Ga naar inhoud

Lies89 : 23 september 2014 :Dr. Nio : Parkkliniek Rotterdam.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoo vandaag is de dag dan echt gekomen.. Ik had mn wekker om half 10 gezet maar werd toch om 9 uur al wakker. Heb nu toch wel zenuwen en daardoor best een beetje buikpijn. Maar het gaat goed komen! Nu nog even rustig aan en straks heel lang en uitgebreid douchen :P

Om half 11 staat mn mama voor de deur en rijden we nog even naar mn ouders huis om mn spullen te droppen en dan door maar Rotterdam waar ik om 11.45 aanwezig moet zijn

Nog nooit zo'n spannende dag gehad!

Ik hou jullie op de hoogte.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo het heeft even geduurd maar ik heb energie gevonden om mn verslagje te typen!!

Vandaag was het dan zo ver. Ik moest om 11.45 aanwezig zijn maar we waren er al om 11.15 haha liever een half uur te vroeg dan te laat. Ik moest bij de balie gaan zitten en even het een en ander doorgenomen. Toen belde ze even of ik al naar boven mocht komen en dat mocht!

Eenmaal boven werd ik opgewacht door een heel lief meisje/vrouwtje.. zij nam me mee naar mn kamertje en ik kreeg uitleg over hoe mijn dag zou gaan verlopen. Ook vroeg ze wat ik het engst vond dus ik meteen verteld dat ik enorm tegen het infuus op zag maar ze vertelde me dat dat heel vaak is dus ik was zeker niet de enige.

Er lag een mooi pakje voor me klaar die ik aan mocht trekken maar ik zou pas een half uur later opgehaald worden. Nog even gewacht dus met mijn outfit maar oh oh wat hebben we (mijn moeder en ik) gelachen toen ik hem eenmaal aan ging doen. Wat een soepjurk zeg! Ik ben maar een klein meisje dus ik verdween er bijna in hihi :P

Om ongeveer half 1 werd ik gehaald om naar de eerste kamer te gaan en moest ik afscheid nemen van mijn moeder. Eenmaal daar aangekomen werd mijn bloeddruk en hartslag gemeten en moest dus ook dat oh zo enge infuus er in. Brrr!! Ik had ijskoude handen en daardoor had ze moeite met een goede ader te vinden. Ze probeerde hem te zetten aan de rechterkant maar toen de naald er in zat kreeg ze jammer genoeg het infuus er niet in.. Noooo en ik vond het al zo eng!! Hop naald er weer uit en er werd iemand anders bij gehaald. Hij probeerde me gerust te stellen wat wel super lief was want ik begon inmiddels erg onrustig te worden! Gelukkig zat die vrij snel in mijn linkerhand.. Toen nog een tijdje liggen en wachten.. en wachten.. en wachten.

Om een uurtje of 1 was het dan zo ver en werd ik naar de operatiekamer gereden! Toch wel erg spannend allemaal en wat was het koud daar zeg haha. Allemaal lieve mensen om me heen en er werd van alles aan me gevraagd en op me geplakt. Toen kwam het moment dat er werd gezegd zo en nu ga je even slapen. Er werd wat in mn infuus gespoten en het voelde erg vreemd aan. Ik weet nog dat ik dacht owh dit duurd best lang! Maar toen was ik blijkbaar toch al weg.

Opeens hoor ik ja je mag wakker worden hoor. Dus ik mn ogen open en meteen onder mn dekentje gekeken! Ik had meteen al een hoop praatjes en ik bleef maar kijken. Toen kreeg ik nog een mooi bh-vest aan.

Hop hop op naar mn kamertje waar ik mn moeder ook weer zou zien! Daar ook nog een hoop praatjes maar wist al niet meer hoe ze er uit zagen haha was nog lekker wazig dus.

Dr. Nio kwam ook nog binnen en vertelde me dat het allemaal goed was gegaan! Ze zaten redelijk gelijk en hij was blij met het resultaat. Altijd fijn om te horen :) Na een tijdje kwam de zuster ook nog langs en heeft nog van alles doorgenomen met me.

Even later mocht ik al naar huis. Eenmaal in de auto bijna flauwgevallen maar is gelukkig goed gegaan. Ben wel snel duizelig.

Maar goed.. Ik heb ze!! :D en ik ben er super blij mee :D

Heel boekwerk geworden haha. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn. Ik heb 2 foto's geplaatst maar kunnen alleen vriendinnetjes zien.

Dikke kus van mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah super leuk om te lezen, vind het zo fijn voor je! Van harte met je boobs!!!

Oh jaa een naald in je arm of hand is niet fijn, ooit ook eens gehad en werd wakker van een kloppende pijn in mn hand, de naald dus bahh!

Lekker uitrusten meid en genieten natuurlijk, laat je maar lekker verwennen. Kan niet wachten om ook zo blij te zijn als jou, het is je gegunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat het zo goed gegaan is! Ik krijg al helemaal zenuwen als ik je verslag lees, ben het meeste bang voor de narcose.

Valt de pijn wat mee of ben je nu nog volop onder de pijnstillers? Ik wens je in ieder geval een goede nachtrust straks en spoedig herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eerste nacht gehad. Gister was ik nog een grote meid en voelde ik me best goed. Nou dat was vannacht een ander verhaal! Kan niet lekker liggen en doe druk van doe bakstenen op mn borst os ook geen pretje. Moest vannacht ook nog plassen maar kon mn bed niet alleen uitkomen dus mn moeder erbij moeten roepen :P uurtje geleden weer mn lading pijnstillers op dus nu gaat t weer wat beter. Wel lijk ik 10 kilo zwaarder! Heb een plofbuik en zelfs opgezette armen :P

Afwachten hoe vandaag gaat :)

Sorry van de spelfouten. Zit op mn telefoon :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eerste nacht gehad. Gister was ik nog een grote meid en voelde ik me best goed. Nou dat was vannacht een ander verhaal! Kan niet lekker liggen en doe druk van doe bakstenen op mn borst os ook geen pretje. Moest vannacht ook nog plassen maar kon mn bed niet alleen uitkomen dus mn moeder erbij moeten roepen :P uurtje geleden weer mn lading pijnstillers op dus nu gaat t weer wat beter. Wel lijk ik 10 kilo zwaarder! Heb een plofbuik en zelfs opgezette armen :P

Afwachten hoe vandaag gaat :)

Sorry van de spelfouten. Zit op mn telefoon :P

Michellinvrouwtje? Is maar voor even Lies :-)

Maar het wordt beter. Hier even doorheen gaan hoor..af en toe,als het lukt wat lopen. Anders verstijf je, en dat wil je niet hoor.

Kusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa precies zo zie ik er uit! En ik was zo blij dat ik voor mn operatie nog was afgevallen haha.

Ja ik denk dat ik zo naar beneden ga en op de bank ga hangen. Mn ouders hebben zo'n bank waar je het voeteneind van kan stellen. Heerlijk! Gister ook hele avond zo gezeten en dan heb ik het minste pijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lies89 fijn dat je je redelijk goed voelt. Hoop dat dat bakstenen gevoel snel weg is. Voor nu lekker op die bank met voetensteun hangen :6: En idd wat Syll zegt, vooral af en toe bewegen en niet stijf worden! Dan duurt het herstel alleen maar langer, omdat je jezelf gaat ontzien in bepaalde bewegingen.

Veel succes, sterkte en vooral genieten van je nieuwe ik! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel zo ja.. Het is vooral vreemd om in de spiegel een heel ander lichaam te zien :P

Jaa het zit echt heerlijk! Hopen dat mn rugpijn dan ook een beetje weg trekt. Ben nu nog even moed aan het verzamelen om op te staan hihi

Dat lijkt idd heel erg raar dat gaan staan hoor. Het is natuurlijk wel een stukje zwaarder. Dat zijn we niet gewend he?

En over dat staan? Ik denk dat het zoiets voelt als, dat je net bevallen bent, en later weer gaat lopen. Dan miste ik enorm mijn buik en dat was zo eng om te gaan lopen zonder. Ik werd er toen misselijk van. Ik heb het idee voor mij? dat het zo moet voelen. Alleen nu is het weer door de zwaarte hahahaha

En die rugpijn idd, als je niet gewend bent om op je rug te slapen dan voel je dat wel even ja. Je gaat denk ik ook verkrampter liggen. Maar dan zou je je juist moeten ontspannen, hoe moeilijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.