Ga naar inhoud

Tine : 26 april 2010 : Dr de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na een aantal weken meegelezen te hebben op het forum zal ik mij nu eens voorstellen. Ik ben Tine, 35 jaar en moeder van 2 knullen waarvan de jongste nu 3 jaar is. Na mijn 2e zwangerschap bleek er van mij B-cupje niet veel meer over dan een A-tje en hier baalde ik behoorlijk van. Na een hoop wikken en wegen en wachten tot de jongste "oud" genoeg was heb ik de knoop doorgehakt. Maar god wat een vragen komen er op je af......voor of achter de spier, dual plane, anatomisch of rond. Heb dankzij jullie info op het forum genoeg vragen verzameld om te stellen tijdens de consulten. Ik wacht nu maar af wat de pc's zullen adviseren en hopen maar dat hetzelfde zal zijn. Wil graag al eind april geholpen worden dus dat is nog maar de vraag of dat zal gaan lukken. Maar goed loop wellicht op de zaken vooruit, moet eerst nog mijn 1ste consult hebben hahaha. Maandag 15 maart bij Beau Care en 16 maart bij Dr. De Blecourt in het Vlietlandziekenhuis. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tine,welkom :1:

dat is al bijna je consult,spannend zeg!

Idd wat een voorbereiding komt erbij kijken he.

ik dacht 2jaar terug ook,je krijgt er wat ingepropt,en maar kijken en hopen dat het je staat ,zo niet,pech,hahahahaha

wist toen ook nog niet wat er allemaal bij kwam kijken hoor.

lekker alles op je af laten komen,je arts zal vast alles uitleggen zodat je straks goed op de hoogte bent,leuke ervan is,bevalt het je niet,maakt het je nog net iets onzekerder,dan kan je altijd nog een 2de consult doen,en weet je al een beetje hoe of wat rondom zo een operatie.

wil je weer terug een B cup,of ga je voor groter?wat heb je in gedachten zelf,na het kijken van foto,s?

nou,we zullen maar gaan aftellen zeker? :2:

op na de 15maart :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tine

Welkom op dit forum.116.gif

Fijn dat je je hier aangemeld had.

Wat spannend zeg voor je,heb je al een datum voor 2 consulten! Leuk!38.gif

Heb je al zelf een beetje in gedachten wat voor cup maat zou je willen hebben en op welke manier het geplaatst zou worden.

Wat is je omtrek lengte en gewicht als ik het vragen mag?

Wel leuk dat je al van te voren heel veel op dit voorum had gelezen voordat je op een consult zal gaan,dan heb je nog een beetje beeld in je hoofd wat je zou willen.

Ik was zelf ook bij BeauCare geweest,maar uiteindelijk voor een andere kliniek gekozen,maar iedereen zijn persoonlijke keuzes natuurlijk.

Vind ik ook goed dat je op een paar consulten wilt gaan,dan kan je ook voor je zelf vergelijken en naar je gevoel luisteren waar het beste aanvoelt.

Ik wens je veel succes bij de consulten en blijf je topic volgen

Groetjes.Romashka6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh Romashka ik zie dat je afgelopen maandag bent geholpen! Hoe gaat het met je? Is het je mee of tegen gevallen? Ben erg benieuwd hoe je het hebt ervaren.

Om op je vraag terug te komen, ik ben 1.80 en 58 kg. Ik heb, daar ga ik maar even van uit, niet zoveel weefsel dus ga er van uit dat ze achter de spier of, waar mijn voorkeur naar uitgaat, dual plane zullen plaatsen.

Mijn moeder en zus zijn van nature rijkelijk bedeeld (mijn moeder zelfs een bvk gehad) maar moeder natuur was bij mij wat zuinig hahaha. Dus ik heb zoiets nu ik het toch gaat doen dan maar voor een C- cup. Groter wil ik niet, zal denk ik niet bij mijn lichaam passen. Maar goed eerst maar eens de gesprekken afwachten. Het meest belangrijke vind ik dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet en het formaat bij mijn lichaam past. Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen en zal jullie ook op de hoogte houden.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou afgelopen maandag mijn 1ste consult gehad, bij Beau Care. Vond het niet erg professioneel overkomen, gesprek was vrij gehaast en kreeg erg het gevoel van lopende band werk. Had na afloop ook niet gelijk een lekker gevoel. Gisteren had ik een afspraak bij Dr. de Blécourt in het Vlietlandziekenhuis. Totaal ander gesprek,rustige man, heeft heel duidelijk alles uitgelegd ook de mogelijke complicaties en nam alle tijd. Voorgesteld is een ronde prothese te plaatsen tussen de klier en de spier. Over het aantal cc is niet heel duidelijk iets afgesproken, mogelijk 240 cc. We hebben afgesproken voor het meest mooie natuurlijke resultaat te gaan en dat het dan mogelijk iets meer of minder cc is zou dan dus nog mogelijk kunnen zijn. Het gaf me gelijk een goed gevoel (ook bij mijn man trouwens)en heb dus gelijk een datum af kunnen spreken voor 26 april!!!! Aftellen is begonnen!!! Krijg nu al de kriebels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tine,gefeliciteerd met je datum.leuk!

spannend......

zal ik je topic naar operatieverslagen verhuizen?

want je datum staat vast nu,kan hem dan gelijk in je titel veranderen,als je dat wilt uiteraard.

beter dat je 2 consults hebt genomen,zo zie je maar,dat je er van 1 totaal af kan knappen.

en erg fijn dat de andere wel een fijn gevoel gaf.

aftellen naar je grote dag dan maar,sucses....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou afgelopen maandag mijn 1ste consult gehad, bij Beau Care. Vond het niet erg professioneel overkomen, gesprek was vrij gehaast en kreeg erg het gevoel van lopende band werk. Had na afloop ook niet gelijk een lekker gevoel. Gisteren had ik een afspraak bij Dr. de Blécourt in het Vlietlandziekenhuis. Totaal ander gesprek,rustige man, heeft heel duidelijk alles uitgelegd ook de mogelijke complicaties en nam alle tijd. Voorgesteld is een ronde prothese te plaatsen tussen de klier en de spier. Over het aantal cc is niet heel duidelijk iets afgesproken, mogelijk 240 cc. We hebben afgesproken voor het meest mooie natuurlijke resultaat te gaan en dat het dan mogelijk iets meer of minder cc is zou dan dus nog mogelijk kunnen zijn. Het gaf me gelijk een goed gevoel (ook bij mijn man trouwens)en heb dus gelijk een datum af kunnen spreken voor 26 april!!!! Aftellen is begonnen!!! Krijg nu al de kriebels....

Herkenbaar ja, dat lopende band werk. Ik was dus ook maandag bij beaucare. Maar ik wist van tevoren dat ik van het consult niet zoveel moest voorstellen. Het wordt allemaal echt bepaald op de dag van de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje; is goed hoor, verplaats de topic maar! Ben nog steeds een beetje aan het "zoeken" waar en hoe ik alles moet vinden en plaatsen op het forum.

Prinsesje; zag dat je al een datum hebt afgesproken bij Beau Care, ga je nog een consult elders aanvragen?

Poppy; Ik heb geen idee of deze arts er nog werkt. Moet eerlijk zeggen dat mijn voorkeur eerder naar de dokter uitging dan specifiek het Vlietlandziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tine,

Lees dat je je bv ook bij dr De Blécourt laat doen in het VLZiekenhuis. Ik ben volgende week vrijdag aan de beurt daar. Ik zal er een verslag van maken, dus als je nieuwsgierig bent, moet je mijn topic maar in de gaten houden ;-)

Voor jou is het een maandje later he...spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd door deze dokter maar dan in de bergman kliniek. ik zou tussen de 200 en 240 cc krijgen en heb uiteindelijk 240 gekregen.

Ik vind het een hele fijne dokter.

Hij zorgt er voor dat je borsten er natuurlijk uitzien. ik ben tot nu toe erg blij met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sienna; Spannend hoor. Ben uiteraard wel erg nieuwsgierig hoe het zal verlopen bij je en ook hoe je bv eruit zal komen te zien aangezien ik nu ook van een A naar een C gaat. Moet eerlijk zeggen dat nu ik een datum heb afgesproken ik behoorlijk last heb van zenuwen en twijfels. Maar heb inmiddels op het forum wel begrepen dat dit normale "verschijnselen" zijn hahaha. Hoe gaat het met jou zenuwen, een week voor de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er niet aan denk, gaat het wel. Maar als ik dan weer die foldertjes ga lezen over de operatie dan word ik toch wel lichtelijk misselijk haha! Ben niet zozeer bang voor de pijn (tweede bevalling ging in 2,5 uur dus alle pijn tegelijk!), maar meer over de narcose evt. complicaties enz. En vooral ook of het resultaat naar tevredenheid zal zijn. Ben zo bang dat ik ze te klein ga vinden, omdat je overal hoort dat De Blécourt ze er zoveel mogelijk natuurlijk uit wil laten zien... Dan zal het uiteraard wel mooi worden, maar ja, ook groot genoeg?

Ach, blijft toch een soort van gok he. En denk dat ik sowieso niet moet zeuren, want heb nu helemaal niks... Ooo twijfels, twijfels, twijfels. Maar dat ik het wil laten doen is een ding dat zeker is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Prinsesje,

Geweldig! Hahaha dat is wel toeval zeg. Ik zie dat het ook niet Beau Care bij je geworden is? Hoe is het met de zenuwen, als je daar al last van hebt? Ik moet zeggen dat toen ik de datum vast had laten zetten en betaald had, waardoor hetgene waar je al zo lang over aan het nadenken bent dan toch ineens een feit is geworden dat dat behoorlijk wat zenuwen met zich meebracht. Maar inmiddels is dat helemaal weg en merk ik dat ik er steeds meer naar uit ga kijken. Voor jou is het wel pittig volgens mij omdat je meer laat doen dan alleen je borsten. Spannend hoor. Ik blijf je in ieder geval volgen. Kan beter zeggen dat we elkaar achtervolgen hihihi.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha!

Nou, ik laat mijn zenuwen even afhangen van a.s. dinsdag. Dan heb ik een tweede gesprek met mijn pc, omdat ik toch wat twijfels heb over de BWC. Dus als ik daarna toch maar besluit het (die bwc, want de BV laat ik sowieso doen) niet te doen (of in ieder geval uit te stellen) dan heb ik er vooral zín in. Mocht ik toch de stap durven te nemen omdat mijn pc goede resultaten kan laten zien en mijn twijfels op alle fronten weet weg te nemen, dan heb ik vooral zenuwen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prinsesje,

Nou daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Spannend in ieder geval a.s. dinsdag. Hopen maar dat het allemaal naar je wens zal verlopen. Veel suc6 in ieder geval alvast!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Moontje,

Ik moet zeggen dat ik er nu wel elke dag aan denk en dat ik toch wel wat zenuwachtig aan het worden ben. Maar goed dat hoort er natuurlijk bij. Gek hoor om te bedenken dat ik ze over een week al heb..........

Vrijdag krijg ik te horen hoe laat ik maandag aanwezig moet zijn, ik hoop dat het lekker vroeg is. Inmiddels ook 2 sportbh's gekocht en ik moet morgen nog werken en dan ben ik 3 volle weken nog vrij..........heerlijk! Ik ben er klaar voor!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vanmorgen behoorlijk in de stress gezeten. Ze zouden vandaag bellen hoe laat ik maandag aanwezig moet zijn. Vanmorgen om 8.30 belde ze al, dus was helemaal blij, totdat ze vertelde dat het maandag niet door kon gaan!!!!!!!!!! Was helemaal "in shock"! Pc was vanwege de aswolk verlaat terug gekomen uit het buitenland, dus agenda moest worden aangepast. Zou voor hun pas 14 mei weer kunnen. Groot probleem bij mij is is dat het zeer moeilijk is, vanwege lage personeelsbezetting om op korte termijn andere vakantiedagen op te nemen. Aangezien in al de eerste 2 weken van mei vrij was en nog een extra week ervoor erbij hebt gedaan zit ik toch behoorlijk vast aan deze periode. Ook omdat ik niet oneindig vakantiedagen hebt. Man gebeld, zit op dit moment nog in het buitenland, ik was helemaal in tranen. Toen ik had opgehangen bleek in de tussentijd het ziekenhuis weer gebeld te hebben, voicemail ingesproken. Je raadt het nooit.........die vrouw vond het zo erg voor me en heeft de pc thuis nog gebeld en uitgelegd en mag er toch nog bij maandag!!!!!!! Super lief, mijn dag is weer goed. Hoor alleen nog later vandaag ik dan aanwezig moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig Tine..!

pff zou ook helemaal in shock zijn!!!

Nou ben echt blij voor je hoor dat het toch doorgaat :rolleyes:

Ik denk ook steeds dalijk bellen ze maandag op dat de pc ziek is ofso hahaha wat een rare scenarios kun je toch in je hoofd halen he..??

Spreek je vast nog wel even dit weekend..! jij hoeft geen nacht te bijven he?

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou morgen is het zover!!!!!! Moet om 11.15 in het ziekenhuis zijn. Ik hoef geen nachtje te blijven dus mag later die dag gewoon naar huis. Deze bv heb ik overigens alleen tegen die mensen die het dichts bij me staan verteld, niet iedereen hoeft tenslotte te weten. Ik vond het nog wel lastig de afgelopen dagen wat ik tegen mijn oudste zoon (9) zou zeggen. Het ene moment wil ik het hem wel vertellen maar ben wel bang dat ie dit niet voor zich kan houden. Samen met mijn man hebben we toch maar besloten om op voorhand niks te zeggen en maar te kijken wanneer hij zelf wat in de gaten zal hebben en erover begint. Ben er in ieder geval klaar voor!

Groetjes Martine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook veel succes morgen!!

Ik moet een nachtje blijven en daarna ergens zal ik wel een verslag maken.

Ben ook benieuwd hoe het bij jou verloopt..!

slaap lekker vannacht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.