Boops25 Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Goede morgen meiden... Even een vraagje aan jullie 29 juli ben ik 6 weken po nu willen mijn vriend en ik 20 juli 12 dagen naar Spanje vliegen mag dat weet ik alleen op 9 dagen na ben ik dan 6 weken op is het erg om dan af en toe overdag een bikini te dragen of af en toe een gewone bh aan te hebben onder een leuk jurkje shirtje? Omdat 6 weken word gezegd? Graag hoor ik jullie meningen of advies. Groetjes
studente Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Tegen mij is gezegd dat het na 6 weken geen kwaad kan als je maar een hele hoge factor smeert op je littekens anders worden ze zwart. Maar of je al met 4,5 week mag weet ik niet. In principe zou je wel met shirt over je sport bh in de zon mogen maar je moet die sport bh natuurlijk eigenlijk 6 weken aan en daarna pas met beugel oid. Ik zou het ziekenhuis/kliniek even bellen voor alle zekerheid.
nicole1987 Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 denk dat het wel mee valt,, als je snachts je sport-bhtje maar weer netjes aan doet en zorgt dat je littekens niet aan de zon worden blootgesteld!ik zit met een soortgelijk probleempje.. heb zaterdag een feestje en ben de maandag erna 3weken po, zou graag voor een paar uurtjes een gewone bh aan hebben anders kan ik mijn nieuwe jurkje niet aan.. ben benieuwd of dat veel kwaad kan!bij de eene pc moet je 6weken dag en nacht aan en de andere zegt weer 3 weken dag en nacht daarna nog 3weken alleen snachts, dus denk dat het niet heel erg is..
Boops25 Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 Ja het gaat indd maar om een paar uurtjes strand gewoon een bikini aan even beetje bruin worden en indd smorgens en vanaf 6-7 uur gewoon weer sport bh aan tor de vonkende morgen 11-12 uur! Dus gaat misschien om 3 uurtjes dat ik hem niet draag! We gaan ook met klein baby'tje op vakantie ons zoontje van 8 maanden dus hele dagen bakken in de zon op het strand gaat sowieso niet!
Luchtballon1 Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Ik ga 4 weken na mn operatie op vakantie. Natuurlijk ga ik niet vol in de zon en hele actieve dingen doen. Vraag me alleen af of ik dan een bikini aan mag en het zwembad in mag? Ik ga maandag naar t ziekenhuis, dus ga het dan even navragen
nicole1987 Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Ik ga 4 weken na mn operatie op vakantie. Natuurlijk ga ik niet vol in de zon en hele actieve dingen doen. Vraag me alleen af of ik dan een bikini aan mag en het zwembad in mag? Ik ga maandag naar t ziekenhuis, dus ga het dan even navragen je littekens mogen niet in de zon, maar na 4 weken zwemmen weet ik niet zou je ff na moeten vragen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.