Ga naar inhoud

Nieuw is BV land ;-)


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben echt een leek op dit gebied als ik als jullie verhalen/info en reacties lees...

Dat ik een bv wil staat vast....wil graag af van dat flubbie ;-) zo na 2 zwangerschappen.

Maar is lees van alles waar ik niks van begrijp!?

Kunnen jullie mij helpen!?

Is er iemand net zo als ik...1,77 lang...68 kilo nu met bh maat 75D

(Maar dan dus een slappe, hangende D helaas)

Hoeveel cc hebben jullie zodat ze weer mooi strak zijn?

En hoe zijn ze geplaatst?

Wat is HP?

UHP?

COH 1?

COH 2?

Best veel vragen.....hihi sorry!

Alvast bedankt!

Liefs TattooMama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga anders eerst bij een pc op consult die is de eerste die je verder kan helpen.

Ik ben 166 lang en 60kg 300cc op de spier en BH maat 85 D dus niet jou lengte.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben echt een leek op dit gebied als ik als jullie verhalen/info en reacties lees...

Dat ik een bv wil staat vast....wil graag af van dat flubbie ;-) zo na 2 zwangerschappen.

Maar is lees van alles waar ik niks van begrijp!?

Kunnen jullie mij helpen!?

Is er iemand net zo als ik...1,77 lang...68 kilo nu met bh maat 75D

(Maar dan dus een slappe, hangende D helaas)

Hoeveel cc hebben jullie zodat ze weer mooi strak zijn?

En hoe zijn ze geplaatst?

Wat is HP? High profile

UHP? Ultra high profile ( dit zijn de bolste implantaten die er zijn)

COH 1? Zachtere implantaten

COH 2? Iets stevigere

Best veel vragen.....hihi sorry!

Alvast bedankt!

Liefs TattooMama

Ik zelf heb geen slappe maar kleine stevige borsten en krijg 350 cc op de spier en heb dan na de operatie een kleine D

Ik heb de antwoord erachter gezet trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Je kan hier heeeeeel veel informatie vinden over protheses, artsen en klinieken. Dan zullen een hoop van je vragen al wel beantwoorden worden ;)

Bij welke artsen heb je een consult ingepland? Hoeveel cc je nodig hebt om alles op te vullen kunnen zij het beste bepalen, er zijn vele factoren waar dit vanaf hangt.

HP/UHP zijn projecties, medium is 'normaal' en high profile is wat ronder aan de bovenkant, ultra high profile nog meer. Zo kan je dus, zonder dat de protheses breder worden, toch meer vulling creëren.

Cohesive 1, 2 en 3 geven de hardheid aan van de protheses. 1 is de zachtste, dit heeft natuurlijk voordelen en nadelen. Afhankelijk van hoeveel eigen weefsel je hebt kan je hier sneller rimpels/plooien mee krijgen.

Maar wat het geschiktst is voor jouw lichaam hangt natuurlijk af van plaatsing, aantal cc's en hoeveel ruimte er is. Ga dus lekker langs bij die consults en stel zoveel mogelijk vragen ;) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi! Ik had na mn twee zwangerschappen ook een heeeele slappe 70f...

Ik ben trouwens 1.76 en was 68 kilo toen ik mn bv nam(nu met bv 65 hihi afgevalle)

Ik heb 600 high profile dual plane. Met echt zware hang wat ik had, en je wil echt lift vermijden vind ik dual plane het mooiste maar dat is echt persoonlijk.

Succes bij je consulten!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier nog een die slappe borsten had. Mijn maat was 75D maar ik droeg altijd een 75C om meer pushup effect te krijgen. Ik heb 400CC high profile voor de spier. Ik ben wel een stuk kleiner dan jij, 1,64 en woog 67 KG nu met mijn nieuwe boobs ben ik 3KG zwaarder geworden.

Succes verder meis! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.