Ga naar inhoud

11 dagen PO, erge zwelling en bloeduitstortingen.


flowergirl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw en moet dus nog even wennen.

Nu heb ik vast een vraag.

Net na de operatie zagen mijn borsten er erg mooi uit en waren ze gelijk qua grootte.

Toen ik thuis was kreeg ik een kleine nabloeding en een behoorlijke zwelling in mijn linkerborst.

Ik heb contact opgenomen met kliniek Amstelveen en daar raden ze mij aan om er gaas op te doen en te kijken of het bloeden stopte.

Dat heb ik gedaan en het was inderdaad snel afgelopen.

Nu 11 dagen PO heb ik nog steeds een enorme zwelling in mijn linkerborst en ook erg veel bloeduitstortingen.

Ook voelt deze borst hard aan. Hij is niet rood of warm.

Toen ik de kliniek belde zeiden ze dat dit normaal was maar toch maak ik mij een beetje zorgen.
Denk dat het wel 1 a 2 cupmaten scheelt met elkaar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zie ook de foto's.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een hele normale reactie is van je borst operatie . Mede omdat je ook een kleine nabloeding hebt gehad .

Dan na 11 dagen PO gaat het er allemaal erg blauw en geel uitzien en dit blijft nog wel even ...

Je borst voelt hard aan , dat komt door vocht .

Bij mijn vorige borst operatie , waren de blauwe plekken en bloed uitstortingen nog veel erger ,dan wat jij nu hebt ..

Geef het even de tijd . Mocht je het echt niet vertrouwen ga dan even richting kliniek ..

Sterkte meis en beterschap ! Komt echt goed . :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi aller eerst je hebt mooie boobs.

Ik zou me er niet zo druk om maken 11 dagen po is nog erg kort ik denk dat dit allemaal netjes weg trekt geef het even de tijd.

Succes en niet teveel piekeren maar al genieten van je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie snelle reacties. Heeft me toch een beetje gerustgesteld!

Is ook allemaal even wennen.. in 1 keer borsten! Moet stiekem elke keer even kijken.... :57:

Ben er erg blij mee!

In het midden ziet het er inderdaad een beetje gek uit, daar is de linkerkant ook erg gezwollen terwijl de rechter al heel mooi gezakt is. In het midden voelt mijn huid ook erg strak

Ik heb een dual plane plaatsing van 275 cc mentor round moderate plus profile.

van uitgezakte theezakjes maat 70a :102: naar ......? (draag nu sportbeha 75 C).

Zal het nog helpen als ik er bv. Arniflor op smeer of kan ik het beter met rust laten?

Ik moet overigens dinsdag voor controle... ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie snelle reacties. Heeft me toch een beetje gerustgesteld!

Is ook allemaal even wennen.. in 1 keer borsten! Moet stiekem elke keer even kijken.... :57:

Ben er erg blij mee!

In het midden ziet het er inderdaad een beetje gek uit, daar is de linkerkant ook erg gezwollen terwijl de rechter al heel mooi gezakt is. In het midden voelt mijn huid ook erg strak

Ik heb een dual plane plaatsing van 275 cc mentor round moderate plus profile.

van uitgezakte theezakjes maat 70a :102: naar ......? (draag nu sportbeha 75 C).

Zal het nog helpen als ik er bv. Arniflor op smeer of kan ik het beter met rust laten?

Ik moet overigens dinsdag voor controle... ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes.

Ook ik heb Arniflor gebruikt ! werkt prima ! het verzacht en alle beetjes helpen de blauwe plekken nemen daar door ook af .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi flowergirl

ik hbe het zelfde alleen met mijn rechterborst....

maar ben pas 4 dagen po.....

ook daar meer spierpijn.... als links.. ik zit ingetaped alleen is was los gelaten kon er onder door kijken en dan zijn jou blauwe plekker nog heilig !!!! ik ben pimpel paars !!!

succes en hopelijk trekt het snel bij !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben inmiddels met Arniflor begonnen.

Yess89 mijn linkerborst deed ook meer pijn, terwijl mijn rechterborst eruit ziet alsof het er al jaren zit.

Het zal er allemaal wel bij horen, hoop ik. Jij ook succes!

Morgen naar Amstelveen voor controle, ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ja de meeste meiden zijn blij dat ze het eindelijk gedaan hebben en denken dat vaak dat ze het echt veel eerder hadden moeten doen ;)

Veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit helaas nog ingetaped...... dus kan niet smeren..... ik mag volgende weeek dinsdag het eraf laten halen ben zo benieuwd.....

hopelijk is dan de bloeduitstoring en blauwe plekken ver weg... wand we gaan 10 augustes op vakantie.... haha

hoe is de controle gegaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop inderdaad dat bij jou voor 10 augustus alles weggetrokken is! Is natuurlijk wel fijn als je lekker op vakantie kan.

Nou dus gisteren op controle geweest.

Dat was niet bij de arts die mij geopereerd heeft. Deze arts zei dat de zwelling in mijn linkerborst normaal is en dat ik geduld moet hebben.

Ik vroeg of ik nou een dual plane plaatsing heb gehad of dat ze een plaatsing voor de spier hadden gedaan. De arts kon het niet zien en ook niet terug vinden in mijn dossier! De arts die mij geopereerd heeft plaats normaal bij iets oudere vrouwen namelijk altijd voor de spier.

Hij ging het navragen, ik ben benieuwd.

De knoopjes van de hechtingen heeft hij doorgeknipt. Ik moet zeggen dat de littekens er nu al netjes uit zien.

En nu dus heel veel geduld hebben........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo allemaal,

inmiddels ben ik al weer ongeveer 8 weken PO en inderdaad zoals jullie zeiden is alles mooi bijgetrokken. ik ben er inmiddels ook achter dat ik een plaatsing voor de spier heb gehad (ik dacht dual plane). de bijgevoegde foto's zijn niet zo mooi maar mijn borsten zijn echt gelijk geworden. nu helemaal ben naar een 70c/70d gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.