Lieseltje Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen, ben sinds een paar dagen op dit forum. Mijn naam is Lisette, ben 44 jaar oud. Getrouwd, geen kinderen. Mijn hobby's zijn koken, m'n hond en ik ben ontzettend sportief ingesteld, doe 2x per week aan XCO, 2x per week aan cardio fitness en af en toe sport ik in de warmtecabine. Een aantal weken geleden heb ik voor mezelf (ondanks dat mijn man er helemaal niet achter staat) de beslissing genomen om eindelijk voor een borstvergroting te gaan. Ik heb 75 B, een kleine B, met weinig vulling aan de bovenkant zullen we maar zeggen. Ik ben 1,70 en weeg nu 61 kg. Het afgelopen jaar ben ik een kilo of 7 kwijtgeraakt maar vooral door t sporten is er toch ook, van dat kleine beetje wat ik had, vetweefsel bij m'n borsten verdwenen. Vorige week zaterdag ben ik bij Diana Gabriels geweest voor een eerste consult, afgelopen dinsdag ben ik bij Straten geweest in zijn kliniek. Wat is het allemaal ontzettend moeilijk zeg! Bij Diana kwam ik uit op 300cc rond (anatomisch werd eigenlijk niet ter sprake gebracht), bij Straten zat ik op 330cc. Hij liet wel de verschillende implantaten zien maar ik kom er gewoon niet uit! Ik wil niet te groot, maar zeker ook niet te klein en ik heb hier toch al verschillende keren gelezen dat t heel snel went en t tijdens t passen groter oogt dan straks in werkelijkheid? Ik heb een optie op een operatiedatum op 8 juli dus ik heb nog even om me hier te orienteren en van wat ik tot nu toe hier al zo'n beetje meegekregen heb zal ik er vast wel met jullie hulp uit gaan komen!
Yara331 Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Hoi hoi,Het ligt ook wel aan je postuur en je lengte.Hoe lang ben je en wat weeg je?Ik ben 1.66 en weeg 59 kilo en heb 425 cc gekregen en vind het zeker niet te groot.Ook bij Frans Straten .Groetjes Yara
Eva1978 Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Naar welke cupmaat zou je willen gaan? Ik ben 1.66 en 60 kg. Ik begon met een a cup en na 350 cc rond heb ik nu maat 70D/E maar het ziet er in kleding uit als een grote C. Als je nu een B hebt zal je daar ook ongeveer op uitkomen met 300 cc. Misschien eem idee om hier informatie op te doen en daarna nogmaals eem passessie in te plannen bij je arts van keuze. Je man zal je borsten straks vast heel mooi vinden en je moet het toch alleen voor jezelfdoen. Succes!
Lieseltje Posted May 31, 2014 Author Posted May 31, 2014 Hoi Eva1978, dat is ook mijn bedoeling, hier veel informatie opdoen en uiteraard nog een keer gaan passen. Ik zie bij je interesses dat je aan bodypump en de crosstrainer doet. Kun je alles nog normaal qua sporten? Ik sport zelf heel veel, XCO en fitness en veel buikspieroefeningen en zou echt ontzettend balen als dat niet meer of veel minder zou kunnen.
caro66 Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Hoi Lieseltje , Door twee gesprekken aan te gaan zowel met Diana als met Frans kan ik mij voorstellen dat je dan gaat twijfelen . Ik denk dat het beste is om het advies van Frans op te volgen . Hij is immers de chirurg en weet heel goed wat wel en niet kan . Ik heb alleen een gesprek met Frans gehad en geen intake met Diana. Maar ik wist wel wat ik wilde. 330 CC is een mooie CC lijkt mij , maar daar moet je inderdaad zelf achter staan en voor kiezen . Heel veel succes gaat je vast lukken ! En ja.. ik sport ook fanatiek .... en ik ben nu twee weken PO en dus voorlopig geen sport Weer na 4 weken ..... het is inderdaad afzien helaas... Maar komt goed daarna weer heerlijk aan de slag !
Guest cindytje1985 Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 Het is en blijft een hele moeilijke keuze en twijfelen zal je blijven doen totdat je op de operatie tafel ligt .. Anderen om hulp vragen in de keuze van het aantal cc is ook heel lastig, want iedereen heeft een eigen kijk er op.. Als jij al aangeeft niet te groot te willen denk ik dat 330 cc een mooie maat is... Ik heb zelf 500cc, extra high profile gekregen en vind ze zeker niet te groot... Het advies van Diana kun je eigenlijk gelijk al aan de kant zetten aangezien zij geen chirurg is en er wel vaker naast zit qua cc's.... Inderdaad een extra pas sessie plannen is niet geheel onverstandig.. Heel veel succes!!
booblis Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 He lisette, Ik ben met niets begonnen en heb 330 cc en heb nu 70 D .... Voor het oog is het echter veel kleiner in kleding. Ik ben 1.74 en 50 kilo ze zijn dus echt op me ribben kast geplakt ;-) veel succes met je keus!!
Patriciahalf Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Heb precies hetzelfde.. Nog geen gesprek gehad maar vind zo lastig.. Voor de spier achter de spier, rond, anatomisch... Hoe kun je kiezen?
Mangata Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 He lisette, Ik ben met niets begonnen en heb 330 cc en heb nu 70 D .... Voor het oog is het echter veel kleiner in kleding. Ik ben 1.74 en 50 kilo ze zijn dus echt op me ribben kast geplakt ;-) veel succes met je keus!! 1.74 en 50 kilo... Holy shit das weinig kom ik aan met m'n 1.78 en 68 kilo! Ik heb iig links 450cc en rechts 425cc rond dual plane. Ik zou zeggen, ga niet te klein!! Vooral veel foto's zoeken op internet om er een beter beeld van te krijgen..
Lieseltje Posted July 8, 2014 Author Posted July 8, 2014 Vandaag dé dag....!! Vanochtend me om kwart over 7 gemeld in Groesbeek. Was de 1e dus werd rond 10 over half 8 al naar de ok gereden voor de voorbereidingen. Ontzettend lieve mensen daar, stellen je echt op je gemak hoewel ik totaal geen last had van zenuwen. Heb t gewoon allemaal rustig over me heen laten komen. Even voor 8 uur kwam Frans Straten langs om de definitieve maat te bespreken en alles af te tekenen. Ik twijfelde tussen 375 en 400 maar ben uiteindelijk toch maar voor de 400 gegaan!Toen ging t allemaal heel snel... ok in, gezellig babbeltje met iedereen. 'En nu ga je meteen draaierig worden' werd er gezegd. 'Dat ben ik nu al...' en weg was ik.... om vervolgens om kwart over 9 wakker te worden en echt, ik was ook echt klaarwakker...! Resultaat bekeken met n spiegel...ooh, wat zijn ze al mooi...! Na ongeveer 3 kwartier de sportbeha aangedaan waar ik wel ff warm van werd, is toch ff n gesjor en getrek.. terug op de kamer beschuit met jam, thee en water gehad en t is nu 1 uur en ik moet zeggen ik heb eigenlijk geen pijn. Hooguit t gevoel van spierpijn en diep innemen doet wat pijn en gaat wat moeilijker maar dat is logisch natuurlijk. Hoop dat t zo blijft, nog geen extra pijnstillers genomen dus ik wacht t ff af. Net uit bed en gaat ook goed..! Dus ik wacht t verder rustig af en maak me niet druk! Foto's heb ik in m'n gallerij geplaatst!
Mellia Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Ik was gisteren aan de beurt ! Ik vond het ook heel fijn daar.Geniet van je borsten en hopelijk mag je binnen een paar uur weg.
daantje72 Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Dat ziet er mooi uit Lieseltje.Voor welk merk bh heb jij gekozen??Ik ben op 22 september aan de beurt voor de bv, ook in Groesbeek
SJK Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Hoi Lieseltje!Ziet er mooi uit! Welke maat had jij eerst? Ik ben dinsdag aan de beurt:) ben heel benieuwd! Ook zie ik dat jij ook een sport bh hebt met een rits! Die heb ik ook aangeschaft. Bevalt jou deze met een rits? Heel goed herstel gewenst!!!
Amy's Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Ow wat dat alles goed is gegaan. Gefeliciteerd met je boobies.Hoe voel je je nu?
Amy's Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Hoi mellia, ik was ook gisteren!! hoe gaat met met jou??? xxxxx
Leigh-Ann Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe borsten en een fijn herstel
Lieseltje Posted July 8, 2014 Author Posted July 8, 2014 Dank jullie wel allemaal! Ben er zo ontzettend blij mee en ook dat ik uiteindelijk toch voor 400 heb gekozen. Ben nu 10 uur po en t gaat ontzettend goed! Heb geen echte pijn, hooguit t gevoel van wat spierpijn en stijfheid omdat je natuurlijk niet soepel beweegt.Ik heb n Z-bra Medical sportbeha, zit echt super en heb ook nog n Lipoelastic PI Extra New.Mijn voorsituatie was n 75b, met weinig vulling aan de bovenkant, heb hier ook foto's van in m'n gallerij staan.Heel veel succes dames die nog moeten! T komt helemaal goed!
Jovanka Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Wat fijn dat het goed gegaan is, wat is je geschatte cupmaat nu? Ik ga in augustus voor een bv., heb nu 80b en er gaat 400cc in.
Zonnetje86 Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Wat goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat de pijn allemaal meevalt! Toch gekozen voor de 400cc... Denk dat het een verstandige keus is geweest. Nu lekker genieten van je nieuwe vriendinnetjes!
Lieseltje Posted July 9, 2014 Author Posted July 9, 2014 Hoi Jovanka, ik heb nu een sportbeha aan maat 75D. Hoop dat t zo blijft !!! Dank je wel Zonnetje86! Het valt me tot nu toe echt 100% mee! Neem uit voorzorg wel om de 6 uur 2 paracetamolletjes maar dat is t dan ook! Gisteren op weg naar huis zei ik tegen m'n man "t valt me zo mee met de pijn, hij zal t toch wel Dual Plane gedaan hebben..?" Ben inderdaad maar voor de 400 gegaan, dan kan ik in ieder geval niet achteraf zeggen "had ik dat toch maar gedaan" en heb er geen moment spijt van! Alles verder goed met jouw herstel? Je 6 weken schieten al op denk ik he?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.