Guest sandy Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Hallo allemaalIk ben op zoek naar een goeie Push-Up BH.Ik heb er ooit één gekocht bij La Redoute en deze was perfect.Het zou er een moeten zijn welke vanbinnen 2 klepjes heeft waarin je de vulling kan steken zodat deze er niet uit kan vallen.De meeste BH's hebben een opening aan de zijkant om de vulling erin te steken maar zonder 2de lapje komen de vullingen er altijd uitgekropen.Wie kan er mij helpen ?dank je.Sandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 hier staan paar bh,s bij,die vaste vulling hebben,of aan de onderkant,waardoor de vulling er dus niet uitkan kruipen,als het goed is hahahaha http://www.twenga.nl/dir-Lingerie,Bh-s-en-onderhemden,Push-up-bh anders even onder google kijken,puch up bh,s met vaste vulling? komen zat site,s voorbij dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sandy Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Ik weet wat je bedoeld maar het is niet dat wat ik zoek. in de pocket zou er een vakje moeten zijn met een afsluit dingetje een vakje waar je de vulling kan insteken met een overlapje, is moeilijk te verklaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 ooh dan heb ik je verkeerd begrepen denk ik. ik ken het niet dan vermoed ik. ik had altijd die met vaste vulling,die kussentjes die men eruit kan halen,vind ik helemaal niks,scheef zitten en dergelijke.... mischien weten anderen een tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest selina1212 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 hi moonie:PKijk eens bij otto heb vorige week een push up multiway bh gekocht (lijkt een beetje op een ballconette)is van het merk lascana en je krijgt 1 paar doorzichtige sillicone bandjes gratis erbijZit vast vulling in en ben zeer tevreden over de bhHeb zelf een 70D hierin valt volgens mij iets kleiner uit want deze zit me namelijk ook krapde prijs ligt tussen de 25euro en 40euro in ik had m zelf in de sale gekocht toen was die 15euries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Selina,thanks voor de tip maar sandy zocht deze bh,s niet ik,hihi maar ene tip erbij,kan nooit kwaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts