Ga naar inhoud

De beste excuses om borstvergroting te verzwijgen voor iets onbekenden


Aanbevolen berichten

Wat zijn de beste excuses als je in de eerst weken van herstel bent en je hebt nog veel pijn en je bent nog niet zo vlot. Je moet bv. naar de supermarkt en de dame achter de kassa die je vaak ziet, die ziet het en vraagt wat scheelt er? Wat zeggen jullie dan?

Zij jullie eerlijk tegen de dame die je eigenlijk gewoon van ziens kent of verzinnen jullie smoesjes en wat zijn deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Nou...aan een vage bekende zou ik het niet vertellen..dan zou ik denk ik zeggen dat ik rugpijn heb..

Aan collega's heb ik het wel verteld.. Ze zouden het sowieso wel hebben gezien anders.

En wilde achter mn rug kletsen voorkomen. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tegen iedereen eerlijk. Mensen gaan het toch wel zien en ik vind het niet iets om je voor te schamen. Mijn 3 kids weten het ook, zij zijn 4, 3 en bijna 2. Zij hoeven het ook niet als geheim te bewaren. Mama heeft nieuwe borsten gekocht zeggen ze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van mij is ook algemeen bekend en als mensen ernaar vragen zeg ik meestal ook gewoon eerlijk ja. Maar bv, ik moest me ziek melden bij het UWV en op de uni voor bepaalde onderdelen en daar heb ik gewoon het globaal gehouden en gezegd dat ik een operatie aan mijn borst had gehad. Ik ben een hele slechte leugenaar, dus probeer altijd in de buurt van de waarheid te blijven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja voorlopig weten enkel mijn ouders, zus schoonouders en -broer, en de beste vrienden het.

Mss dat ik er binnen een paar weken anders tegenover sta maar wil het voor de moment niet aan de grote klok hangen. Ik draag sinds de bevalling maximizers dus niemand heeft het echt doorgehad. En heb ook maar 250cc laten steken dus veel verschil is er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het vrij onbeschoft vinden wanneer ' vreemden' aan je vragen wat er scheelt.....en als het gevraagd wordt zeg ik dat ik een ingreep ondergaan heb....gaat hun verder niks aan waaraan ik geopereerd ben. Verre bekenden hebben er niks mee te maken vind ik, en hoeven ook niks te vragen, en ik hoef geen verzntwoording af te leggen.

Verder heb ik mijn vrienden en klanten wel verteld dat ik heopereerd ging worden. Geen enkel probleem voor mij . Is ook geen taboe meer gelukkig. Ik denk dat zeker 1/4 de van mijn klanten al een dchoonheids operatie ondergaan hebben. En er wordt gelukkig veel info uitgewisseld onder elkaar.

Grts. Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben ook gewoon eerlijk geweest, maar alleen mensen uit mijn directe omgeving hebben de vraag gesteld.

Als je het niet wil vertellen dan zou ik ook gewoon zeggen dat je last van je rug heb ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... ik vind dat niet iedereen er iets mee te maken heeft wat ik doe in mijn leven :) Sommige dingen doe ik voor mezelf, voor niemand anders ;)

Als iemand mij iets gevraagd zou hebben, zou ik last van mijn rug of zo gehad hebben... Ze lullen al genoeg haha, en aangezien toch niemand weet hoe je boobs er van te voren uitzagen, hoef je niet eerlijk te zijn tegen mensen die er niks mee te maken hebben ;)

Tuurlijk mag je trots zijn, maar je hoeft geen bordje om je nek te hangen met: "Ze zijn nep" als je dat niet wilt ;)

Maar gewoon van te voren de zware boodschappen doen, eten voor maken, invriezen en de kleine boodschapjes die je na een week gaat doen, die vallen wel mee. Daar gaat niemand wat van zeggen, tenzij je natuurlijk ook nog last van je knie gaat krijgen haha. Maarja dan heb je meteen een goed excuus :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij weet niemand het, behalve mijn man natuurlijk :D

Ik ben ruim 3 maanden PO nu en er heeft niemand iets gevraagd of raar gekeken ofzo. Mijn collega's zijn heel rechtuit en zouden het gewoon hebben gevraagd als het hen was opgevallen. Maar niemand vroeg iets :D ik droeg vroeger altijd maximizers en heb maar 280cc gekregen. Het verschil in kledij is ook niet zo groot.

Ik had niet zo heel veel pijn maar moest wel rustig aan doen natuurlijk. Ik zei gewoon zelf dat ik rugpijn had (wat ik ook echt vaak heb). Niemand die het raar vond :)

Zou het ook niet zeggen tegen mensen die ik maar vaag ken. Is privé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.