Ga naar inhoud

Te koop: Lipoelastic PI Unique 80D en Fila 80D


Nies

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Hey meid,

Ik heb wel interesse, ik word alleen zelf 21 juli pas geholpen.. ik heb\

net 2 bh's besteld in 2 maten, 80 d en 80e om te zien welke maat het wordt.. als het 80d wordt zal ik je het laten weten\|!

als je het in de tussentijd kan verkopen moet je dat natuurlijk gewoon doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje!! vooral die Lipoelastic lijkt me prettig.. ik heb nu dus een 75 en een 80 besteld, tri action van triumph.. de 75 zit veeeeel te strak,de 80 gaat wel maar zit ook strak..
moet dat zo strak? ben bang dat, nu nadat ik jouw berichtje lees, dast die 80 voor mij ook te strak gaat zitten na de operatie omdat hij nu al redelijk strak zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het moet wel wat strak zitten maar niet dat het nu al vervelend zit.. dalijk houd je nog vocht vast en dan gaat het veeels te strak zitten..

dan durf ik eigenlijk al te wedden dat de Fila ook te strak zal zitten.. de lipo is als het goed is wel goed want die heeft een elastische band aan de onderkant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi nies!

ik heb inmiddels mn nieuwe vriendinnen gekregen en ik heb nu een 80d sport bh aan maar moet zeggen dat hij wel strak zit.. hoewel de zwelling nu wat meer afneemt.

ik zie alleen dat de lipoelastic wordt aangeraden na de 1e 2 weken van je herstel.. maar kan dat kwaad dan om hem gelijk al te dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb inmiddels via de website besteld omdat ik echt om een grotere bh verlegen zat ivm die blauwe plek. De kliniek belde terug dat mijn BH echt te klein was. Dus ik denk dat ik het nu niet meer nodig heb, tenzij de bestelde bh niet past

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.