Jump to content

Borst verkeerd gehecht

Recommended Posts

Dat ziet er niet helemaal volgens het boekje uit idd.... Er kan wel nog veel verbeteren, dat is wel vaker gebleken, maar kan me goed voorstellen dat je hiervan schrikt en je afvraagt of dit nog wel goed komt....

Wie is jouw PC? Lijkt een beetje op hechtingen van dr. Danau of van Hoeybergh.....

Ben benieuwd wat je PC er vrijdag van zegt!

Als iets strakker gehecht is, kun je daar langer last van hebben, heb dat zelf ook ervaren bij het kleiner maken van m'n pocket twee jaar geleden.

Of dit vanzelf goed komt, kan ik je niet beloven uiteraard. Maar er gaat wel nog van alles veranderen het komende half jaar...

Naderhand kan een litteken evt. Ook gecorrigeerd worden. Dat is natuurlijk niet wat je in eerste instantie voor ogen hebt, je wil het gewoon in 1 keer goed hebben, maar ik wil alleen maar aangeven dat je niet bang hoeft te zijn voor 'verminking voor altijd'

Succes!!

Xx BB

Dat ziet er echt niet netjes uit Sharon, eerder pijnlijk!

hier zou ik absoluut geen genoegen mee nemen, zo'n bruut slagerwerk!

ik duim alvast voor een goede afloop!

Zo Sharon, wat ziet dit er pijnlijk uit! Er kan natuurlijk nog een hoop ten goede veranderen, maar ik vrees toch dat je een littekencorrectie nodig zult hebben, vooral dat linker plaatje, dat ziet er wel heel vreemd uit...

Ben je over de vorm en het uiterlijk van je borsten wel tevreden? Ik zie dat je niet plat bent, dat is heel erg fijn natuurlijk!

Zo Sharon, wat ziet dit er pijnlijk uit! Er kan natuurlijk nog een hoop ten goede veranderen, maar ik vrees toch dat je een littekencorrectie nodig zult hebben, vooral dat linker plaatje, dat ziet er wel heel vreemd uit...

Ben je over de vorm en het uiterlijk van je borsten wel tevreden? Ik zie dat je niet plat bent, dat is heel erg fijn natuurlijk!

Ja ben erg blij met de maat, had veel last van de vorige maat. Ik heb gisteren een chirurg gesproken en die vond dat het er prima uit zag, nou ik moet t eerst nog zien.

Ik had idd erg veel pijn, totdat gisteren een hechting knapte en nu lijkt t wat losser te zitten

chirurgen vinden z`n eigen werk er altijd prima uit zien!

hoop voor je dat het goed hersteld en dat ze anders een litteken correctie doen..

maar zou het hier niet bij laten zitten!

chirurgen vinden z`n eigen werk er altijd prima uit zien!

hoop voor je dat het goed hersteld en dat ze anders een litteken correctie doen..

maar zou het hier niet bij laten zitten!

Nee dat zeker niet, moet alleen nu wachten tot t genezen is want ze gaan nu niet weer hechten, dus moet nog even geduld hebben..

Jeetje ik zag bij toeval je fotos in de galerij,en schrok er echt van,wat ziet dat er gehavend uit,niet netjes gehecht en begrijp niet dat hij dit zelf zo heeft afgeleverd aan jou,hoop dat er wat aan gedaan kan worden,maar ja t had meteen netjes moeten zijn,jij zit nu met de gebakken peren.

Het zal wat bijtrekken maar super netjes word t natuurlijk niet.

Ik heb geen idee van hechtingen, maar ik hoop dat het allemaal goed komt! De vorm en maat zien er wel heel mooi uit, hoor! En nu lekker geen prothese meer nodig.

Even een algemene vraag. Waarom zien de littekens er zo verschillend uit per persoon? Bij de een lopen de littekens netjes recht, en bij de ander zie je de steken heel goed zitten. Ik vraag me af wat ik zelf kan verwachten, en hoe ik dan weet of het goed is of niet.

Jeetje ik zag bij toeval je fotos in de galerij,en schrok er echt van,wat ziet dat er gehavend uit,niet netjes gehecht en begrijp niet dat hij dit zelf zo heeft afgeleverd aan jou,hoop dat er wat aan gedaan kan worden,maar ja t had meteen netjes moeten zijn,jij zit nu met de gebakken peren.

Het zal wat bijtrekken maar super netjes word t natuurlijk niet.

Ik zag je reacties bij de foto's, ik ben qua grote heel erg blij alleen de rest niet :( moet vrijdag terug en dan wil ik heel graag een verklaring! Een andere chirurg zei dat dit prima wegtrekt maar ik weet t niet :(

Ik heb geen idee van hechtingen, maar ik hoop dat het allemaal goed komt! De vorm en maat zien er wel heel mooi uit, hoor! En nu lekker geen prothese meer nodig.

Even een algemene vraag. Waarom zien de littekens er zo verschillend uit per persoon? Bij de een lopen de littekens netjes recht, en bij de ander zie je de steken heel goed zitten. Ik vraag me af wat ik zelf kan verwachten, en hoe ik dan weet of het goed is of niet.

Goede vraag ik weet het niet, mijn andere kant ziet er een stuk netter uit, alleen vind ik daar de tepel niet mooi van...vrijdag gaan de laatste pleisters eraf. Zal dan weer een foto maken!

Ik raad je aan om de huisarts of een andere PC zsm te bezoeken en te vragen wat zij hiervan vinden, Als zij je aanraden geduld te hebben dan moet dat maar, als zij ook zeggen dat dit niet normaal is zou ik alles op alles zetten op je PC eens flink te pakken te krijgen. Niet bereikbaar ammehoela, dit zijn dingen waar ik echt pissig van word!!

Nou dan is hij denk ik KIPPIG?? :wacko:

Tuurlijk trekt alles nog bij ,maar het is gewoon lelijk gehecht! Dat ziet iedereen toch??

Als het bij hun normaal is ,dan betekend het dat dit zo bij iedereen die daar onder t mes komt er zo uit komt? Ik vind t schandalig :81: ,want dit kan echt veel mooier,ook al trekt het bij.

Niemand gaat mij wijs maken dat t er straks ineens perfect uit zal zien, t maakt me boos dat een arts er zo simpel over doet.

bakken met geld en dat dit..tuurlijk .

En nee..ik wil niemand bang maken,ben gewoon boos op de reactie van die gast,het trekt wel bij UHU!

Gedeeltelijk ja duh

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.