Ga naar inhoud

peffi : 25 augustus 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek : Genk


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Na een tijdje enthousiast meelezen heb ik toch maar besloten om me aan te melden :))

Ook ik ben niet tevreden over mijn huidige cupmaat b/c75 na wat geschommel met gewicht e.d.

Ik ben 172 cm lang en weeg 71 kg. (wil er graag voor mijn operatie nog een paar kwijt)

Na heel wat zoeken op internet en mijn jarenlange wens voor een bv ben ik bij de wellnesskliniek uitgekomen

op 16 juni mocht ik op consult, na de pasprothese was ik helemaal verkocht, samen met dr. Verdonck ben ik op 425cc

uitgekomen, ik beschik over een aantal brede heupen (a la formaat zadeltas, afvallen of niet ze blijven aanwezig) en wilde dit

graag mooi in verhouding krijgen met mijn borsten.

Na thuiskomst van het consult en overleg met vriendlief besloten om meteen een afspraak in te plannen en wel op 25 augustus.

Spannend spannend dus!!

Ik heb 2 weken vrij genomen van mijn werk (administratief) denken jullie dat dit voldoende is?

En ik ben helemaal vergeten te vragen hoe het zit mbt sportbeha, kunnen jullie me een merk aanraden en hoe hebben jullie

het gedaan met de maat in de bh?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast heel erg bedankt!!

Liefs Peffi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum! Er zijn heel wat meisjes hier die door hem geholpen zijn..

Ik heb maandag mijn operatie gehad bij hem.. Maar dat zal je al gelezen hebben? :-D

Je kan een bh kopen in de WK als je de draadjes eruit laat halen. Ik laat mijn draadjes er door de huisarts uithalen, dus ik ga een sportbh kopen..

Ik heb al veel goeds hier gelezen over de fila sportbh en die van lipoelastic (via internet)

Maar ik kan mijn ervaring met sportbh's nog niet delen ;-D

Ik heb ook administratief werk en dr.verdonck heeft mij twee weken voorgeschreven.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lea87,

Bedankt voor je reactie!

aaaa zo dat wist ik niet (misschien een beetje dom van mij)

Ik heb ook gelezen dat er pc's zijn die hun patienten een sportbeha meegeven na de operatie zodoende dat ik een beetje in de war was.

Dat is toevallig! ben je te spreken over dr. Verdonck? ik zelf vond hem super aardig hij deed me zelfs qua uiterlijk een beetje op de knappere variant van frans Bauer denken (gelukkig is hij slimmer)

Moet je nog terug voor controle?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is idd sympathiek! En iedereen is slimmer en knapper dan Frans Bauer.. Haha! Neenee, ik begrijp wat je bedoelt.. ;-)

Hij geeft geen sportbh mee.. Ik ben zeker te spreken over hem, maar het is het eindresultaat dat telt natuurlijk.. En dat kan ik nog niet vertellen..

Je kan mijn verhaal terugvinden hier en dan kan je mijn verslagje lezen..

Je kan zijn naam ook zoeken via de zoekbalk en zo de verhalen van andere meisjes lezen, en foto's zien :-)

Als je vragen hebt, dan stel je ze maar.. Ik had echt een heleboel vragen en ik ben toen ook geholpen door meisjes die de ervaring al hadden hier. (Ik heb soms nog altijd vragen!)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloooo meid welcome to the club

ga zodadelijk Verdonck een bezoekje brengen, mijn draadjes mogen er uit

jippie

ik draag nu een sportbh van bij hunkemöler met rits vanvoor :)

hier op de site ga je nog voldoende informatie bekomen hoor!

scrollen zou ik zo zeggen ;-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je er voor gaat!

en die anderhalve maand is voorbij voordat je het weet.

ik moet volgende week vrijdag, ook bij verdonck maar dan bij het Dijkhof clinic.

na mijn consult moest ik nog 2 maanden wachten en nu is het bijna zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja AmberM, soms kan het vlug gaan, ben nu al 14 dgn po, die eerste dagen gingen zo langzaaaam :)

ben wel blij met Verdonck zijn werk :) hij is wel één van de strengste chirurgen hoor :130:

maar geeft ni, tis het resultaat dat telt :01:

m

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel Lea87 voor de goede tips! ik ga straks maar eens even een kijkje nemen naar je verslag ben super benieuwd en naar de ervaringen met dr. verdonck, hoe gaat het nu met jou? is het een beetje te doen allemaal? Duurde het lang voor je terug was op de kamer/naar huis mocht? xx

Hoi BHtje! ook jij bedankt voor je info! Hoe is het jou bevallen? mocht jij snel naar huis? tevreden met het resultaat? sorry voor het vragenvuur ben erg nieuwsgierig/enthousiast xx

Hoi AmberM! Spannend spannend!! al aan het aftellen? ik vond dr. Verdonck erg professioneel, heb je nog speciale voorbereidingen getroffen voor DE datum? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peffi,

Ben zeer tevreden hoor, de dag vd operatie was er echter een klein probleem, ik moest de kliniek verlaten om een tweede echo te laten maken, er was gewoon een misverstand, ze hadden mijn echo van een jaar eerder maar hadden een recenter nodig, bij mijn laatste tweede (laatste) consult werd er niet over gesproken om deze opnieuw te laten doen.

De incheck was om 7u45, vond het niet erg dat het opnieuw gedaan moest worden, best uit voorzorg, je weet maar nooit hé, al bij al, alles bleek in orde te zijn en mocht mijn operatie doorgaan, jippie, stress stress ... ok mocht ik naar een privé kamertje, héél mooi en proper, daar nog wachten, omkleden, bloeddruk meten, enkele papieren invullen, fotootjes vd kleine boobies worden er gemaakt en dan hop naar de operatie tafel, mocht ik nog wachten grr, maarja, toen kwam hij eindelijk :) een tekeningetje maken, nog eventjes bespreken hoe en wat en daarna de operatietafel op, het was 11u denk ik, dan kwam het prikken, bakster, ontsmetten, verdovingen en ...

plots die stem dag meisje jou borsten zijn perfect gelijk, heel mooi

oooohhhh effe piepen en ik werd al ingetaped :-/

naar de kamer, zeer lage bloeddruk, effe gerust, kreeg beetje cola te drinken

daarna koffietje, je mag vertrekken zodra je je goed voelt, ben zelfs al wandelend (waggelend) de lift genomen

zorg ervoor dat je chauffeur zachtjes rijd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peffi,

Super dat je een datum hebt! Ik wordt as maandag geopereerd door Verdonck!

Grappig, ik had ook mijn consult op 16 juni,

Voelde me ook meteen heel erg op mijn gemak bij hem!

Ik twijfel zelf nog tussen 350cc en 380cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Omdat je een datum hebt, heb ik even je titel aangepast zodat hij lijkt op de rest :)
Ik verhuis je ook naar de operatieverslagen, dan kun je hier straks ook je operatieverslag kwijt na de operatie :) Wel zo fijn als je alles bij elkaar hebt staan ;)

Veel aftelplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peffi spannend zeg, en goed om alle positieve reacties over verdonck te lezen.

Nog 2 kleine maandjes en je hebt mooie nieuwe boobs, aftellen dus......

Denk dat ik echt zon streep kalender me tietjes ga maken whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

BHtje : dat hij streng is kan alleen maar goed zijn inderdaad! maar 2 weken dat verband om houden? weet nu al dat ik dat niet ga trekken hoor haha.

Peffi: Ja zo spannend! ik heb een plastic piercing moeten halen, ivm eventuele brandwonden anders en verder ben ik nu al veel boodschappen aan het doen en alles aan het opruimen en wegwassen.

as dinsdag ben ik ook nog eens jarig dus dat is ook nog even druk, maar hoe drukker ik het heb hoe eerder het zover is natuurlijk:)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! sorry voor de vertraging van mijn reactie, ik heb een aantal dagen met flinke griep te kampen gehad maar ben weer op de been :) (beter nu dan 25 augustus hihi)

Bedankt voor jullie berichtjes echt super lief!

BHtje, hoe kwam je aan de juiste maat sport bh heb je die voor de operatie gekocht? goed om te horen dat je het je goed bevallen is dat neemt mijn zenuwen ook wel een beetje af

maar wel super spannend toen met die2e echo! maar goed dat het een misverstand was wel vervelend

AmberM : aaa super spannend het is al bijna vrijdag! al zenuwen? .

Nath58 : ben je ook in de wellnesskliniek door hem geopereerd? en ben je erna nog vaak op controle geweest?

Vlietje : gefeliciteerd met de dames! hoe is het gegaan alles een beetje meegevallen?

Ooo dames wat spannend! ik tel de dagen af, ik ben super benieuwd! iedereen die nog moet super veel succes en de rest heel veel succes met jullie herstel!

liefs Peffi :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inderdaad ook in de Wellnesskliniek door hem geopereerd.
Na 6 weken ben ik nog een keer op controle geweest. Alles was in orde.
Ben er toen hooguit 5 minuten binnen geweest.
Na de operatie hoef je er eigenlijk niet meer te zijn. Je huisarts kan de hechtingen er uit halen.
Je kan er natuurlijk wel terecht voor verschillende controles en de hechtingen, maar voor mij was het ver rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden! sorry voor de vertraging van mijn reactie, ik heb een aantal dagen met flinke griep te kampen gehad maar ben weer op de been :) (beter nu dan 25 augustus hihi)

Bedankt voor jullie berichtjes echt super lief!

BHtje, hoe kwam je aan de juiste maat sport bh heb je die voor de operatie gekocht? goed om te horen dat je het je goed bevallen is dat neemt mijn zenuwen ook wel een beetje af

maar wel super spannend toen met die2e echo! maar goed dat het een misverstand was wel vervelend

AmberM : aaa super spannend het is al bijna vrijdag! al zenuwen? .

Nath58 : ben je ook in de wellnesskliniek door hem geopereerd? en ben je erna nog vaak op controle geweest?

Vlietje : gefeliciteerd met de dames! hoe is het gegaan alles een beetje meegevallen?

Ooo dames wat spannend! ik tel de dagen af, ik ben super benieuwd! iedereen die nog moet super veel succes en de rest heel veel succes met jullie herstel!

liefs Peffi :71:

Hey Peffi,

Hoop dat je ondertussen van je griep genezen bent, ja die griep wil je niet hebben als je operatie doorgaat hé :-/

Ik heb mijn sportbh in de Hunkemöler gekocht, dus die heb ik dan daar ook gepast :) vlak na het verwijderen van het verband die je omkrijgt in de Wellnesskliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.