Ga naar inhoud

Nieuw is BV land ;-)


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben echt een leek op dit gebied als ik als jullie verhalen/info en reacties lees...

Dat ik een bv wil staat vast....wil graag af van dat flubbie ;-) zo na 2 zwangerschappen.

Maar is lees van alles waar ik niks van begrijp!?

Kunnen jullie mij helpen!?

Is er iemand net zo als ik...1,77 lang...68 kilo nu met bh maat 75D

(Maar dan dus een slappe, hangende D helaas)

Hoeveel cc hebben jullie zodat ze weer mooi strak zijn?

En hoe zijn ze geplaatst?

Wat is HP?

UHP?

COH 1?

COH 2?

Best veel vragen.....hihi sorry!

Alvast bedankt!

Liefs TattooMama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga anders eerst bij een pc op consult die is de eerste die je verder kan helpen.

Ik ben 166 lang en 60kg 300cc op de spier en BH maat 85 D dus niet jou lengte.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben echt een leek op dit gebied als ik als jullie verhalen/info en reacties lees...

Dat ik een bv wil staat vast....wil graag af van dat flubbie ;-) zo na 2 zwangerschappen.

Maar is lees van alles waar ik niks van begrijp!?

Kunnen jullie mij helpen!?

Is er iemand net zo als ik...1,77 lang...68 kilo nu met bh maat 75D

(Maar dan dus een slappe, hangende D helaas)

Hoeveel cc hebben jullie zodat ze weer mooi strak zijn?

En hoe zijn ze geplaatst?

Wat is HP? High profile

UHP? Ultra high profile ( dit zijn de bolste implantaten die er zijn)

COH 1? Zachtere implantaten

COH 2? Iets stevigere

Best veel vragen.....hihi sorry!

Alvast bedankt!

Liefs TattooMama

Ik zelf heb geen slappe maar kleine stevige borsten en krijg 350 cc op de spier en heb dan na de operatie een kleine D

Ik heb de antwoord erachter gezet trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Je kan hier heeeeeel veel informatie vinden over protheses, artsen en klinieken. Dan zullen een hoop van je vragen al wel beantwoorden worden ;)