Ga naar inhoud

Vancnaar : 27 augustus 2014 : Dr. Rafaat Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

He meiden..Ze zitten erin !!! Whoeii.

Zo raar iets wat je al zolang wilt en eindelijk zitten ze erin!!! Mijn verslag:

11.15 moest ik binnen zijn na een ongelooflijke file en daarna vriendlief met 150 over een mega drukke snelweg precies 11.15 voor de deur.

Gered! !! Bleek er een kleine uitloop te zijn maar om half 12 mocht ik naar boven. .

Dus ik afscheid genomen van mn vriend. . Pakkie aan en wachten in bed.

Ja die kleine uitloop werd een grote! Uitloop.. ow en ik was het wachten zo zat zag al alemaal blije meiden naast me..

Ik was zo enorm rustig en had er zoveel zin in dat ik niet snapte dat ik me afgelopen 2 weken druk had zitten maken of ik dit wel echt wilde etc.

Want toen ik er lag dacht ik alleen maar hell yeahh schiet op ik wacht me hele leven al haha.

Uiteindelijk pas om 13.30 opgehaald voor de OK.

Toen vond ik t toch alemaal wel erg spannend.. mijn complimenten voor al het personeel en de artsen die er alles aan deden me op mn gemak te stellen voor de narcose.

Een leuk grapje en een babbeltje verder heerlijk in slaap gevallen.

Toen ik wakker werd serieus t idee dat het 5 uur later was ofzo terwijl veel meiden het ervaren als 10 min.

Maar het was alemaal gelukt in een uurtje tijd.

De 590 cc ultra high profile zijn geplaatst.

En ja ze zijn enorm haha toen ik wakker werd was ik echt even van slag.. waardoor ik uitkraamde Hallo dit doet zeer jeetje dit is niet grappig zeker die 590cc ingegaan .. wat zwaar Jezus. ..

haha ze zij later ik dacht even dat je niet blij was.

maar dat ben ik nu thuis wel heel blij. .maar goed een dikke kilo aan je voorkant er bij aan is niet niks en dat voel je!!!

Ik moet nog even wennen aan de omvang!

Ze zijn echt mega! !!!!! Hahah.

zal zsm een foto plaatsen.

Verder voel ik me vooral nog geen extreme pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er echt mooi uit! Ben benieuwd naar je herstel de komende weken. Ik krijg een wissel in oktober. Van dual plane naar voor de spier. 500cc.

Welke protheses heb je?

Sterkte met je herstel! De vorm was al mooi voor de vergroting. Dus nu met dit volume worden ze vast prachtig!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er echt mooi uit! Ben benieuwd naar je herstel de komende weken. Ik krijg een wissel in oktober. Van dual plane naar voor de spier. 500cc.

Welke protheses heb je?

Sterkte met je herstel! De vorm was al mooi voor de vergroting. Dus nu met dit volume worden ze vast prachtig!

Groetjes Loek

Hai loek.

Dank je wel..

Ik ben ook erg benieuwd naar het herstel.

Vannacht niet heel best geslapen en vandaag al flink wat meer pijn.. oef ik zij al tegen mn vriend lijkt wel of er een vrachtwagen over me heen is gereden pfff.

Ma goed we moeten er wat voor over hebben haha.

Wat is je reden voor de wissel vond je ze te klein of? 500 cc is een mooie maat hoor.

Ik heb mentor protheses wel high profile.

En Dank je wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Ik heb ook 590cc uhp!

Wel altijd goede bh's dragen, ook na de eerste zes weken.

♥♥

Ow gaaf ! Ze zijn huge he schrok dr van maar zo mooi!

Die van jou zijn ook super hihi.

Ja hadden ze me idd al echt aangeraden dus daar ga ik me ook maar braaf aan houden.

Heb jij nog tips voor de bh's die goed stevig zijn en op welke maat ben je nou uitgekomen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik vond ze inderdaad iets kleiner dan verwacht, maar ik wissel omdat ze zo vervormen bij het aanspannen. Ik wil ze gewoon voor de spier. Had daar direct al voor moeten kiezen. Nu ik wissel doe ik ook ietsje groter..als we er dan toch zijn ;-)

Sterkte met je herstel! Het gaat vast snel beter en beter.

Plaats je nog wat fotos na een tijdje?

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mupke,

Ik heb de meeste bh's van sapph. Maat 70G/75F

De Black Line, zitten mooi stevig en iets bredere schouderbandjes.

Daarnaast ook nog enkele van after eden en Freya. 'snachts een fila sport bh.

Kan niet slapen zonder, is echt een akelig gevoel, alsof de protheses over elkaar heen schuiven in het midden...

Liefs, ♥♥♥

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.