Ga naar inhoud

Voorsteltopic | Borstverkleining | AZM Maastricht


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben een 17-jarig meisje die al bijna 2 jaar niks liever wilt dan een borstverkleining. Ik ben 1m75 groot, weeg 75 kg (in afvalproces) en heb momenteel cup 80G. Vorig jaar ben ik al in Valkenburg bij kliniek Valkenhorst geweest. Zij waren bang dat mijn borsten nog zouden groeien, en dat ik psychisch niet stabiel genoeg zou zijn (?!). Ik was zwaar teleurgesteld, maar dat werd (vooral door mijn vader) niet begrepen.

Aanstaande maandag heb ik een afspraak bij de plastische chirurgie in heet AZM te Maastricht. Ik hoop dat ik eindelijk geholpen kan worden. Ik hoop dat het deze zomervakantie nog lukt, ik zou graag als 'nieuw persoon' aan mijn vervolgopleiding beginnen!

Ik heb momenteel enorm veel last van mijn nek en rug. Smetplekken tussen mijn borsten, en andere ongemakken die hier vast wel bekend zijn.

Als iemand ervaring heeft met het azm, zou ik graag een bericht krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen die dit leest en niet reageert ;)!

Ik ben net terug van de chirurg. Hij zei dat ik een perfecte kandidaat was voor een borstverkleining! Hij zei dat hij denkt dat de kerstvakantie een goed moment is om de operatie uit te voeren.

De mevrouw die de verzekeringsaanvraag deed zei dat ze zo goe als zeker wist dat ik het vergoed zou krijgen. Ik ben zooooo blij, niet normaal. Nu dus wachten op de goedkeuring en een datum prikken. Ik ben nu al aan het aftellen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minion ...

Moet zeggen dat ik je topic geheel over het hoofd heb gezien :56: .

Vooral de topics over een Bvk probeer ik er altijd uit te filteren , aangezien ik zelf in maart

een Bvk heb gehad .

Fijn dat je nu een PC hebt gevonden die die Bvk wil gaan doen , nu hopen fat de zorgverzekeraar

goedkeuring geeft .Maar die zul je best krijgen .

Hoeveel wil je nug afvallen dan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Minion,

Net als Jeanette probeer ik zelf ook de topics over BVK te volgen maar had deze nog niet gezien.

Wat fijn dat het nu wel kan! Ik ben zelf 23 en bij mij was het doordat ik te zwaar was eerder ook geen optie. Ben nu afgelopen maandag geopereerd en ondanks de pijn en ongemakken al heel blij dat ik het heb gedaan!

Ik had voor het lijnen ook een G en voor de operatie een grote F uiteindelijk en de daarbij behorende ongemakken. Rug, nek, hoofdpijn en smetplekken klinken allemaal heel bekend.

Ik had binnen een week al goedkeuring binnen en ga er vanuit dat er jou goedkeuring ook niks in de weg staat! Hou ons op de hoogte en bij vragen stel ze ;)

Staan je ouders nu wel achter je beslissing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.