Ga naar inhoud

EVENEMENT


diane1994

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Dan moet ik eerst een bikini kopen, hahaha. Goede reden om te shoppen :D

ach wij vrouwen hebben toch altijd een excuus om te shoppen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Admin zal hier verder niets mee doen. Zij beheert het forum, maar heeft geen tijd om evenementen te organiseren. Zij heeft ook een leven naast het forum ;)

Als er een evenement georganiseerd wordt, dan wordt dit door leden zelf gedaan :) Er is al meerdere malen in het verleden geprobeerd iets te organiseren, maar tot nu toe is mij niets bekend over een echt geslaagde poging.. Over het algemeen is het erg lastig om een datum geprikt te krijgen.

Het aantal leden dat vermeld staat bij het forum, zijn actieve en niet-actieve leden. 2000 leden bij elkaar sprokkelen lijkt me niet haalbaar helaas. Echter, als jullie je als groep samen pakken, kunnen jullie misschien iets leuks organiseren! Veel plezier!

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden eigenlijk een aantal dames gezamenlijk beet moeten pakken en dan iets op poten zetten... Ik wil daar wel een van zijn hoor ツ nog meer vrijwilligers?

hey meis, zie pbtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk lijkt me dat...als het lukt om het te organiseren kom ik ook graag!

Is het een idee om een rijtje data te kiezen zodat iedereen dat rijtje kan kopiëren en aangeven welke dagen ze wel of niet kunnen?

En vaak heeft Kruidvat zo'n treinactie in de zomer, dat je een dag onbeperkt kan reizen met de trein voor € 12,95,
misschien is het dan voor wat meer dames makkelijker om ook te komen?

Is maar een ideetje hoor...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk lijkt me dat...als het lukt om het te organiseren kom ik ook graag!

Is het een idee om een rijtje data te kiezen zodat iedereen dat rijtje kan kopiëren en aangeven welke dagen ze wel of niet kunnen?

En vaak heeft Kruidvat zo'n treinactie in de zomer, dat je een dag onbeperkt kan reizen met de trein voor € 12,95,

misschien is het dan voor wat meer dames makkelijker om ook te komen?

Is maar een ideetje hoor...;-)

Hey meis we hebben al een poll over gemaakt ... Zie link hier onder bij m handtekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Beste Dames,

Wij willen graag een evenement organiseren alleen ik zou graag van iedereen willen weten wat zij bereidt is te betalen.

Het gaat om een evenement voor leden van deze website die een borstvergroting/kleining e.d hebben gehad en het gezellig vinden om met lotgenoten samen te komen om zo ervaringen e.d uit te wisselen.

We moeten natuurlijk een zaal afhuren en de drank en het eten regelen dus vandaar mijn vraag wat iedereen bereid is te betalen en wanneer het voor iedereen het beste uitkomt.

Grioetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit hėt boobie event, waar een tijdje gelee een topic over was gemaakt?

Ik hoop dat er genoeg meiden mee doen!! Ik sponsor 25 eu...als het meer word hoor ik het wel.

Oja en september komt mij ook het beste uit...

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha leuk plan!

Vanaf half augustus komt mij het beste uit en dan in een weekend of doordeweeks een avond vanaf 8 uur. 20.00 tm 22.30 zoiets.

30 euro lijkt me een prima bedrag.

Welke provincie moeten we aan denken, Midden Nederland?

Wellicht handig om ons allemaal te voorzien van een badge waar we onze forum naam op kunnen schrijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit hėt boobie event, waar een tijdje gelee een topic over was gemaakt?

Is misschien idd niet helemaal duidelijk voor iedereen. Ik zal hier even een link naar het andere topic plaatsen, en in dat andere topic (de poll voor het evenement) even de link naar dit topic. Dan zijn ze weer min of meer met elkaar verbonden :)

Bij deze:

http://www.borstenforum.com/topic/10024-evenement-boobiesnight/page-3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.