Ga naar inhoud

Ervaring met retourneren bij online-care?


Kaaii

Aanbevolen berichten

Hello iedereen,

Ik vroeg me af of er hier iemand ook zijn pakketje heeft teruggezonden naar online-care en wat jullie ervaring hiermee was.

Ik had een lipoelastic teruggezonden, kostte me 8euro om deze op te zenden wat ik al heel erg balen vond. MAAR ergste van al, ik ontvang maar geen geld van hun .. Ik heb al 2 maal gemaild om te vragen wanneer ik het bedrag van de beha op men rekening mag verwachten maar ik word gewoon volledig genegeerd.

Ervaringen hiermee?

Groetjesss,

Kaaii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig van de week een bh geretourneerd.

Ik had hen van te voren wel gemaild over het retour en de bevestiging met het adres waar ik het naar moest retourneren afgewacht.

Mijn ervaring is dat ze wel vrij snel op de mail reageren dus vind dat wel vreemd...

Er staat 30 dagen voor de terugstorttijd. Dat weet ik wel.

Lang geleden geretourneerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bij mij kwam er inderdaad ook snel antwoord naar waar ik hem moest retourneren. Dit gedaan, en nadien hun gemaild om te laten weten dat ik hem verzonden had. Is ondertussen geleden van de eerste week van men bv, dus al meer 5 à 6 weken. Ik mailde hun later nogmaals om te vragen wanneer ik de terugbetaling mocht verwachten en geen antwoord. Week later nogmaals geprobeerd en weer geen antwoord.

Vind dit echt wel balen.. Ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O oooh.... Dus misschien kunnen we naar ons geld fluiten..Lekker dan! Vond ze zo vertrouwd.

Heb hen direct een email verzonden, ben benieuwd:

Beste,

Zou u mij een bevestigingsmail kunnen versturen zodra het geretourneerde pakket door u is ontvangen?

Er zit een track & tracé op maar het systeem werkt momenteel niet naar behoren.

Ik begreep tevens dat het door mij overgemaakte bedrag door u binnen 30 wordt teruggestort. Dit klopt?

Met vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn een half uur verder en kreeg een email terug:

Beste,

Mijn excuses voor het late antwoord maar we zijn verhuisd met de firma vrijdag.

U krijgt inderdaad het geld binnen de 30 dagen teruggestort.

Met vriendelijke groeten,

Het Online-Care team

Online-Care

Beauty & Health Solutions

www.online-care.eu

info@online-care.eu

T. +35 226 44 05 11

Ik zou ze direct mailen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn aan het verhuizen.. Mijn bh was later.. Ik heb gebeld en hebben hel dan gelijk opgestuurd per DHL.. Gisteren gebeld, vanmorgen geleverd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bij de rest alles wel goed gegaan bij online care? Had namelijk fila bh's gekocht maar blijk van de kliniek een carefix gehad te hebben en die zit toch wel erg fijn en bestel er dan liever zo 1 bij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij mij was na ik had gebeld de levering meteen de dag erna, dus dat is goede service.. Ik vind wel dat als de levering later gaat zijn of ze hebben technische problemen door een verhuis, ze dat op z'n minst op hun site moeten vermelden.. Maar toen ik mijn bh aandeed, was ik het meteen vergeten, want hij zit echt goed :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Ik heb er ook ervaring mee!

Nou ik moest wat retouneren vanuit Utrecht, koste me 14,95 -_- Bijna even duur al die BH en dat voor een ruiling. Maargoed moest die BH toch echt hebben!

Kunnen ze van te voren wel even zeggen vind ik dat die retour kosten zo hoog zijn.

Toen ik het terug gestuurd had hoorde ik na een week nog niks, dus ik had gebeld, werd wel netjes te woord gestaan en mij werd verteld dat de andere maat alweer naar mij toegestuurd was ( vandaag ontvangen). Maar communicatie mag wel iets beter vind ik.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb afgelopen vrijdag en vandaag n mailtje gestuurd naar online care inzake een zending die ik op 9 juli teruggestuurd heb maar nog niks van gehoord heb en vandaag inzake n andere zending die ik wil ruilen. Maar ik krijg helemaal geen reactie!!! Het telefoonnummer is niet in gebruik krijg ik te horen als ik t draai! Ik moet zeggen dat de bestelling soepel ging, dan kreeg ik ook altijd snel reactie als ik n vraag had maar ik begin dit toch niet echt leuk te vinden. Van die 1e zending heb ik n bedrag tegoed van ongeveer € 175,--! Iemand tips hoe ze te bereiken of ervaring met terugsturen van artikelen...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het sowieso niet echt soepel daar.. Afgelopen woensdag een bh besteld, helemaal niks meer van gehoord lag hij vandaag in de bus. Uiteindelijk niks aan de hand dus maar toch niet bepaald goede communicatie. Hoop dat jullie snel geholpen worden, zou zonde zijn anders want ze hebben goede spullen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.