Ga naar inhoud

EVENEMENT


diane1994

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja er zijn ongeveer 8000 leden dus als er ongeveer 2000 leden komen en iedereen 10 euro betaald heb je 20.000 euro daar kun je absoluut iets voor afhuren en ook drankjes etc. voor inslaan. En dan ergens een locatie midden nederland omdat iedereen natuurlijk ergens anders woont (ook in belgie) dus ja lijkt me super en dan kunnen er ook dames komen die graag een bv willen ondergaan en dus vragen aan ons kunnen stellen etc.


Maar weet iemand wie deze site beheert? Want dan stuur ik diegene even een email

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dames misschien een idee als meerde mensen de eigenaren van dit forum hierover emailen? Want hoe meer mensen aangeven dat te willen hoe serieuzer diegene het neemt in plaats dat maar een persoon (ik) van de 8000 leden een e-mail stuurt haha

het lijkt mij niet verstandig dat iedereen de admin gaat berichten, wel kun je natuurlijk de link van dit topic in je berichtje plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.