Ga naar inhoud

jamiie-x : 31 juli 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik heb momenteel protheses 350 cc voor de spier.

Voorheen 360 achter de spier gehad maar deze raakte lek.

Inmiddels 3 x onder het mes geweest, tal van ontstekingen gehad en ontzettend veel pijn gehad.

Mijn tepel is zowat verminkt en moet later ook nog gecorrigeerd worden.

Nu word ik 31 Juli geopereerd door dr Nio in het Slaz.

Hij raadde me 600 cc aan achter de spier.

In mijn ogen klinkt het HUGE!!

Ik zelf had 500 in gedachten.

Zal ik toch voor 550 cc gaan of gewoon op dr nio afgaan en de 600 nemen?

Ik wil graag grote D / Kleine E maar ben er bang voor dat dit groter gaat vallen

en dat ik dan geen leuke bh's en bikini's meer kan kopen.

Bovendien ben ik gogo danseres en zou ik het vervelend vinden als ik met een E/F/G cup niet meer in de pakjes pas.

Wat te doen wat te doen?? 500 , 550 of 600?

Zijn er ook dames die 500 of 600 cc hebben en foto's hebben welke ik kan zien?

Liefs,

J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Mijn pc zegt dat elke 140 cc 1 cupmaat omhoog is. Met 600 cc zou je dus bijna 2 maten groter zitten dan nu.

Ik zou doen wat Nio zegt. Hij weet wat hij doet en beter iets te groot dan later spijt ervan dat je te klein hebt genomen.

Veel succes.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wat voor maat heb je nu? En wat heb je van jezelf? Ik heb 200 cc gekregen had een volle B en heb nu een E! Oogt wel als een D, ik ben er super tevreden mee. Maar wat Yara zegt je zal wel 2 cup maten groter gaan met 600 cc! Het verschilt natuurlijk per persoon, sommige nemen 500 en het valt echt mee qua grote en anderen hebben opeens hele grote borsten. Je moet denk ik er rekening mee houden hoe het met je eerste borstvergroting is uitgepakt met het aantal cc's. Succes en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is heel lastig allemaal. Ik kreeg 360 cc bij mijn eerste borstvergroting.

Toen kwam ik op een volle C.

na 4,5 jaar hebben ze dus de prothese gewisseld en 350 cc voor mijn spier gelegd (de arts zei dat dit groter zou zijn dan wat ik had omdat het ervoor lag. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb haha want mijn borsten zijn nu grote B/Kleine C aangezien ze ook mijn eigen weefsel weggesneden hadden waardoor het leger dan leeg was!)

Ik zit nu te denken aan 550 cc.

@ yara331 hoeveel cc heb jij? Je hebt ook echt een prachtige maat zo te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 600cc en het oogt als een D/E, maar ga er maar vanuit dat je bh maat wel groter wordt dan dat het oogt, ik draag een 70G. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ava!

Ik had nio toevallig vanmiddag aan de lijn en heb toch de 550 cc laten bestellen.

Wat was je cupmaat van te voren?

Wel echt super mooie boobs heb je!

Een 75A/B ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik draag nu een 75 e en kwam van 70 a af maar zijn nog gezwolle hihi. Had ook een bij huncemoller een sport bh gekocht 75 e super gave nou die pas ik echt miet hihi dus verschild denk ik wek heel erg. 550 cc zei nio dat ze puntiger zouden worden dus daarom heb ik toch maar 600 gedaan. Het is wennen maar ben wel blij! Het meeste pijn heb ik aan mijn rug vanacht tot huilens toe want je bent moe en je kan niet slapen door die rug pijn! Ga straks misschien f bellen of ik anders mag gaan liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik moet nog voor een BV maar twijfel heel erg over de cc. Dacht zelf aan 500 maar als ik jullie zo zie denk ik wauw zo mooi en ben dan bang dat ik misschien toch spijt krijg dat ze te klein zijn.

Ik heb nu van mezelf 75d met een brede borst, ben 1.71 en weeg 61 kilo ongeveer.

Wat zouden jullie doen?

Ava die van jou zijn echt supermooi meid!

Yara hoeveel cc heb jij genomen? Ik denk dat ik jouw foto als voorbeeld meeneem ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zal vast wel weten wat hij zegt ;) Zou dat gewoon aannemen ieder geval :)

Staar je niet blind op aantal cc's.. elk merk heeft z'n eigen mm projectie (wat vooral je grootte maakt).. de 1 heeft met 600 cc dus een andere maat dan met een ander 600cc merk implantaten!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha ik heb precies hetzelfde, ik ben dan nog niet op consult geweest voor een wissel en ben ook aan het kijken wat ik nou wil, twijfel inderdaad ook 500,550 of 600 :P al word er denk ik heel wat duidelijk straks als ik consult achter de rug heb.. ben je dr blij mee? goeie keuze gemaakt ;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.