Ga naar inhoud

Verschil in vorm


Matje

Aanbevolen berichten

Nu bijna 3 weken po , maar als ik foto neem zie ik duidelijk verschil in vorm borsten ;-( linker borst lijkt de prothese hoger te zitten waardoor mikn borst een andere vorm heeft ? De rechterlant is dan ook echt zacht de linkerkant niet , huid lijkt meer gespannen te staan , komt dit ng goed ? Toen ik het vorige week meldde kreeg ok de boodschap te masseren ? Herkent iemand dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook. Tot een 3,5 week hield ik Links heel veel vocht nog vast. Daardoor was de vorm anders en was hij ook groter. Nu 5 week po en zijn ze zo goed als gelijk. Het komt dus echt wel goed. geduld, lastig hè :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf nog maar 3 dagen po en heb dit niet.

Maar heb hier al vaak gelezen dat de ene borst sneller hersteld dan de andere. Ik zou je idd na 3 weken nog niet al te veel zorgen maken. Misschien wel goed dat je het al gemeld hebt.

Maar vraag misschien aan je man om er mee te stoppen, want dat maakt je alleen nog maar meer onzeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het gewoon niet gebeuren dat sa gaat veranderen van vorm heb nu zelfs beetje indruk dat ze helemaal noet zo stevig uitzien als ik de foto zelf bekijk , hoop het hoor want wil noet opnieuw onder mes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Volgende week maandag terug op consultatie want nu zeven weken po en prothese blijft toch hoger zitten waardoor borst peervormig lijkt en bolling vanboven zit , ik denk wel dat jet al iets beter is ma de ene dag is de andere gelijk niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening is het wel al heel erg bijgetrokken. Had je voor je vergroting precies dezelfde maat borsten of zat er toen ook al een verschil in? Daarnaast kunnen je borsten nog heel erg veranderen de komende weken. Wacht volgende week af en geef je bezorgdheden aan, aan je arts! Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.