mentor 425 Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 hey lieve meiden, ik schakel jullie hulp in... na 4 zwangerschappen en 4 maal borstvoeding bleef ik achter met een prachtig figuur maar met de welbekende theezakken... ongelooflijk hoe rot dat aanvoelt/eruitziet en zoveel met je doet. een grote stap gezet, 11 december 2013 voor borstlift met borstvergroting [tijdens consult besproken achter de spier]. op de dag van operatie had ik nog een gesprek met de dokter en die besloot me op t laatste moment toch voor de spier de vergroting te geven. dit omdat ik graag een natuurlijk resultaat wilde! na de operatie [viel me reuze mee] kreeg ik na een tijdje rimpels op mijn linkerborst en zat mijn linkerborst op mijn borstbeen, wat hinderlijk drukte... dus na consultatie bij de arts, die een half jaar afwachten voorstelde, 11 mei 2014 voor heroperatie... de prothese zou op zijn plek komen en dus exit rimpels en rotgevoel op mijn borstbeen. wel weer voor de spier want anders had ik weer een lift nodig. je protheses worden wat kleiner samengeperst door je borstspier??? [is dit zo?? anyone??] ik moest wel een kleine bijdrage betalen voor de narcose en operatiekamer/medewerkers enz... maar nog geen 3 dagen later zat die prothese ondanks extra hechtingen weer op mijn borstbeen en zat mijn linkerborst vol met rimpels... vandaag weer op consult... donderdag aanstaande weer heroperatie, maar nu onder de spier... bovendien geheel kosteloos... dus qua service geen commentaar... ik werd gewaarschuwd voor veel pijn... en dat mijn borsten wel eens ver uit elkaar konden gaan staan?? help! ik krijg direct na de operatie zo'n borstband om om mn borsten naar beneden te drukken... ik heb 425cc mentor high profile... zit nu op een volle 75e...75f... groetjes, mentor 425
wiske1 Posted July 2, 2014 Posted July 2, 2014 Wat vervelend dat je niet het gewenste resultaat hebt gekregen. Veel succes bij je operatie!
Vlinder Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Oh wat naar allemaal zeg! Jeetje ,wat zal jij balen!Ik hoop dat je het inmiddels goed doorstaan hebt en dat alles naar wens verlopen is?De pijn valt hopelijk mee?sterkte met je herstel iig.liefs Vlinder
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.