Ga naar inhoud

Wat moet ik hiermee???


Aanbevolen berichten

O jee , door wie of wat ben jij gehecht? Hier moet je echt

Mee heen gaan hoor, lijkt net of je vel helemaal dubbel gelegd is ofzo, lijkt

Mij niet dat dit normaal is hoor.

Doet het niet zeer ? Of komt er wond vocht uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zei die ervan? Heb je trouwens al topics over deze pc gelezen bij andere meiden? Zou ze opzoeken en proberen toe te voegen als vriendin. Misschien is het wel zijn "techniek" Maar het ziet er zo dik gehecht uit zeg maar Net alsof het een dichtgeniette hechting is. Is het zo'n hechting? Dan ziet het er nl ook zo uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klopt wel vaak dat ze liever geen patienten van een andere pc behandelen, maar ik vind dat een SEH niet zomaar iemand mag wegsturen, je komt daar tenslotte niet voor je lol toch?

huisarts kan ook niets doen?? zou voor nu goed de steriele gazen erop houden,en voor de de pijn kan je paracetamol gaan nemen, hou wel goed in de gaten of je geen koorts gaat krijgen, mocht dat zo zijn, dan gelijk weer aan de bel trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klopt wel vaak dat ze liever geen patienten van een andere pc behandelen, maar ik vind dat een SEH niet zomaar iemand mag wegsturen, je komt daar tenslotte niet voor je lol toch?

dan idd morgen via je huisarts gaan spelen, en zou voor nu goed de steriele gazen erop houden,en voor de de pijn kan je paracetamol gaan nemen, hou we goed in de gaten of je geen koorts gaat krijgen, mocht dat zo zijn, dan gelijk weer aan de bel trekken

Ben idd al steeds aan het tempen, ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten hoe t geneest en zal vrijdag wel eens horen van mijn chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je iig niet te druk Er kan nog van alles gebeuren. Misschien geneest het Wel heel mooi en als dat niet zo is dan is het vast weer te behelpen;-)

Ff wat positiviteit van hieruit;-)

*Everything is gonna be allright!*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heb net je foto's bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel een beetje van schrok. Kan me bijna niet voorstellen dat het heel mooi zal genezen, maar ja ik ben geen arts. Ik hoop voor je dat die van jou gelijk krijgt en het wel goed komt.

Zo niet zou ik het zeker hogerop zoeken.

Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een second opinion aanvragen bij een ziekenhuis. En wat heel belangrijk is: zet alles op de mail, ook wat je telefonisch besproken hebt en maak vaak foto's. Mocht het niet goed genezen dan kun je wellicht een schadeclaim of vergoeding via een rechtsbijstandverzekering of advocaat eisen. Veel sterkte en hopelijk komt het goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, ik schrik er van als ik dit zie! Als zij zeggen dat het normaal is: dit is niet normaal. Het lijkt alsof het bij elkaar geduwd is. Ik wil je niet bang maken, maar ik zou inderdaad ook even naar een andere arts gaan om te vragen of hij/zij er nog wat aan kan doen

Sterkte met je herstel in ieder geval :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook ik schrik hier wel van. Deze hechtingen zien er niet mooi uit met al die vouwen. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit mooi zal genezen. Ik zou het er niet zomaar bij laten zitten en inderdaad een andere arts naar laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.