Ga naar inhoud

Wanneer mag je weer op je zij slapen?


svdd87

Aanbevolen berichten

Hoi!

Mijn pc heeft niks gezegd over dat je niet op je zij mag slapen, al vind je dat waarschijnlijk de eerste weken zelf niet fijn. Na 6 weken mag je je borsten in principe weer gewoon belasten, dus mij lijkt dat op je zìj slapen dan zeker ook mag! Kan natuurlijk dat het nog minder fijn aanvoelt

Wat betreft bhs mag ik van mijn pc na 6 weken alles dragen wat ik wil. Heb dit toevallig vorige week nog nagevraagd! Ik weet wel dat de meningen van pcs hierover verschillen dus ik zou het even aan je eigen pc navragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag voorlopig echt nog niet op m'n zij van mijn pc, maar ben ook pas net geopereerd. Als het kan zonder pijn is er geen probleem denk ik.

qua push up bh's zijn de meningen echt verdeeld, veel zeggen minstens een jaar niet omdat je kans hebt op een uniboob/vervormen van je borsten. Ik zou even vragen aan je pc wat hij ervan vindt en op je gevoel af gaan. Maar in principe is het niet meer nodig toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook afhankelijk , hoe het voelt . De eerste 2 weken zeker even niet .

Ik ben nu bijna 7 weken PO . sinds een week lig ik met een extra kussentje op mijn zij .

Heerlijk ! Eerder ging echt niet voelde gewoon niet prettig aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draaide na 11 dagen op mn zij in mn slaap en met 4,5 week draaide ik door op mn buik ook in mn slaap, kliniek gemaild en hun zeide ja als het in je slaap gebeurt kan je er niks aan doen en zolang het geen pijn doet en je er geen last van hebt, kan het opzich wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top, bedankt voor alle reacties. Kan met 6 weken dus gerust weer op mijn zij slapen :).

Push up bh's waag ik mij nog maar even niet aan. Ook al heb ik het idd niet nodig met bepaalde kleding is een push up effect toch extra leuk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het op de dag van de operatie gevraagd, en het antwoord was dat ik gewoon meteen op mijn zij mocht slapen als ik dat prettig vind.

Ik heb dus meteen de eerste nacht al op mijn zij geslapen, al voelde dat nog niet heel lekker.... De meningen van de pc's lopen daarover dus nogal uiteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mij zij slapen gaat gelukkig heel goed. :)

Ik mag eigenlijk sinds afgelopen maandag weer gewone bh's dragen maar na 2 min doe ik toch al mijn sportbh weer aan. Die zit veel fijner terwijl ik wel goede bh's heb laten aanmeten in de winkel.

75E!!! :)

Moesten jullie ook wennen aan het dragen van gewone bh's?En zo ja hoe lang dan?

Thnx girls!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa ik moest ook wel ff wennen aan een gewone bh hoor! en eerlijk heb ik nog steeds liever mn fila aan aan het einde van de dag haha!

ik heb het gewoon beetje opgebouwd elke dag een paar uurtjes, ik ben nog echt een bh fan geweest maar ik dacht dat dat kwam omdat ik te grote en dikke push up bh's droeg haha.

enige leuke aan een bh... mn borsten lijken er NOG groter in haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verheug me ook alweer op het zij en buikslapen;-)

ik slaap nu al 4 dagen terug op mijn zij, zolang je geen pijn hebt is het ok denk ik, ze kunnen toch nog niet veel bewegen met de sportbeha en de strak getrokken martelband :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pearll ja inderdaad ze lijken dan groter hahah dat is dan ook de enige reden waarom ik weer gewone bhs wil dragen. The bigger the better hihi.

maar die sportbh zit zooooo fijn :/ ga morgen maar is voor het eerst een dagje proberen met mijn nieuwe bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@svdd87 haha jaa indd had maandag perongelijk in mn haast mn gewone bh aangehouden tijdens het dansen, mn dames waren me niet dankbaar!

draag mn gewone bh alleen buiten de deur thuis lekker niks of mn fila, eeen vant weekend had ik een beachfeest, toen heb ik gewoon mn shockabsorber aangedaan hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.