Ga naar inhoud

Booby : 8 Augustus 2014 : Dr. Koopman : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 27 jaar en heb eindelijk de knoop doorgehakt :)

Morgen ga ik bellen voor een consult bij de bergman kliniek.

Net als vele andere ben ik zeer ontevreden over mijn kleine a cup. Na lang sparen kan ik nu eindelijk mijn droom werkelijkheid laten worden :)

Ik wil graag een kleine D cup.

Ik ben benieuwd wanneer ik op gesprek kan komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kedaffie!! :89:

Sorry voor het smiley-grapje :P

Welkom op het forum!!!!

Leuk dat je de knoop doorgehakt hebt na al die jaren! Naderhand zeg je misschien nog: had ik dat jaaaaaaaaren eerder gedaan!

Heb je een voorkeur voor een bepaalde plastisch chirurg? Of bel je gewoon en laat je je in bergman kliniek een chirurg adviseren?

Heel veel succes met info zoeken hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Veel bekende van mij zijn bij bergman geopereerd en de resultaten vind ik echt mooi. Nee ik moet me echt nog even verdiepen in de chirurgen, en afwachten wat het consult me voor gevoel geeft, eerste indruk is toch wel erg belangrijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

En heb je al een datum voor je eerste consult? :D

Ik vond het zelf reuze spannend om te bellen voor mijn eerste consult en was ook helemaal hyper toen ik het gedaan had.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ja ik heb gebeld :) ik heb aanstaande maandag bij dr. Koopman mijn eerste consult!

Was helemaal hyper ana de telefoon haha.

Maar ik heb er echt een goed gevoel bij, ik had een hele vriendelijke en duidelijke vrouw aan de telefoon die mij al best veel informatie gegeven heeft.

Ook vertelde ze mij dat ik meteen kan passen maandag en mocht mijn besluit vast staan ik na ongv 6 weken geopereerd kan worden. Erg fijn gesprek was het :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb gister ook een gesprek gehad bij dr. Koopman!

Ben benieuwd hoe jij het zal ervaren! Ik vond het allemaal erg duidelijk maar niet een hele gezellige man haha.

Ik heb gepast en ook meteen mijn afspraak gemaakt voor de operatie.

Zal op 23 september mijn operatie hebben! erg spannend!

(Mijn afspraak is trouwens dan pas omdat ik voor die tijd geen vrij kan krijgen van mijn werk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat fijn om te horen dat het allemaal duidelijk was voor je! Ik ben echt zo zenuwachtig, pff haha.

Ik begreep van een vriendin ook al dat hij heel professioneel is maar ook erg nors. Agh, als hij zijn werk maar goed doet :)

Fijn om te lezen dat je ook meteen je operatie hebt ingepland! Ik ben dit zelf ook van plan mits alles naar wens verloopt morgen.

Welke maat heb je nu en wat gaat het worden in september ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nors is inderdaad het goede woord.

Daarna nog een gesprek met een vrouwtje gehad om de financiele dingetjes te regelen en een afspraak te maken. Zij was een stuk vriendelijker haha.

Gesprekken gaan trouwens erg snel! Na ongeveer half uur stond ik weer buiten.

Ik heb nu een kleine A (omtrek 80) en ik zal naar ongeveer een C gaan.

Ik wil het allemaal wel een beetje natuurlijk houden. Ik zal 310 en 330 cc krijgen (ze zijn beetje ongelijk nu).

Vind het echt super spannend allemaal! Wil dit al sinds mijn 18e (ben nu 24) en heb het al die tijd uitgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat gaat zeker snel dan binnen een half uur! Ik heb nu ook een a en wil graag een d. Gaat het bij jou Dual plane? Ik heb hier veel over gelezen en gezien en vind dit wel erg mooi, heeft ook koopman zijn voorkeur dacht ik. Ik heb een aantal voorbeeld foto's van hoe ik het wil, en dan hoor ik wel of mijn huid rekbaar genoeg is haha.

Ik wil het al 10 jaar , nu eindelijk de financiële mogelijkheid dus heb ze er liever vandaag dan morgen inzitten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha groot gelijk heb je! Ook lang genoeg over nagedacht dus.

Ik heb mezelf uiteindelijk de deadline gegeven dat ik het voor mn 25e verjaardag wou doen en dat is in november.

Bij mij gaan ze inderdaad dual plane. Hij had het niet eens over andere mogelijkheden. Maar ik ben het er zelf ook mee eens.

Ik had geen voorbeelden meegenomen maar gewoon gepast en was er snel over uit.

Ik had mijn moeder ook meegenomen en die zei ook meteen ja dit is mooi.

Laat je morgen weten hoe het is gegaan? Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn partner gaat mee morgen, wil ik zelf graag want denk dat alles mijn ene oor in en andere oor uit gaat als ik die protheses moet passen enz haha. Zal wel helemaal in de zevende hemel zijn als ik mezelf zie staan met dikke ballen hahaha ;)

Ja is goed ik zal hier morgen even plaatsen hoe het verlopen is en wat de eventuele cc geworden zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een superleuk gesprek gehad met hem! Hij moest alleen maar lachen om me want zei meteen dat ik dikke borsten wou haha, word 8 augustus geopereerd , 470cc of 525cc , Dual plane :)

Ik heb er zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha mooizo!

Duurde jouw gesprek wel wat langer? of was het ook maar zo kort?

Dat worden zeker grote borsten! Gaaf hoor.

Nog een maandje dus :D Gaat opschieten.

Ik kreeg vandaag opeens een smsje van mn moeder dat ze het er vanavond toch nog even over wil hebben ivm twijfels dus ben benieuwd wat ze te zeggen heeft! Zelf ben ik ook wel klein beetje bang dat ik te snel mijn afspraak heb gemaakt zonder gesprekken bij andere chirurgen.

Stom he dat dan 2 dagen later opeens toch nog twijfels boven komen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Ja ik twijfel nu heel erg over het aantal cc. Ik heb daar de grootste gepast, ik dacht dat dat 400cc was en dat zag er mooi uit. Maar mocht wel ietsje voller. Hij besteld nu 475 en 525 maar ik ben bang dat het echt te groot is haha.

Heb net al ff geoefend met rijstzakjes maar schrok er wel een beetje van, zo groot haha.

Maar ik denk dat het even wennen is, anders bel ik volgende week nog wel even dat ik liever de 475cc neem.

Twijfellllll :s

Mijn gesprek duurde ook niet lang hoor, na gezegd te hebben wat ik wou (volle D en een foto laten zien) moest ik meteen passen. Kort hierna nog een gezellig babbeltje gemaakt en toen meteen de datum geprikt , stond ook zo weer buiten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege teveel onzekerheid over de prothese heb ik vandaag maar een vervolg consult ingepland (21 juli)

Ik ben bang dat de natrelle 470cc extra high profile een te onnatuurlijk effect geeft bij mij. Ik wil liever de medium of full voor het mooiste effect, dus dat word opnieuw meten en meteen al mijn overige vragen stellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.