Ga naar inhoud

moibv : 15 oktober 2014 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ik ben eind april op consult geweest bij dr. Koopman van Bergman Clinics Den Haag. Ik heb 70AA, ben 1,74 lang en weeg ca. 64 kg. Hij raadde mij 520cc (13cm breed) high profile DualPlane aan. Is er misschien iemand op dit forum met ongeveer dezelfde maten en die ook ongeveer 520 cc heeft gekregen? Ik twijfel namelijk, ben bang dat het dan wel heel erg groot eruit komt te zien. Ik zoek daarom foto's zodat ik idee heb hoe 520 cc bij 70AA eruit ziet. Zakjes in mn BH geeft een vertekend beeld, dus daar heb ik ook niets aan.

Ik heb al wel gezien dat als 2 vrouwen exact hetzelfde aantal cc hebben laten plaatsen, maar hun borsten zijn van nature al verschillend van cupmaat, het uiteindelijke resultaat na operatie toch verschillend is en dat de cupmaat na operatie bij de een groter kan uitvallen dan bij de ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die protheses klinken inderdaad wel heel breed met een omtrek van 70. Ik weet niet waar je op uit zou willen komen? Plan anders nog een paar consults in, het kan nooit kwaad om verder te kijken.

Je kan hier op het forum heel veel info vinden over protheses en artsen, rechtsboven in zit de zoekbalk waar je bijvoorbeeld kan zoeken naar meiden die ook 520cc hebben gehad. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.