Ga naar inhoud

wissel kapsel en prothese


Aanbevolen berichten

heyhey,

heb vandaag terug een afspraak gemaakt voor vrijdag op consult te gaan. Als ik beslis om mij terug te laten opereren kan ik zoizo pas in december. Pffieuw hopelijk gaat de tijd dit keer sneller :D

Ik ben er vrij zeker van dat ik kapsel heb, niet zo veel maar wel duidelijk voelbaar en op een plaats zelf al pijnlijk :s

Voelde het al in het begin maar het word nu enkel maar erger.

Ook heb ik veel rimpeling als ik me vooroverbuig zie ik ze zelf en ligt mijn oude borst er precies op, ik gruwelde toen ik het zag.

Andrs ben ik wel tevreden hoe ze eruitzien, en mijn vriend ook ;)

En zo zacht dat ze zijn, niet normaal dit had ik nooit verwacht, dacht dat ze keihard gingen zijn :P.

Nu ik toch moet gaan dacht ik gelijk een groot maatje groter zou niet miszijn :D

De dokter zei dat het er in een keer niet in paste.

Ik weet enkel niet goed welke maat ik wil heb wel foto's, willen jullie helpen raden hoeveel cc het zou zijn en welk cupmaat heb er echt geen idee van :P

Zoizo kan ik niet voor de spier plaatsen en ik denk dat al mijn voorbeelden voor de spier zijn :s.

Ik zie graag een beetje hang in borsten weet niet waarom dit zijn voor pij de perfect boobs.

Dit borstenforum is terug een verslaving aan het worden :P.

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je je eerste bergroting bij BeauCare hebt laten doen. Ga je deze operatie ook daar laten doen? Wat is jou ervaring in die kliniek?

Wat betreft je maat...ligt ook aan je eigen maat....

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben anders tevreden, alles is dan ook vlot verlopen, maar ga enkel terug daar me laten opereren als mijn vorige chirurg dr van zele denkt dit te kunnen bereiken.

Anders ga ik opzoek naar een andere dokter.

Ja mijn maat is nu 70/75E soms is de cup echt te klein van 70 en moet ik daarom 75 nemen die dan niet genoeg spant aan mijn rug .

Heb anders dezelfde,kleding,maten als de vrouw van de eerste 2 foto s en ze is 2 cm kleiner dus wel handig voorbeeld :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.