Jump to content

Vancnaar : 27 augustus 2014 : Dr. Rafaat Karim : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo dames,

Even voorstellen.. ik ben chantal.. 25 jaar en droom al jaren van een fatsoenlijke borstpartij!

Eindelijk ben ik twee weken geleden bij Diana gekomen, hier het eea gepast!

Ik zit momenteel op een mager slap 75 Ctje.. met 500 CC zou ik uitkomen rond een 75 E/F cup volgens diana.

We hebben gepast en ik was helemaal in de wolken dit was wat ik wou grote borsten mooi vol..!!

Nu ben ik eergisteren bij de kliniek in amstelveen geweest voor het definitief doorplannen van de afspraak!

27 augustus word het! natuurlijk helemaal blij..maar ineens begin ik hard te twijfelen zal ik ze wel zo groot doen!

Dr rafaat karim stelde 535 cc voor en 590 cc als het zou passen!., natuurlijk kreeg ik gelijk om mn oren dat ik hele goede bh's moest gaan dragen anders zou ik binnen een jaar weer terug zijn voor een lift!

Hoe is jullie ervaring voor de dames die in t zelfde dilemma stonden,.. ze mogen groot zijn en vol,..maar een over de top borstpartij zoals barbie zie ik niet zitten!

En wat is jullie ervaring mbt het dragen van bh's is het echt zo met die maat dat je niet een dag zonder goede bh mag lopen.

Graag hoor ik jullie meningen/adviezen want ik word gek van de twijfel!

Liefs

Posted

Hoi!

Ik heb 600cc en ze zijn echt niet overdreven groot hoor. :)

Het is inderdaad belangrijk dat je goede bh's draagt, maar ik loop ook wel zonder rond hoor, ze zijn niet zwaar en ik heb er dan ook geen last van. Ik ben van helemaal plat naar dit gegaan, dus het zal wel een ander verhaal zijn als je een slappe borst weer gaat opvullen, dat je dan sneller kans hebt op hang.

Posted

Hoi Ava,

Bedankt voor je reactie!!
Ik vind jou borsten zo op je member foto te zien echt super!!!.

inderdaad ongeveer wat ik in gedachten heb,..

Welke maat had jij hiervoor?

Liefs xx

Posted

ik zou voor de grotere keuze gaan, je went zo snel!

ik ben vorig jaar 12augustus geopereerd en te voorzichtig geweest (345/490cc), met het gevolg dat ik nu afgelopen 16juni weer geopereerd (650/700cc) ben omdat ik het resultaat teleurstellend vond! (zonde van je geld ook)

die 700 valt ook nog wel mee hoor! ben achteraf blij dat ik die keuze gemaakt heb!

succes met het maken van je keuze!

kan mijn foto`s zien als je wilt van de eerste bv en de 2e..

Posted

Hoi Ava,

Bedankt voor je reactie!!

Ik vind jou borsten zo op je member foto te zien echt super!!!.

inderdaad ongeveer wat ik in gedachten heb,..

Welke maat had jij hiervoor?

Liefs xx

Hiervoor droeg ik een 75A/B, maar zonder bh stelde het niks voor, hartstikke plat haha!

Posted

Ik ben ook een mooi voorbeeld Ik zou voor de 450 gaan en besloot op het laatste moment toch de 400 te nemen. Ik zit nog midden Ih herstel(2weken geleden geopereerd) maar heb er spijt van....

Echt...mijn tip:Bij twijfel de grootste ;-)

Liefs

Posted

Ik heb uiteindelijk gekozen voor 500 cc... Puur om mijn theezakjes goed op te vullen. Heb mijn pc nadrukkelijk gevraagd of ik geen uiers kreeg... En so far so good!

Uiteindelijk gaan alle Boobs hangen helaas... Zowel voor als dp als achter de spier...

Succes!!!

Posted

Dank jullie wel allemaal voor de reacties!

Ik hoor vaak dat op het laatst toch kleiner word gedaan haha.. zo lastig allemaal die twijfels.!

Ik denk toch dat ik voor de minimaal 535 cc ga.. als ik hoor hoeveel er uiteindelijk te spijt hebben van toch te klein.

Ik was inderdaad ook bang voor uiers zeg maar.. maar voor als nog hoor ik geen mensen die spijt hebben die te groot hebben gekozen.

xxx

Posted

Ook ik was heel erg aan het twijfelen .... 600 , 700 , 800 cc ... zou het geen enorme joepen worden... Van 250 cc naar ....zo big ..

Twijfel , twijfel ... Tot dat ik een Amerikaanse site zag met grote cc maten ... de keuze was snel gemaakt ..

700 of 800 cc afhankelijk wat zal passen.

Ik ben nu ontzettend blij en trots met 700 cc en ik had ze echt niet kleiner willen hebben .!

Net wat Nicole1987 zegt , je went zo snel :1boobs: .

Succes !

Posted

Hallo dames,

Even voorstellen.. ik ben chantal.. 25 jaar en droom al jaren van een fatsoenlijke borstpartij!

Eindelijk ben ik twee weken geleden bij Diana gekomen, hier het eea gepast!

Ik zit momenteel op een mager slap 75 Ctje.. met 500 CC zou ik uitkomen rond een 75 E/F cup volgens diana.

We hebben gepast en ik was helemaal in de wolken dit was wat ik wou grote borsten mooi vol..!!

Nu ben ik eergisteren bij de kliniek in amstelveen geweest voor het definitief doorplannen van de afspraak!

27 augustus word het! natuurlijk helemaal blij..maar ineens begin ik hard te twijfelen zal ik ze wel zo groot doen!

Dr rafaat karim stelde 535 cc voor en 590 cc als het zou passen!., natuurlijk kreeg ik gelijk om mn oren dat ik hele goede bh's moest gaan dragen anders zou ik binnen een jaar weer terug zijn voor een lift!

Hoe is jullie ervaring voor de dames die in t zelfde dilemma stonden,.. ze mogen groot zijn en vol,..maar een over de top borstpartij zoals barbie zie ik niet zitten!

En wat is jullie ervaring mbt het dragen van bh's is het echt zo met die maat dat je niet een dag zonder goede bh mag lopen.

Graag hoor ik jullie meningen/adviezen want ik word gek van de twijfel!

Liefs

Welkom!

Ik had zelf ook ook een slappe C cup en heb nu 535 cc uhp van Mentor.

Ik ben van een slappe 75C naar een volle 75G gegaan hiermee.

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

• 1 month later...
Posted

:101: jaaa nog maar 2 nachtjes slapen dan is het eindelijk zover.

27 augustus om 11.15 mag ik er zijn!

Waren jullie ook zo bloed zenuwachtig?? haha en nog handige tips.

een shirtje aantrekken lukte dat gewoon of toch maar iets met een rits gekozen?

verder is 6weken huishouden uit den boze? of vooral de eerste week...

Ik zal iedegeval na de tijd proberen een fotootje van voor en na te uploaden!

Spannend heb er zin in!

Posted

De 27ste zijn toch nog 3 nachtjes niet??
Sorry om je teleur te moeten stellen hoor... maar het viel me op aangezien ik nog 4 nachtjes aan het aftellen ben tot de 28ste voor mijn bv...

succes in elk geval!

Posted

fuck idd nog 3 nachtjes hahaa

nouja wat zijn 3 nachtjes als je er al jaren van droomt?;)

jullie ook veel succes xxxxx

Posted

Ja absoluut gelijk hoor ;) het zal nu wel snel voorbij gaan de tijd! Ik nog 4 nachtjes... Net zoals mommy2!!!

Iedereen veel succes die deze week aan de beurt is! En hopen dat we er allemaal snel en pijnloos doorkomen eh!!!

Posted

haha nou laten we dat inderdaad hopen:D

spannend hoor !!!!

xxxx

Posted

Ik ben woensdag ook aan de beurt bij Karim, woehoe! Ik word rond 10:30u geholpen, dus moet er voor 10u zijn.
Vanmiddag nog een afspraak met Karim gezien ik toch groter wil gaan...hopelijk kan het!
Misschien kunnen we nog naar elkaar zwaaien woensdag haha.
Succes! X

Posted

Hee Newbie, ow wat leuk dan zie ik je vast:D:D

Ik word om denk 12 uur geholpen!

En moet kwart over 11 aanwezig zijn.

Ja ik wil ook graag wel heel groot,,dus hoop dat 590 gaat passen:D

Spannend heb je er zin in al zenuwachtig dan??

Jij ook veel succes

xxx

Posted

Dat schiet al lekker op meid!!!

Ik had een shirtje mee waar ik in kon stappen en hem van beneden naar boven kon aantrekken. Over je hoofd kan best lastig zijn. Je moet natuurlijk ook niet ellebogen niet boven je schouders brengen. Daarover had ik een vest aan.

Houd je huishoudelijke taken die 6 weken echt tot het minimum. Stogzuigen en strijken enzo zeker niet doen.

6 weken lijkt misschien lang, maar dat valt reuze mee als je al die jaren plezier kan hebben van je boobs ;)

Ik ga dit samenvoegen met je eigen topic. Daar kun je dit soort "updates" inzetten. Zo houden we de wildgroei aan topics een beetje in toom hihi

Posted

Dank jullie wel:D!
Ik zal vanavond of morgen een verslagje doen.

Slecht geslapen van de zenuwen maar het is t vast allemaal waard!
X

Posted

Succes!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.