Ga naar inhoud

Wanneer een bh wanneer hardlopen/ buiksperen trainen


Katka

Aanbevolen berichten

Meiden ben nu 5 wkn po dual plane. Pfff kan niet meer wachten om een gewone bh aan te doen en gasn sporten. Hoe hebben jullie het gedaan? En wanneer?

Hoe hebben jullie de 6 magische weken ervaren? Pijn/ veranderingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het al 5 weken netjes volhoud kan dat eene weekje er ook nog wel bij..

duurt 6 weken voordat het kapsel hersteld is vandaar dat je 6 weken voorzichtig moet zijn. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het 6 weken volgehouden.

Ben nu bijna 8 weken po en sinds een week weer begonnen met trainen.

Heb wel een goede sportbh gekocht, tips van hier.

En die is echt super!! shock absorber!

Ook met een gewone bh dragen heb ik 6 weken gewacht.

Draag nu de sportbh ook nog steeds thuis en 's nachts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen eerder zal niet zo'n ramp zijn ik ben maandag 3weken po en heb gisteren een paar uurtjes een gewone bh aangehad want ik had een feestje. . Daarna meteen mn sport bh weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag 6 weken PO (ook dual plane gehad) en ben vandaag voor het eerst weer naar de fitness gegaan. Gewoon meteen alle krachtsoefeningen gedaan en ging gewoon goed hoor. Ook met de arm/borstoefeningen, daar ben ik gewoon voorzichtig begonnen met wat minder kilo's. Heb geen pijn gehad en nu nog steeds niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 4 weken op m'n gemak een beetje gaan sporten. Niet te inspannends maar een beetje steppen en fietsen in de fitness. Ik ga nog niet gaan lopen want dan springen mijn borsten en dat durf ik nog niet ;-) Mijn sportBH moet ik nog een weekje dragen (dan ben ik 5,5 weken na operatie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben na 5 weken weer klein klein beetje gaan dansen, nu weer 2x dans 2x insanity in de week! draag tijdens het sporten een shockabsorber, en vind eerlijk gezegt mn fila lekkerder zitten als een gewone bh hahaha stom he!

vd week wil ik weer gaan zwemmen na heel wat jaartjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zwemmen @pearll Goedzo meis lekker die boobs showen! Ik ga vanavond nog steppen ff flink door gaan drie nachten ( waarvan 2 nachten werken )en dan donderdag mijn boobday! Mag ik ook zes weken nada pfff wordt nu al gek hahA

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu bijna 7 weken PO . Ik ga het ook langzaam weer opbouwen .

Ik was altijd heel fanatiek , maar schijnbaar de smaak te pakken gehad van het niets doen met sporten de afgelopen

weken ... ohhh... erg ... nee niets voor mij , maar gauw weer aan de slag :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen eerder zal niet zo'n ramp zijn ik ben maandag 3weken po en heb gisteren een paar uurtjes een gewone bh aangehad want ik had een feestje. . Daarna meteen mn sport bh weer aan.

Feestje geslaagd dus !! Voor die paar uurtjes moest lukken toch !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat de overstap na een normale bh ook lang zou duren... maar na 6,5 week droeg ik heel de dag door me normale bh.. en ik heb nergens last van.. gelukkig want die lipo maakt me tieten nog kleiner..

wat betreft sporten doe ik alles weer... alleen de power jumps en dat soort dingen vind ik nog eng maar dat zal ook niet lang meer duren..

Ik was na 7 weken weer begonnen (wou eerder beginnen maar me hiel lag open -_- ) en ben toen rustig begonnen door vooral te modifiyng (ff serieus hoe schrijf ik dit :blink: ) maar dat heb ik dag bij dag wat meer weggelaten kijken hoe het ging.. en uiteraard volan spierpijn maar ik weet dat het goede spierpijn is en niet iets verkeerd bij me tiet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauuww gewlwdig Nies:) eindelijk he weer lekker bezig. Welke bh heb je? Ik ga alleen extrema gewone bh aan doen en dan weer sport en dan bouw ik het af. Sporten ga ik ook proberen vanaf week 7. Toch maar een week rust extra :). Zomaar:) zou ik wel nodig hebben na extrema hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nog eng om te gaan joggen enzo....heb vorige week 1 dagje een gewone bikini aangehad ( ging met de kids een dagje naar centreparcs om te zwemmen) maar dat vond ik toch een lastig gevoel. Was blij savonds weer mijn 'harnas' aan te kunnen doen.... ;)

Het voelt nog raar zonder bh en band...

Ben komende donderdag 5 weken po.....

Zou het kwaad hebben gekund dat dagje zonder ?? Ik heb wel niet gezwommen die dag...rustig van het zonnetje genoten....

Grts, cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.