Ga naar inhoud

Waarom is het via Diana goedkoper?


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Gast boobies24

Hoi meiden,

Ik ben ondertussen rond aan het kijken bij welke chirurgen ik langs wil gaan voor een consult.

Nu staan Dr Nio, Straten en Schiettecatte op mijn lijstje.

Volgens mij werken Dr. van Straten/ Schiettecatte nog met Diana of ondertussen niet meer?

Nu ben ik aan het kijken bij Kliniek Heyendael en Velthuiskliniek en zie daar ook de prijzen van de borstvergrotingen.

Maar hoe kan het dat Diana de operatie aanbiedt voor € 2600 en bijv. Kliniek Heyendeal € 2850 of € 3275,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik snap de verwarring hahah.. Ben bij Straten geweest via zijn eigen kliniek (Heyendael) en heb dat toen nagevraagd. Het verschil zit hem in de nazorg. Als je via Diana gaat valt de nazorg onder Diana en bijv controleafspraken zijn dan bij haar.

Nou heb ik hier al veel vreemde dingen van Diana voor bij zien komen (bijv het aanraden van een beugelbh etc) dus ik ga lekker via Heyendael. Is mij die paar euro wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee,

Wat RZ zegt is niet helemaal waar hoor, dat is maar bij sommige PC's dat de nazorg via diana loopt,

de meeste klinieken nemen jou gewoon al patient op dan loopt alles via de kliniek en niks meer behalve de betaling via diana.

diana is goedkoper omdat zij vanalles en nog wat groot inkoopt ofzo waarschijndelijk 375 cc haha

staat ook netjes uitgelegd op haar site hoe dat zit onder het kopje 'waarom zijn wij goedkoper'

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even aanvullend op een eerdere post:

'

WAAROM ZIJN WIJ GOEDKOPER?

In de praktijk tijdens de consulten en ook natuurlijk via de mail en telefoon krijg ik vaak de vraag waarom bij Praktijk Gabriels de prijzen lager zijn dan bij de andere klinieken.

Wij kunnen de behandelingen voor zo’n scherpe prijs aanbieden omdat wij één van de grotere partijen zijn in Nederland. Hierdoor kunnen wij contracten afsluiten met scherpe tarieven. Deze verschillen in prijs zou je in de winst kunnen stoppen, maar wij verlagen liever de prijs. En deze afspraken gaan niet alleen over de prijs, maar komen ook de kwaliteit binnen de klinieken ten goede. Ook met de plastisch chirurgen maken wij heldere afspraken. Wij spreken met de klinieken en artsen af dat wij ieder half jaar een uitgebreid onderzoek mogen uitvoeren. Ook hebben we minimaal ieder kwartaal overleg.

Hiernaast zitten wij in “normale” panden en niet zoals ik altijd zeg “villa kakelbont”. Want ook de panden moeten aan u als klant worden doorbelast.

WELKOM!

Met vriendelijke groet,

Diana Gabriels'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.