Ga naar inhoud

Diana Gabriels kliniek ervaringen?


boobs28

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil een borstvergroting laten doen bij Diana gabriels kliniek.

Heeft iemand ervaringen met deze kliniek en misschien voorkeuren naar een pc die super goed staat aangeschreven?

ik wil namelijk zo natuurlijk mogelijke borsten met wel een beetje push up effect zal ik dan anatomische of ronde prothese pakken?

weet iemand mij hier wat meer informatie over te vertellen?

Grs boobs28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn heel veel ervaringen met Diane hier, positief en negatief. Artsen die met haar werken zijn o.a. Frans Straten, Schietecatte en Karim. Je kan rechtsboven de zoekbalk vinden dan kan je verslagen over hun op zoeken.

Wat bedoel je met push up effect? Ook neppe borsten hangen en staan een beetje uit elkaar, afhankelijk van je huidige situatie. Maar als je rond neemt heb je wel wat meer bolling aan de bovenkant, met hp of ehp kan je de projectie vergroten. Maar voor een echt push up bh effect zal je nog steeds een goede bh nodig hebben ;)

Succes met je zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Diana zijn de meningen verdeeld, heb een gezellig consult met haar gehad maar dat was het dan ook wel. Ik werd pas wijzer en wist pas echt wat het ging worden toen ik mijn consult met de pc had, ben via diana bij Drs Karim terecht gekomen waar ik alleen maar heel erg positief kan zijn ook qua nazorg. Al met al heb je met diana weinig te maken enkel een financieel stukje en een eerste consult :) ben bijna 4 weken po kijk gerust voor foto's. En een push up effect gaat niet gebeuren, zie het als letterlijk een vergroting van je eigen borsten wel heb je met ronde wat meer bolling aan de bovenkant zoals Boho al zei :) ook de reden waarom ik voor ronde protheses heb gekozen. Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heeft iemand de operatie bij Dr roosenburg gehad in kliniek amstelveen?

ik heb namelijk 5 augustus de operatie bij Dr roosenburg? Iemand misschien foto's

Grsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.