Jump to content

Te koop: Lipoelastic PI Unique 80D en Fila 80D

Nies

Recommended Posts

Posted

hee nies geen intresse, maar als ik ff reageer komt ie weer in de lijst te staan!

Posted

beetje jammer!!!

iedereen is zo zn bh's kwijt en jij blijft er mee zitten... feest!

Posted

Ik verkoop echt nooit wat :s

Ja 1x zo'n loopstoel van de kleine alleen die man was zo arm dat ik hem maar gratis had weggegeven haha

• 2 weeks later...
Posted

Hey meid,

Ik heb wel interesse, ik word alleen zelf 21 juli pas geholpen.. ik heb\

net 2 bh's besteld in 2 maten, 80 d en 80e om te zien welke maat het wordt.. als het 80d wordt zal ik je het laten weten\|!

als je het in de tussentijd kan verkopen moet je dat natuurlijk gewoon doen ;-)

Posted

dankje!! vooral die Lipoelastic lijkt me prettig.. ik heb nu dus een 75 en een 80 besteld, tri action van triumph.. de 75 zit veeeeel te strak,de 80 gaat wel maar zit ook strak..
moet dat zo strak? ben bang dat, nu nadat ik jouw berichtje lees, dast die 80 voor mij ook te strak gaat zitten na de operatie omdat hij nu al redelijk strak zit..

Posted

Ja het moet wel wat strak zitten maar niet dat het nu al vervelend zit.. dalijk houd je nog vocht vast en dan gaat het veeels te strak zitten..

dan durf ik eigenlijk al te wedden dat de Fila ook te strak zal zitten.. de lipo is als het goed is wel goed want die heeft een elastische band aan de onderkant...

• 2 weeks later...
Posted

hoi nies!

ik heb inmiddels mn nieuwe vriendinnen gekregen en ik heb nu een 80d sport bh aan maar moet zeggen dat hij wel strak zit.. hoewel de zwelling nu wat meer afneemt.

ik zie alleen dat de lipoelastic wordt aangeraden na de 1e 2 weken van je herstel.. maar kan dat kwaad dan om hem gelijk al te dragen?

• 3 weeks later...
Posted

Hi nies,

heb je lipoelastic nog? de zwellingen zijn weer afgenomen dus mijn gekochte 85D kon na 3 dagen ook weer aan de wilgen :(

Posted

hey,

sorry maar ik wou hem nog ff bewaren tot de 18e... ik weet namelijk niet of ik een her krijg ja en of nee en hoeveel cc's er gebruikt gaan worden.. de 18e weet ik meer..

Posted

ja sorry hoor ;) zet ik hem eerst te koop wil ik hem nu nog ff houden :P ik weet niet wat er gaat gebeuren daarom.. de fila doe ik zoiezo wel nog weg want die vond ik echt niet fijn..

• 2 weeks later...
Posted

Ik heb wel interesse in de fila 80D heb nu 80C aan en ben 2 dgn po 390cc maar knelt dus echt waardoor ik blauwe beurze borstbeen krijg

Posted

Sorry lesley, ik krijg de laatste dagen zoveel meldingen dat ik deze helemaal niet geZien heb :blink: handig....

Heb je nog interesse?

Posted

Owja en de lipo verkoop ik ook weer die gaat nooit passen met 500 cc ook al is het alleen maar als de andere in de was zit...

Posted

Ik heb inmiddels via de website besteld omdat ik echt om een grotere bh verlegen zat ivm die blauwe plek. De kliniek belde terug dat mijn BH echt te klein was. Dus ik denk dat ik het nu niet meer nodig heb, tenzij de bestelde bh niet past

Posted

Ja dat dacht ik al toen ik net las van je blauwe plek denk die blijft niet met die bh lopen. Nou ik hoor het wel :) dan zit die wel heel erg strak hoor als je der blauw van bent...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.