Ga naar inhoud

kenny & kelly : 9 juli 2014 : Dr. Doornaert : Ziekenhuis Gent


Aanbevolen berichten

wat een dag, vandaag om 8 u in het ziekenhuis in Gent voor mijn wissel, om 10.30 kwam ik terug in de kamer, alles was perfect ,

13 u in de namiddag mocht ik terug naar huis, onderweg en eens thuis kreeg ik helse pijn in mijn linker borst en begon die ongelooflijk te zwellen en bloeden langs de snee, na telefoon met de dr . moesten we onmiddellijk terug naar het hospitaal.

Na een klein onderzoek , bleek er een hematoom te zijn en moest die prothese worden verwijderd om zo het hematoom te stoppen waarna de prothese werd teruggeplaatst, kwamen uiteindelijk om 20 u thuis, voel me nu misselijk door 2 maal verdoofd te zijn en ben ook wat misselijk.

Hopelijk genees ik nu snel en worden mijn borsten mooi. foto's zullen eerstdaags volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag opgestaan met veel beter gevoel, mijn linker borst hangt nu wel wat lager na de heroperatie, maar volgens dokter is dit volkomen normaal aangezien mijn huid wat is uitgerokken door het vele bloed die ik in mijn borst had, dit komt de volgende weken helemaal in orde wist hij me te vertellen.

Hopelijk is het waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.