Ga naar inhoud

curlymammy : 13 november 2014 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Marjon ga je voor een wissel?

Ik de 24e november in Boxtel!! Naar de twijfels slaan ergggg toe ...brrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey toch nog een aantal hier .ingetjeuh wat leuk samen op de 13de waar ga jij?

Ik ga naar bergman clinic hoeveel krijg jij?

Ik 275cc hoop op een volle c heb nu 70aa dus kan me dan eindelijk weer vrouw voelen

Voel toch nu al de spanningen voor de grote dag vooral de narcose vind ik zo eng zo bang dat ik wakker word tijdens de ingreep is mij gezegt dat dat niet gebeurt maar toch ook toch ook de pijn erna .

Heb 2 Kids dus weet hoe het is om stuwing te hebben en ook dat was geen pretje .zo zou het ongeveer moeten aanvoelen.

Weet alleen niet wanneer je weer kan douchen helemaal vergeten te vragen wat stom hè weten jullie dat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook zo eng idee hè .

Je leest vaak dat ze zo weg zijn.maar Hoe komje eruit? Hoop ook zo dat ik er niet ziek van word de anesthesist zei me dat het vaker bij.mensen voorkomt die ook wagenziekte hebben.

Gelukkig heb ik dat niet.

Zit er niet op te wachten datje en pijn hen en nog ziek ook .

Heb nu wel dat als ik iemand zie op straat of op tv dat ik meteen naar de borsten kijk hihi wat een boefje he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook zo eng idee hè .

Je leest vaak dat ze zo weg zijn.maar Hoe komje eruit? Hoop ook zo dat ik er niet ziek van word de anesthesist zei me dat het vaker bij.mensen voorkomt die ook wagenziekte hebben.

Gelukkig heb ik dat niet.

Zit er niet op te wachten datje en pijn hen en nog ziek ook .

Heb nu wel dat als ik iemand zie op straat of op tv dat ik meteen naar de borsten kijk hihi wat een boefje he

Oooh dat ken ik hahaha....ik zie meer naar borsten dan mijn man...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Zooo hier ben ik weer.

Was zooooo moe van de narcose leek wel of ik wat in te halen had .😐

Maar gaat nu stukken beter nog wel pijn .maar goed te doen .Maar voel me nog niet mezelf nog erg duf.

Hier mijn verslagje:😆😆😆

8 uur lekker opgestaan .nog gedoucht en oudste naar school gebracht .

Eenmaal thuis de laatste dingen gedaan zoals stofzuigen ja ben huis mama dat blijft in je zitten haha😊

Tegen uur of 10 de oudste naar me ouders gebracht.en daarna opwegen naar de kliniek pfff wat was ik zenuwachtig.

Eenmaal daar moesten we even wachten was 20 min te vroeg (beter te vroeg dan te laat toch)om iets over 11 opgehaald Door een verpleger .en werd begeleid naar me kamer daar mocht ik me omkleden wat een gedoe met dat operatie short (waren zenuwen denk )me man en ik lagen in een deuk eenmaal aan mooie badslippers en badjas aan even wat info gegeven .en mocht daarna mee om antibiotica te krijgen (lag te rillen als een rietje zo spannend ik het vond 😥,daar kreeg ik me Infuus (nare prik)en moest wachten tot de antibiotica op was .Toen kwam de arts me op de foto zetten en een tekening zetten op me .mocht toen afscheid nemen van man lief😢 en mee in de lift daar ff gewacht op anesthesist en werd begeleid naar de ok (toen ging het erg snel kreeg warme deken en werden nog vragen gesteld en kreeg narcose pfff naar iets hoor kreeg warm en of me keel werd dicht geknepen😰 (heel naar )wou het zeggen maar was al weg .

En raad is heb gedroomd😆

Wat dan hoor ik jullie zeggen😄 .

Nou ik was aan het shoppen voor bhs met me man en.kocht een rode haha zo grappig .

Eenmaal op uitslaapkamer kreeg ik wat water had zo dorst .

Lag vrij snel op me eigen.kamer en kreeg wat te eten maar ik was zo moe kreeg me ogen niet open 😑heel gek kon praten.maar ogen open NO WAY .alles ging vrij goed mocht ook eerder naar huis nadat ik had geplast was erg blij wat ondertussen deed die infuus erg pijn😕.

Rustig aangekleed daarna en rustig richting auto gelopen was raar joh .

Eenmaal thuis gauw naar het forum ff gezegt dat ik ze had heel blij was en erg moe 😩.

En nog steeds beetje moe maar oooh zoo blij.en groot😌en worden nog groter hè ze zijn dual plane gezet las hier vaak dat het dan nog naar voren komt .Denk wel dat met mijn 275cc aan een c kom .

Me happy😍😍😍😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.