Ga naar inhoud

Wanneer konden jullie?....


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik net als jij vorig jaar een explantatie en een lift gehad. Ik was heel snel weer in staat van alles te doen, maar ik heb toch zeker een maand rustig aan gedaan. De gewone dingen zoals autorijden, stofzuigen, aankleden lukten eigenlijk meteen wel al, maar het tilwerk heb ik vanwege de wondgenezing maar even gelaten. Mijn spieren moesten in de operatie ook hersteld worden, die waren flink gescheurd.

In die eerste maand heb ik ook zo weinig mogelijk gerekt.

Maar daarna ging alles weer prima.

Laat je littekens eerst helemaal herstellen, dat is belangrijk. Maar ja, ik zag ook dat ze wel heel apart gehecht zijn. Misschien komt het goed hoor, ik ben geen arts en op een foto ziet het er vaak heftiger uit, maar wees voorzichtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik net als jij vorig jaar een explantatie en een lift gehad. Ik was heel snel weer in staat van alles te doen, maar ik heb toch zeker een maand rustig aan gedaan. De gewone dingen zoals autorijden, stofzuigen, aankleden lukten eigenlijk meteen wel al, maar het tilwerk heb ik vanwege de wondgenezing maar even gelaten. Mijn spieren moesten in de operatie ook hersteld worden, die waren flink gescheurd.

In die eerste maand heb ik ook zo weinig mogelijk gerekt.

Maar daarna ging alles weer prima.

Laat je littekens eerst helemaal herstellen, dat is belangrijk. Maar ja, ik zag ook dat ze wel heel apart gehecht zijn. Misschien komt het goed hoor, ik ben geen arts en op een foto ziet het er vaak heftiger uit, maar wees voorzichtig!

Idd is het verkeerd gehecht, ook onder mijn borst is het huid op huid gehecht en nog steeds open. Ik hoorde juist dat je stofzuigen juist 6 weken niet mocht?? Ik doe t van de week gewoon nog even rustig aan en volgende week zien we wel weet. Moet wel zeggen dat rekken juist geen probleem is voor mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites