Ga naar inhoud

Zo zacht? En welke maat? En wat een held..


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik zit de laatste paar dagen echt het internet af te struinen (word gek van mezelf).. Maar mijn god! Deze man is een held

Helaas woon ik niet in Amerika en ben ik niet rijk :P whahah

Wat ik me nu afvraag.. Die borsten zien er zo zacht uit :o is dat bij jullie ook zo ladies? En wat voor maat zou zij hebben? .. Haar voorsituatie ziet er ongeveer uit zoals bij mij..

Vind trouwens die littekens ook echt supermooi..

Wat mij wel opvalt zijn de type implantaten (glad) maar zou dit ook een ander type silicone zijn want hij propt ze er echt in.. En heb begrepen dat dit met de "vaste" gel niet kan/mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zien er meer uit als vloeibare...

Ik krijg wel hetzelfde profiel... Mp+...

Ben je al op consult geweest?

Dan kun je toch eens voelen aan de implantaten?

Ja denk het ook inderdaad..

Ja ben al op consult geweest! Maar als ik de borsten hier zie vind ik ze er zo statisch uitzien (ligt er natuurlijk ook aan dat het foto's zijn hahah)

Maar hoor ook vaak dat ze hard aanvoelen.. Maar als ik dit dan zo zie..

Wanneer word jij geopereerd? En door wie? Heb je een grotere omvang dat je Mp+ krijgt?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi idd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nice!!!

zo via de tepel had ik ook zoooo graag gewild, maar wordt helaas bijna nergens meer gedaan...

ik heb monoblock hydrogel en die zijn net zo zacht en soepel als op dat filmpje...

Jaaaa jammer he! Echt supermooi dat litteken..

Dat lijkt me toch zo fijn als ze zo soepel zijn.. Ben daar wel een beetje bang voor haha.. Maakt me weer aan het twijfelen.. Ik weet niet wat zachter is; mentor 1 of eurosolicone 85% (dat is eurosilicone toch)

Monoblock heb ik nooit gevoeld.. Is dat niet een andere substantie dan de mentors enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat er mentor 1 in

Ben nu wel benieuwd wat jij gaat doen welke cc enz?

Ik heb zelf aangegeven niet de bolste te willen.

Ik heb brede borsten (cms weet ik niet)

Ik word 23/7 geopereerd in Amstelveen door Vito koeijers.

Ik krijg 350 cc op de spier.

Jij?

Ohhh dat is al bijna! Spannend :D

Ik twijfel nog een beetje over de Cc's. Ik heb nu 80 a(84 cm omvang) en wil graag op een D uitkomen. Ben bij Straten geweest (en Nio, Koopmans en Demeyere haha) hij adviseerde 400 links en 450 rechts.

Ik hoop in januari het bedrag bij elkaar te hebben :) dus dan december nog een keer een consult en dan eeeeindelijk m'n boobs .. Pff ik word er gek van hahah

Wilde eigenlijk april dit jaar.. Maar ivm reis door Borneo van volgende maand is dat helaas niet gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straten gebruikt ook Mentor btw en kies dan inderdaad voor 1 omdat ik gewoon graag zachte borsten wil (zo zacht mogelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAMN dat zijn mooie tieten!!!!!!!

ook echt super natuurlijk maar toch helemaal perfect!

ik zou alleen nooit vloeibare siliconen in mijn lijf willen..

heb net ook ff in me tiet geknepen ( :3: ) maar ken ze niet zo goed knijpen als op dat filmpje hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAMN dat zijn mooie tieten!!!!!!!

ook echt super natuurlijk maar toch helemaal perfect!

ik zou alleen nooit vloeibare siliconen in mijn lijf willen..

heb net ook ff in me tiet geknepen ( :3: ) maar ken ze niet zo goed knijpen als op dat filmpje hoor..

HAHA! Lol eff uitgeprobeerd ja? :P haha

Jaahh heb je ook gelijk in.. Liever geen vloeibare zachte boobs ipv veiligheid zeg maar.. Dan maar iets steviger en "veiliger".

Hoe dan ook ga ik een printscreentje van deze boobs meenemen naar Straten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na mijn tweede bv in 2004 nu ook zachte borsten 300cc op de spier.

Dat was wel anders met mijn eerste bv 150 cc onder de spier.

Maar neem die print zeker mee naar je pc maar er zijn ook genoeg voor en na foto's te vinden bij verschillende klinieken die je kan uitprinten.

Maar geniet maar eerst van je vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na mijn tweede bv in 2004 nu ook zachte borsten 300cc op de spier.

Dat was wel anders met mijn eerste bv 150 cc onder de spier.

Maar neem die print zeker mee naar je pc maar er zijn ook genoeg voor en na foto's te vinden bij verschillende klinieken die je kan uitprinten.

Maar geniet maar eerst van je vakantie.

Dat is wel fijn :) Had je ze toen helemaal onder de spier of dual plane?

Jaahh precies heb al een verzameling van wat ik mooi vindt :) dan is dat iig duidelijk haha

Thanks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel denk je? :o haha Wow dat gaat m voor mij niet worden..

In andere filmpjes wordt het wel genoemd .. Het aantal Cc .. Deze net weer niet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat tepel gedoe nog steeds heel eng,maar wat een mega projectie ,en volgens mij is het niet echt heel veel CC hoor,ze lijken niet super groot ,wel vanaf bovenop het topje gezien door de projectie dus.

Super mooi,maar ze had al een wissel ondergaan ?? haha ja zal wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel begrepen dat je in ieder geval nooit meer borstvoeding kan geven als je via de tepel doet...

ik hou het lekker bij de borstplooi altijd dat word het meest uitgevoerd dus zie ik als het veiligst..

en trouwens dan heb ik dalijk 2 littekens...

maar uuuh.. heeft ze hierna nog een wissel gedaan naar groter??? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je na dat filmpje haar volgende filmpje kijkt van dr wissel daar krijgt ze 650cc dacht ik..

Ohja! Ik zie het :D daarvoor is het inderdaad minder.. :) maar hoeveel blijft de gok hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel begrepen dat je in ieder geval nooit meer borstvoeding kan geven als je via de tepel doet...

ik hou het lekker bij de borstplooi altijd dat word het meest uitgevoerd dus zie ik als het veiligst..

en trouwens dan heb ik dalijk 2 littekens...

maar uuuh.. heeft ze hierna nog een wissel gedaan naar groter??? :blink:

Oh dat is wel een groot nadeel! Al denk ik dat ik sowieso geen borstvoeding meer ga geven na bv.. Veel te bang dat ik die 3000 euro dan zo door de plee spoel (of in dit geval door je baby :P)

Ja wissel naar groter idd hahah .. Ze zegt ook go big or go home.. Lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gooddd die zien er echt mega zacht uit inderdaad!! Ik geloof niet dat die van mij zó zacht gaan worden als ik ze nu voel haha.

Jammer is dat he! Heb je cohesive 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.