik was zo blij op het forun al eens gelezen te hebben om aan een "gewone" onderbroek te denken aangien ik ook een stringsraagster ben. Moest dus ook wel lachen toen ik mijn schort aan moest die inderdaad een hele mooie open achterkant had. Mijn man mocht nog een stukje meelopen en toen was het tijd voor een afscheidszoen. Manlief zijn nog net toen ik de deuren door ging "veel plezier"(?????!!!!!) Denk dat ie ook wel last van zenuwen had hahaha, alsof ik een feessie ging bouwen hahaha. Toen ik op de anesthesie ruimte was en het infuus inkreeg kwam Dr. de Blécourt lans om af te tekenen en of ik nog vragen had. Toen om 12.15 uur door naar de OK en was in no-time vertrokken. Toen ik weer wakker werd (14.15) en zag dat ik niet meer in dezelfde ruimte was wist ik dat ik het achter de rug had. Laken omhoog om toch even te spieken, laken weer terug, realiseren dat ik toch niet echt begreep wat ik nou gezien had, nog maar weer een keer kijken, laken weer terug, zag wel dat er iets anders was maar was waarschijnlijk nog niet helemaal bij om tot me door te dringen. Gekke narcose!!!!!! Gelukkig was ik deze keer niet misselijk, wat ik eerder tijdens een operatie van de narcose wel had dus de anethesist had er al rekening mee gehouden door iets anders bij de narcose toe te dienen en dat werkte gelukkig goed. Was om 14:30 weer op mijn kamer en voelde me goed. Kreeg van de verpleging 2 boterhammen en een kop thee en die gingen er goed in aangezien ik op de dag nog niks had gegeten. Dr. de Blécourt kwam om 14.50 langs om te vragen hoe het ging en voelde nog even aan mijn borsten. Alles was goed. Was er door Sienna alert op om nog te vragen hoeveel cc er nu in was gegaan. Van te voren dacht hij aan 240 en er is nu 260 cc ingegaan. Om 17:15 mocht ik weer naar huis en ben thuis lekker in mijn bedje gekropen en goed verzorgd door mijn man. Mijn oudste zoon (9) vond het maar raar dat ik al naar bed ging en dat ik "ontbijt" op bed kreeg. We hebben maar gezegd dat ik niet zo lekker was. Ben bang dat ik namelijk het onderwerp van het kringgesprek in de klas en vervolgens op het schoolplein wordt hahaha. Toen de nacht in, wat een drama, geen oog dicht gedaan. Ben echt een zij slaper met het liefst ook een arm onder mijn kussen, nou dat alles kon ik wel vergeten. Man draaide heerlijk van zijn ene zij naar zijn andere Grrrrrr! Maar goed mag verder niet klagen want ik ben allang blij dat ik geen pijn heb (slik wel 4x pdg 2 paracetamol)maar wel een vervelend gevoel van gespannen borsten. Moet gelijk weer aan stuwing denken van mijn borstvoedingstijdperk hahahaha en daar heeft het deze keer toch echt niets mee te maken hahaha. Verder maar hopen dat de rest van mijn herstel ook zo blijft verlopen. Vanavond ga ik fot's maken en zal ze dan snel plaatsen.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey gefeliciteerd!!! :D En dat het maar zo pijnloos mag blijven!

Haha erg leuk om je verslag te lezen trouwens... 'veel plezier' haha

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Het gaat nog steeds goed met me. Gisterenavond even lekker gedouched, had het koud dus dat warme water was lekker. Heel voorzichtiger het water over mijn borsten maar dat ging goed. Mijn man heeft nog foto's gemaakt, ik probeer deze binnenkort te plaatsen. Mijn borsten zijn nog erg strak en gespannen. Moet de hele tijd denken aan de periode dat ik borstvoeding gaf, het gevoel van stuwing :24: !

Heb gisteravond zo ontzettend gelachen. Een vriendin belde om te vragen hoe het ging. Vertelde dat het goed ging, geen pijn en dat ik lekker in bed lag en dat mijn man me net een kop thee en wat lekkers had gebracht. Dat hij nog de toilet had schoongemaakt en dat hij inmiddels naast me was komen liggen en dat we nog een film in bed gingen kijken. Mijn vriendin is pas gestopt met borstvoeding en vertelde haar dat ik ook zo het gevoel van stuwing had. Aangezien ik moeder ben van 2 knullen maar doordat deze allebei prematuur zijn geboren heb ik van beide keren geen kraamtijd gehad. Deze periode heb ik altijd wel erg gemist, het lekker vertroeteld worden en het samen zijn met je kindje. In mijn geval was het een zeer anstige, stressvolle en drukke periode van 6 weken naar het ziekenhuis rijden. Dus mijn vriendin zei dus, geniet er nu maar van want het lijkt wel op een verlate kraamperiode. Het voordeel van deze kraamperiode is dat ik geen pijnlijke onderkant heb en er 's nachts niet uit hoef voor een huilende baby :4: Vandaag krijg ik nog bezoek van 2 vriendinnen en mijn ouders komen nog langs dus ik denk dat ik maar beschuit met roze muisjes ga halen :152:

Oh ja en ik heb vannacht lekker geslapen, was bang dat ik weer een nacht wakker zou liggen!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tine

Gefeliciteerd met je boobs!

Ben benieuwd naar je foto's na dat mooie verslag :D

Haha beschuit met muisjes! In principe heb je er een tweeling bij ja hihihi

Laat je maar lekker verwennen hoor ;)

Ga ik ook laten doen volgende week! Geen moederDAG, maar moederWEEK!

En wat fijn dat je zo heerlijk slaapt! ik hoop dat dat bij mij ook zo is, want zoals jij beschrijft, slaap ik ook altijd, en dat gaat er voorlopig idd ff niet inzitten! Balen!!

Veel plezier met je 'tweeling'!

En ik hoop dat ik je foto's mag zien als ze erop staan :D

Liefs, Sunny

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tine,

Ook net even je topic doorgelezen, gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: , wens je een fijn herstel. Blij dat je al goed hebt kunnen slapen vannacht, scheelt toch echt enorm! Geniet van het verwent worden, haha, verlate kraamperiode!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames :48: ,

Bedankt voor alle reacties trouwens, is toch leuk om te lezen!!

Met mij gaat het nog steeds goed, ben inmiddels paracetamolvrij. Heb afgelopen nacht in onze caravan op de camping geslapen en zelfs in dat toch wat kleinere bed ging het goed, zelfs al een beetje op mijn zij geslapen. Merk wel dat ik toch wel meer doe dan ik me van tevoren had voorgenomen. Maar doe in ieder geval geen zware dingen tillen. Het enige waar ik onzettend last van heb is de plek bovenop mijn hand waar ze het infuus in wilde brengen. Ze kreeg het niet voor elkaar en na lang wrikken heeft ze maar een andere plek gekozen. Het gevolg daarna was een torentje ter grootte van een vingerhoedje vol bloed. Mijn hand is nu helemaal blauw en heb er sinds gisteren een "dood" gevoel in. :mad: Heel vervelend in ieder geval, ik hoop dat dat gevoel snel weer terug komt in mijn hand.

Voel af en toe ook wat tintelingen in mijn borsten........zal het wennen/ aanpassen van de prothese wel zijn?

Ik moet zelf nog wel erg wennen aan mijn borsten hoor. Man vind ze al mooi maar zelf ga ik er nog wel van uit (lees hoop)dat ze nog wat zullen gaan hangen/zakken. Vind ze nog erg vooruitstekend. 5 dagen po geeft vast nog niet het eindresultaat toch??????

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tine,erg bekend,dat vooruitsteken van de borsten,maar dat komt zekers terug ja,er komt ook uiteraard hang in,ene heeft het in een maand ,ander heeft wel 3maanden nodig dit te bereiken.

ik ken je voor situatie niet,dus weet niet hoe je eigen borsten waren,maar vaak is het,hoe meer hang van je eigen al toen,hoe sneller de hang terug komt na je operatie.

goedkomen doet het wel in elk geval.

oei wat een gek idee,in een caravan slapen net na je operatie,hihi maar dapper dat je het gedaan hebt,en het verliep nog goed ook,ook weer een pluspunt natuurlijk.

alsnog beterschap,en voor je het weet,huppel je vrolijk rond als vanouds.

rustig aan,greets moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tinne, na 5 dagen kan je inderdaad nog niet veel zeggen, ze veranderen nog zo erg, en gaan inderdaad meer doorhangen. 't is inderdaad hoeveel te harder je borsten spannen des te langer het duurt voor ze gaan doorhangen, allee zo heb ik het toch ervaren.

Liefs, Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee

Ik vroeg me af hoe het met je was..?!

Ik zit njiet zo heel vaak meer op deze site.

Met mij gaat het wel ok..bijna geen pijn meer,dat heb ik de eerste dagen wel gehad maar meer door de drains!

Nou hoor het wel

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Hier weer even een up-date. Ben de afgelopen week aan het kamperen geweest met de caravan. Wat overigens heel goed is gegaan. Ik ben nog steeds erg verbaasd dat het zo makkelijk en pijnloos is verlopen allemaal. Merk dat ik eigenlijk alles wel weer kan. Ik stond vanmorgen met mijn oudste zoon te badmintonnen op de camping en realiseerde me later dat ik dat eigenlijk niet zou moeten doen. :67: Niet dat ik er last van had hoor. Mijn borsten zijn in inmiddels wel wat minder gespannen, rechts nog wel iets meer dan links maar ben ook rechtshandig dus wellicht zal het daar ook wel mee te maken hebben. Ben alleen nog steeds aan het "wennen" en hoop dat ze toch nog wel wat meer zullen zakken. Moet ook wennen aan de zwaartekracht als ik mijn sportbh uit doe, heb iedere keer het idee dat ik ze moet ondersteunen :4: Voor de operatie had ik ondanks kleine borsten wel stevige bosten, wel een mooie vorm, dus wellicht zoals Moontje ook al zei zal het in mijn geval toch wel langer nodig hebben om het eindresultaat te behalen. Fingers crossed!!! Ga morgen nog een littekencreme kopen en maar beginnen met smeren. En oja ik had het al eerder gezegd maar zal dit weekend wat foto's plaatsen in de galerij.

Fijn weekend!!!

Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Hoi tine,

Ben even benieuwd naar jouw ervaring? Ik ben zelf 22 nov. aan de beurt in het vlietlandziekenhuis.

Is het je meegevallen?? Ik heb zelf ook twee kids en de jongste is 1. Dus dat vind ik nog het lastigste

dat ik voorlopig niet kan tillen. Hoe ging dat bij jou? Ik hoop van je te horen...

Gr. Dee

Hallo allemaal,

Na een aantal weken meegelezen te hebben op het forum zal ik mij nu eens voorstellen. Ik ben Tine, 35 jaar en moeder van 2 knullen waarvan de jongste nu 3 jaar is. Na mijn 2e zwangerschap bleek er van mij B-cupje niet veel meer over dan een A-tje en hier baalde ik behoorlijk van. Na een hoop wikken en wegen en wachten tot de jongste "oud" genoeg was heb ik de knoop doorgehakt. Maar god wat een vragen komen er op je af......voor of achter de spier, dual plane, anatomisch of rond. Heb dankzij jullie info op het forum genoeg vragen verzameld om te stellen tijdens de consulten. Ik wacht nu maar af wat de pc's zullen adviseren en hopen maar dat hetzelfde zal zijn. Wil graag al eind april geholpen worden dus dat is nog maar de vraag of dat zal gaan lukken. Maar goed loop wellicht op de zaken vooruit, moet eerst nog mijn 1ste consult hebben hahaha. Maandag 15 maart bij Beau Care en 16 maart bij Dr. De Blecourt in het Vlietlandziekenhuis. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.