Ga naar inhoud

Louise27 : 30 juni 2014 : Drs. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Met veel tevredenheid kijk ik terug op mijn operatie, het resultaat en de begeleiding eromheen.

De vrouw die mij heeft ontvangen bij aankomst en heeft begeleid voorafgaand de operatie, Connie, wat een lieverd! Evenals de anesthesist met zijn cocktails en niet te vergeten de verpleegkundigen die er rondlopen en dan met name, Elizabeth, op de uitslaapkamer.

Ik wil hen allemaal bedanken voor de goede zorgen en natuurlijk niet te vergeten Dr. Edwin van Onselen. Wat een leuke en sympathieke man, geen vraag was hem teveel en ik voelde mij meteen op mijn gemak. Geen complicaties opgetreden en vooralsnog verloopt mijn herstel goed.

Op dit moment ben ik 4 dagen po en zie ik mijn borsten met de dag mooier worden. Het enige kleine puntje dat ik heb is dat ik het niet netjes en professioneel vind dat er door een verpleegkundige, in het bijzijn van een patient (ik in dit geval), praat over een andere patient en daarbij duidelijk haar mening geeft (in negatieve zin). Dit gebeurde tot 2x aan toe waarbij de betreffende verpleegkundige gelukkig ook werd aangesproken door de co-assistent.

Maar goed.. al met al, wat een ontzettend goede service bij ACCZ|A Klinnieken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Melanie, ik heb ook 360CC gekregen. Mijn voorsituatie was kleiner dan een A, op dit moment kan ik nog niet zeggen op welke maat ik zal uitkomen. Mijn borsten veranderen met de dag, gaan meer naar voren staan en zwelling neemt beetje bij beetje af. Zoals ik het nu bekijk lijkt het erop dat het een volle C/D wordt! :-)

Vanmiddag heb ik geprobeerd om wat foto's te uploaden, maar dit lukt niet. Krijg steeds een foutmelding.. Hoop dat je er iets aan hebt en dat voor jou het ook een positieve ervaring wordt over 10 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben 30 juni om 16 uur ongeveer geholpen...ze waren een uurtje uitgelopen dus heb wel van 13uur30 tot half 4 ofzo zitten wachten..

mijn herstel loopt prima...

ben natuurlijk alleen aan 1 kant geopereerd, dus kan rechts nopg alles...verder heb ik heel erg weinig last, gelukkig..

en hoe gaat t met jou? veel last?

ik heb 320 monoblock hydrogel...kom van aa en heb nu 75 c of 70 d....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen

Fijn dat jullie ook zulke goede ervaringen hebben ik ben zelf nu bijna 6 weken po en nog steeds zeer tevreden ik heb de silimed 360cc en ben nu op een 75 d

Ook worden ze nog steed met de week mooier en soepeler wat met deze prothese wel iets langer duurt maar het voelt goed en de vorm is super

Jullie allemaal nog een goed herstel en lekker genieten toch

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben maandag tegen 12 uur geopereerd door dr van Onselen in Bocholt. Ik heb jullie denk ik niet gezien. Maar ik kon na de narcose niet echt wakker worden, maar dat moest dan weer wel :102: Ik was liever iets langer blijven slapen! Verder was idd iedereen even aardig. Die dag viel het allemaal ook wel mee en dr van Onselen kwam ook nog even langs voor ik naar huis mocht. Hij is echt heel aardig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Allemaal,

Ik overweeg ook een bv te doen door Van Onselen. Half augustus heb ik nog een 2e gesprek voor nog verdere vragen.

Hoe is jullie herstel tot zover ?

Zijn er ook tegenslagen geweest, valt het resultaat je tegen ? En kunnen jullie ook weer op je buik slapen ?

Misschien zijn het domme of rara vragen maar ik ben namelijk een bukslaper en zie daar gewoon tegenop.

Mij is het advies geven om de silimed 360 cc te plaatsen, voor de spier.

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou allemaal,

Ik ben nu bijna 10 weken po en heb de silimed 360 cc high profile dualplane, en ben zeer tevreden zowel over het resultaat als over dr van onselen en het accz.

Ik slaap ook al weer op mijn buik maar denk dat dit bij iedereen anders is over wanneer het weer kan ik vind mijn borsten al best zacht worden terwijl ze aangeven dat het met de silimed echt langer duurt als andere prothese.

Ik kwam trouwens van een zeer slappe a/b ( na twee zwangerschappen)

En ben 1.63en 60 kilo en ik heb nu een volle 75D maar heb het idee dat ze toch nog steeds groter en voller worden naarmate de spier meerekt.

Als iemand nog andere vragen heeft dan hoor ik het wel misschien kan ik ergens een goed antwoord op geven voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris76,

Ik ben 30 juni geopereerd door dr.van Onselen. Ik heb de silimedprothesen achter de spier. Links 275cc en rechts 360cc ivm trechterborst. Het resultaat is prachtig en ik ben dan ook zeer tevreden. Na 11 dagen po had ik nogal wat klachtjes waarover ik me zorgen maakte en na contact met de kliniek wilde dr. van Onselen mijzelf nog eens zien. Het bleek allemaal te komen doordat de band te strak zat en ik mezelf te verkrampte waardoor ik gigantische spierpijn kreeg. Hij was heel vriendelijk en stelde me erg op mijn gemak. Hij schudde zelfs flink mijn hand en zei dat dat best wel mocht :6:

En wat zeker een voordeel is met deze silimedprothesen is dat je echt na 3 weken de band af mag en je echt alles weer mag doen! Ik heb dat ook gedaan en het gaat heel erg goed allemaal.

Het enige wat ik erg vond was de erge pijn de 2e en 3e dag na de operatie. Maar bij mij zijn de prothesen achter de spier geplaatst en dat schijnt er dan bij te horen.

Ik wens je veel succes en dr. van Onselen is echt een prima arts :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.