Ga naar inhoud

Nog steeds (deels) gevoelloos


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

18 april 2014 heb ik een borstvergroting gehad. Ik ben er super blij mee alleen de onderkant van mijn borsten en mijn tepels zijn nog steeds gevoelloos of heb ik het gevoel pas deels terug. Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat dat weer helemaal goed was?

Ik heb ze dual plane laten plaatsen...

Ik hoor graag jullie ervaring!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Ik heb het ook nogsteeds

En mijn mijn borsten zijn vrijwel altijd koud

Kenje dat ook?

Ik heb in het verleden een fixe rug operatie gehad en daarbij kreeg ik me gevoel rondom de litteken, pas na een jaar terug, en heb nog hele kleine lichte stukke wat dood aanvoelt,

Bij me borsten heb ik steeds meer gevoel, maar nogsteeds dode stuken

Ik denk dat daar wel een jaar overheen gaat, athans dat hou ik voor mezelf wel aan, aangezien ik dit gevoel eerder heb gekent en het toen ook vrij lang duurde.

Gelukkig doethet geen zeeer, en voelt het wellicht een beetje vreemd aan, zo ook mijn borsten, vind ik.

Ik ben 13 maart geopereerd.

Het gevoel komt wel terug alleen geef het wel je uiterste tijd en geduld,

Want zoals ik het heb ervaren duurt het wel lang.

Liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 1 week po en heb ook helemaal geen gevoel aan de onderkant van mijn borst en tepel :( als ik het bijvoorbeeld koud heb dan zie je dat wel maar ik voel het niet. Nou ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe boobs maar hoop echt dat het gevoel nog terug komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een jaar PO. Eerst had ik helemaal geen gevoel onderaan en in mijn tepels, toen heb ik een paar weken supergevoelige tepels gehad (pijnlijk!) en daarna werd het gevoel in mijn tepels weer normaal. Het gevoel aan de onderkant van mijn borsten is niet helemaal terug gekomen. Het is langzaamaan wel steeds iets beter geworden, dus ik denk dat je gewoon veel geduld zult moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen herstellen super traag,kan soms een jaar duren,de onderkant van mijn boobs voel ik niet meer.Tepels voel ik nu wel weer.

Dat gevoel van de onderkant van mn boobs gaat niet meer terugkomen,want is inmiddels 4 jaar geleden.

Dat koude gevoel wat Boobies Iresss omschrijft heb ik ook ,ijskoud zijn ze soms,heel vervelend vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.