Ga naar inhoud

375 of 400cc? Tips bij slapen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

as dinsdag 8 juli krijg ik m'n bv bij Frans Straten. Ik twijfel nu nog tussen 375cc HP Dual Plane of 400cc HP Dual Plane. Hij zorgt dat hij beide maten klaar heeft liggen (in eerste instantie had ik 350 en 375 opgegeven maar ben er al wel achter dat ik 350 te klein vind). Ik heb een paar foto's van m'n huidige situatie geplaatst (75B). Zijn er dames met een vergelijkbare voorsituatie die 375 of 400 hebben (en foto's hebben in hun gallerij)? Ik vind t zo ontzettend moeilijk, wil niet te klein gaan maar ook niet te groot.

Hebben jullie verder nog tips inzake het rugslapen? Ben zo bang om op m'n zij te rollen en ben eigenlijk 'n echte buikslaper. Heb nu al heel veel kussens in huis gehaald om om me heen te leggen maar weet niet echt hoe ik beste kan zorgen dat ik op m'n rug blijf liggen.

Iemand nog tips voor t wegwerken van de borstband? De zomertijd is helaas niet de handigste tijd ben ik al wel achter om n beetje normale kleding te dragen met zo'n sportbeha en n borstband.

Meer dames 8 juli bij Frans Straten? Ik moet me melden om 7.15 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een echte buik/zij slaper, sliep voor mijn BV nooit op mijn rug.

Ik ben nu bijna 2 weken PO en ik moet zeggen dat het heel erg went, ik ben ook nog niet op mijn zij gerold oid. Ik denk dat je lichaam dat onbewust toch tegenhoud.

Wat ook wel fijn is is om een kussen tegen je zij aan te leggen zodat je toch een beetje gekanteld ligt en niet helemaal plat.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 kussens in je nek/rug, zodat je niet helemaal plat ligt. Een kussen onder je knieën zodat je geen last krijgt van je rug en als je bang bent voor het op je zij rollen leg je ook nog kussens naast je neer. Maar zoals SRKS al zei, ik ben ook nog nooit op mijn zij gerold!

En wat betreft het kiezen tussen 375 en 400, ga voor de grootste! :)

Het verschil is minimaal, dus kan je beter voor de 400 gaan dan straks spijt hebben van de 375 omdat je ze toch iets te klein vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KleinBtje

De eerste week sowieso niet, dan ben je al blij als je het voor elkaar krijgt om fatsoenlijk op je rug te liggen. Ik heb de eerste 4 dagen zittend geslapen, ik kon echt niet op mijn rug liggen laat staan op mijn zij.

Ik ben nu bijna 2 weken PO en kan nog steeds niet op mijn zij liggen, voelt heel erg onprettig.

Ik denk wel dat het per persoon verschilt maar ga er maar vanuit dat het voorlopig niet gaat lukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees mee...!! wand ik ben gisteren geholpen en kan me absoluut geen houding geven..... zelfs me rug doet er al zeer van..... dus ik ga strax de tip van EVA uitproberen kussen onder me knieen voor me rug

succces dinsdag en hoelijk valt het mee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 14 juli geopereerd door Frans en ik zat met precies hetzelfde dilemma!

375 of 400 cc? Ik ga nu voor 400 cc, ik heb ze liever te groot dan te klein en het verschil tussen 375 en 400 is heel minimaal..

Ik heb echter wel een wat kleinere voorsituatie haha.

Heel veel succes dinsdag! Ik ben benieuwd hoe het je vergaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel MyNewBoobies! Ik ben er denk ik wel uit en zal ook voor de 400 gaan. Verschil met de 375 is inderdaad klein maar voor jezelf weet je dan dat je voor 400 gekozen hebt!

Zodra het lukt zal ik een verslagje plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend hoor en leuk nieuwe boobies. Ik kom ook van een 75b en heb 375 mp+ dual plane laten plaatsen. Ik heb in eerste instantie 400 cc aangemeten gejregen en dat vondik echt hugeee lijken. Uiteindelijk voor 375 gekozen omdat ik het wel natuurlijk wilde houden en met sporten zou het ook minder handig zijn. Eerste weken na mn operatie vond ik ze 'te klein '. Maar code woord bij bv is geduld!! Nu vind ik ze perfect zou nirt groter wwillen. Over het slapen, ik was ook een buikslaaper dan gaat nu niet meer ligt voor geen meter. De eerste 5weken alleen op mn rug geslapen en had er tot mn verbazing geen moeite mee, wel sliep ik (bijna) rechtop met een kussen in mn nek zodat mn hoofd niet een kant op viel. Langzaam maar zeker ging ik vanzelf op mn zij liggen. Hopelijk heb je hier wat aam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word morgenochtend geholpen door Frans straten !

Heb nu een lege b cup en ik wil graag naar een e cup.

Er word 450 cc hp dual plane geplaatst !

Ik ben ook een echte buikslaper dus ben ik heel blij met de tips !

Veel succes overmorgen !

Hoi allemaal,

as dinsdag 8 juli krijg ik m'n bv bij Frans Straten. Ik twijfel nu nog tussen 375cc HP Dual Plane of 400cc HP Dual Plane. Hij zorgt dat hij beide maten klaar heeft liggen (in eerste instantie had ik 350 en 375 opgegeven maar ben er al wel achter dat ik 350 te klein vind). Ik heb een paar foto's van m'n huidige situatie geplaatst (75B). Zijn er dames met een vergelijkbare voorsituatie die 375 of 400 hebben (en foto's hebben in hun gallerij)? Ik vind t zo ontzettend moeilijk, wil niet te klein gaan maar ook niet te groot.

Hebben jullie verder nog tips inzake het rugslapen? Ben zo bang om op m'n zij te rollen en ben eigenlijk 'n echte buikslaper. Heb nu al heel veel kussens in huis gehaald om om me heen te leggen maar weet niet echt hoe ik beste kan zorgen dat ik op m'n rug blijf liggen.

Iemand nog tips voor t wegwerken van de borstband? De zomertijd is helaas niet de handigste tijd ben ik al wel achter om n beetje normale kleding te dragen met zo'n sportbeha en n borstband.

Meer dames 8 juli bij Frans Straten? Ik moet me melden om 7.15 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja ik heb ook erg lang getwijfeld tussen 400 cc of 450 cc , verschil daar tussen is niet zo groot. Dus paar dagen geleden de knoop doorgehakt door een heel mooi e setje bij de hunkemuller. Liever ietsje te groot dan ietsje te klein

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.